Hoe bankpasje pakken

31-12-2018 00:03 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is hier in huis weer wat stoms gebeurt :rrr:
Mijn bankpasje is gevallen tussen een muur en een houten paneel. Er is dus ruimte genoeg dat het pasje vrolijk ongeveer 70 centimeter naar beneden viel, maar geen ruimte om hem te zien (laat staan te pakken).

Aan 1 zijkant van het paneel zit een heeeel klein spleetje (klinkt een beetje gek) en ik heb er net met stevig papier in lopen rommelen en ik heb ook de stofzuiger erop gezet.
Wat kan ik voor heeeel duns gebruiken om ernaar te graaien?Spleet is echt maar een halve centimeter ofzo.
Oh ik baal zo :@@:
Nieuw pasje aanvragen.
Alle reacties Link kopieren
Zaklamp van de telefoon strak tegen de muur? En dan schuin achter dat licht toch eerst proberen te kijken waar het precies ligt?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Weet niet hoe het bij andere banken is geregeld, maar bij ABN kun je via de app nieuw pasje aanvragen. Meestal binnen dag of 2 in huis. Kan wat langer duren ivm feestdagen.

In de tussentijd gebruik je gewoon via de app een van je andere bankrekeningen (tenzij je een van de mensen bent die hier zo panisch aanhanger is van de "één rekening anders hou je niet van elkaar"-systematiek).
Stampertje12 schreef:
31-12-2018 00:07
Weet niet hoe het bij andere banken is geregeld, maar bij ABN kun je via de app nieuw pasje aanvragen. Meestal binnen dag of 2 in huis. Kan wat langer duren ivm feestdagen.

In de tussentijd gebruik je gewoon via de app een van je andere bankrekeningen (tenzij je een van de mensen bent die hier zo panisch aanhanger is van de "één rekening anders hou je niet van elkaar"-systematiek).
Alsof iedereen samenwoont e/o een partner heeft.

TO, tape binnenstebuiten aan een dun stokje en dan proberen pasje er aan vast te plakken.
Alle reacties Link kopieren
IJzerdraad o.i.d. met stevig tape er om gedraaid, met de plakzijde naar buiten zodat de pas blijft plakken?
What a nuanced anxiety
Alle reacties Link kopieren
Een lange breinaald met aan het eind een bolletje kauwgom (van die hele kleverige) en die bovenop de rand proberen te 'plakken'? Desnoods een toffee die je even zacht kauwt?
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
31-12-2018 00:06
Zaklamp van de telefoon strak tegen de muur? En dan schuin achter dat licht toch eerst proberen te kijken waar het precies ligt?
Gedaan, ook foto’s met flits, niks te zien. Mijn hemel wat ben ik toch een hert
Alle reacties Link kopieren
Haha, leuk dit!.

plakband op een breinaald of zoiets doen. Of secondelijm.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 00:05
Nieuw pasje aanvragen.

Ga ik doen, maar ik heb een vreemd karakter; dat ding moet eruit! Ik kan dit niet uitstaan :bonk:
Alle reacties Link kopieren
En zodra je dat weet vervolgens met het uiteinde van dun ijzer (bijvoorbeeld een uit elkaar getrokken ijzeren klerenhanger ) waaraan je dubbelzijdig plakband bevestigt gaan vissen en hopen dat de bankpas eraan blijft plakken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 00:08
Alsof iedereen samenwoont e/o een partner heeft.

TO, tape binnenstebuiten aan een dun stokje en dan proberen pasje er aan vast te plakken.
Als je alleen woont zijn twee betaalrekeningen ook erg praktisch :)

Bijvoorbeeld als je pasje wordt geskimd, wordt gestolen of achter een muurtje valt...
Alle reacties Link kopieren
Ohw... mosterd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Localiseren

L vorm uit een stevig stuk karton knippen

Hengelen maar.

Of anders een bamboestok uit de tuin en t ding opzij schuiven of pakken met een stukje dubbelzijdigtape of kauwgom?
Been there, done that, got the T-shirt.
Of je haalt het houten paneel van de muur.
Alle reacties Link kopieren
Kneedgum
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Claudia2010 schreef:
31-12-2018 00:11
Ga ik doen, maar ik heb een vreemd karakter; dat ding moet eruit! Ik kan dit niet uitstaan :bonk:


Snap ik :rofl:

Laat je weten als het gelukt is?
Alle reacties Link kopieren
Breken, de hele mikmak afbreken. :mrgreen:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
tyche schreef:
31-12-2018 00:09
IJzerdraad o.i.d. met stevig tape er om gedraaid, met de plakzijde naar buiten zodat de pas blijft plakken?
Wat jij en Bim zegt heb ik ook gedacht. Breinaald is mogelijk te kort, misschien is zo’n ouderwetse ijzeren kledinghanger wat (die ik uit elkaar kan trekken) ik weet niet hoe ik aan zo’n hanger kom. Morgen maar familie en vrienden appen.
Alle reacties Link kopieren
Stampertje12 schreef:
31-12-2018 00:11
Als je alleen woont zijn twee betaalrekeningen ook erg praktisch :)

Bijvoorbeeld als je pasje wordt geskimd, wordt gestolen of achter een muurtje valt...
Je kan voor alles wel een back up regelen.

Beter wat cash in huis voor t geval dat. (Genoeg voor een tank benzine en basic boodschappen)
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Stroperig goedje (stroop, honing) aan ijzerdraad of stokje doen, en dan gaan “vissen”?
groentuintje wijzigde dit bericht op 31-12-2018 00:16
3.45% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Pas en pin van partner jatten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
31-12-2018 00:12
Of je haalt het houten paneel van de muur.
Kan niet, is onderdeel van de trap :'(
Alle reacties Link kopieren
Claudia2010 schreef:
31-12-2018 00:15
Kan niet, is onderdeel van de trap :'(
:proud:

Onwaarschijnlijk goed gemikt voor per ongeluk! Dat moet gezegd worden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
31-12-2018 00:11
En zodra je dat weet vervolgens met het uiteinde van dun ijzer (bijvoorbeeld een uit elkaar getrokken ijzeren klerenhanger ) waaraan je dubbelzijdig plakband bevestigt gaan vissen en hopen dat de bankpas eraan blijft plakken?

Ijzeren kledinghanger denk ik ook. Karton is net te dik, kreeg er net aan dik papier doorheen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven