Meerdere bezorgmomenten van pakketten op 1 dag?

24-12-2018 14:56 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag verwacht ik ongeveer 5 pakketjes die bezorgd zouden worden.
Nu zijn er vanmorgen 3 bezorgd maar de andere 2 zaten daar niet bij.

Kan het zijn dat er nog een bezorg moment is op dezelfde dag ? Kon er online niet echt iets over vinden.

Hoop dat iemand er ervaring mee heeft.
Misschien verschillende bezorgdiensten? Postnl en DHL bijvoorbeeld. Twee keer door dezelfde bezorgdienst lijkt me niet logisch.
Alle reacties Link kopieren
-Esmeralda- schreef:
24-12-2018 14:58
Misschien verschillende bezorgdiensten? Postnl en DHL bijvoorbeeld. Twee keer door dezelfde bezorgdienst lijkt me niet logisch.
Nou dat klinkt inderdaad logisch... jeetje dat ik daar niet aan heb gedacht zeg haha
Je kunt bij de webshop vaak wel zien welke bezorger ze inschakelen.
Anewlife schreef:
24-12-2018 15:03
Nou dat klinkt inderdaad logisch... jeetje dat ik daar niet aan heb gedacht zeg haha
:proud:
Of er is vertraging, kan ook zomaar op dit soort drukke dagen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een track & trace van de pakketten?
Alle reacties Link kopieren
Ook als het alleen van post.nl komt, kan het verspreid. Heb ik ook weleens gehad
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.
Heb er geen gegevens van.

Komt van mijn vriend die op missie is in Mali. Hij is ook niet bereikbaar aankomende dagen .

Hopelijk komen ze alsnog vandaag binnen
Anewlife schreef:
24-12-2018 15:36
Bedankt voor jullie reacties.
Heb er geen gegevens van.

Komt van mijn vriend die op missie is in Mali. Hij is ook niet bereikbaar aankomende dagen .

Hopelijk komen ze alsnog vandaag binnen
dat hoop ik ook voor je! Hij heeft vast wat moois voor je besteld.
Hier ook wel eens gehad. PostNL bezorgt in mijn regio op 1 moment, maar bij DHL heb ik wel eens een middag- en een avondbezorging gehad op dezelfde dag (andere bezorgers ook).
Auto te vol met Kerst-cadeaus en ze moeten straks terug gaan opladen?
Bij ons levert post NL een keer tussen 10u en 11u en een keer na 16u. Twee verschillende chauffeurs ook. Ik hoop dat je pakketjes nog komen!
Alle reacties Link kopieren
PiNuts14 schreef:
24-12-2018 16:16
Bij ons levert post NL een keer tussen 10u en 11u en een keer na 16u. Twee verschillende chauffeurs ook. Ik hoop dat je pakketjes nog komen!
Ik heb zelfs wel eens 2x in een half uur iemand van de PostNL aan de deur gehad. Was te bizar voor woorden eigenlijk.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Ja dat kan. Bij DHL in ieder geval wel.
Alle reacties Link kopieren
En zijn ze nog langs geweest TO?
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur ook pakjes naar vrienden in het buitenland, zowel binnen als buiten Europa, maar ik zorg dat die altijd zo'n twee weken van tevoren worden verstuurd en ik gebruik altijd een betrouwbare koeriersdienst (UPS bijvoorbeeld). Nog nooit meegemaakt dat er iets niet voor de kerst aankwam. Maar als je pas op het laatste moment je pakje verstuurt en geen rekening houdt met de kerstdrukte, tja, dan kan het zomaar zijn dat het later aankomt.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
24-12-2018 19:22
Ik stuur ook pakjes naar vrienden in het buitenland, zowel binnen als buiten Europa, maar ik zorg dat die altijd zo'n twee weken van tevoren worden verstuurd en ik gebruik altijd een betrouwbare koeriersdienst (UPS bijvoorbeeld). Nog nooit meegemaakt dat er iets niet voor de kerst aankwam. Maar als je pas op het laatste moment je pakje verstuurt en geen rekening houdt met de kerstdrukte, tja, dan kan het zomaar zijn dat het later aankomt.
Echt ook te vergelijken met iemand die op een missie is in Mali :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
24-12-2018 19:26
Echt ook te vergelijken met iemand die op een missie is in Mali :facepalm:

Zeker dán zou ik ervoor zorgen dat de pakjes ruim op tijd verzonden zouden zijn, desnoods 3 weken van tevoren.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Wauw het is zojuist nog bezorgd !!!!
Het is dat all you need is love op staat anders had ik al lang geslapen....

Mijn (kerst) avond kan niet meer stuk!
Anewlife schreef:
24-12-2018 22:44
Wauw het is zojuist nog bezorgd !!!!
Het is dat all you need is love op staat anders had ik al lang geslapen....

Mijn (kerst) avond kan niet meer stuk!
Zo laat nog bezorgd!!! Wauw.
Ik had nog een pakje om 20.00, dat vond ik al laat.
pejeka schreef:
24-12-2018 19:37
Zeker dán zou ik ervoor zorgen dat de pakjes ruim op tijd verzonden zouden zijn, desnoods 3 weken van tevoren.
Ja. Jij wel natuurlijk.
Gaat er ook weleens iets mis in jouw wereld? Ik vind imperfecte mensen heel wat leuker dan mensen waarbij alles altijd perfect op rolletjes verloopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven