Welke pijler ontwijk jij?

06-01-2019 22:00 55 berichten
Ik kom zo min mogelijke op de relatiepijler.
Bij de helft van de topics lijkt t alsof de TO een tiener is. Bij de andere helft weet de TO de oplossing wel maar wil het niet accepteren.
De kinderpijler
Alle reacties Link kopieren
Zwanger.
Alle reacties Link kopieren
De zwangerpijler
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Actueel. De fanatici die daar schrijven vermijd ik in het echte leven ook graag.
Oh ja en tegenwoordig (nou ja best al wat langer) hebben we ook de zwangerpijler. Een goede vriendin is nu zwanger, ik ben blij voor haar hoor, maar alle gesprekken gaan over de zwangerschap. De horror.
Sport.
Ben ik allergisch voor.

Lijf en Lijn.
Houdt verband met die sport.
En ik heb geen lijn.
Ow ja de zwangerpijler.
Gelukkig worden daar (volgens mij) niet zoveel topics geopend itt de relatiepijler.
Actueel. Dat is me vaak iets te populistisch. Hoewel ik meer naar het topic dan de pijler kijk, vaak kun je vooraf al het verloop voorspellen.

Oh, en entertainment en seks (meestal). Entertainment gaat vaak over realityshows en programma’s of mensen die ik niet ken. Bij seks toch wel vaak rare topics waar ik niets mee kan.
Alle reacties Link kopieren
Zwanger, kinderen, actueel en sport. Alhoewel ik me soms laat verleiden bij de eerste drie en dan weer denk: oh ja daarom heb ik geen koters en doe ik mijn discussies alleen offline... :whip:
Relaties vind ik juist gezellig, mijn favo's zijn wel Geld en recht en Werk en Studie.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik moest even opzoeken hoe het allemaal heet hoor...

Ik heb geen interesse in Zwanger, Sport, Gezondheid, Lijf & Lijn, Mode & Beauty, Digi, Entertainment, Werk & Studie, Geld & Recht en Seks.

Toevoeging:
Reizen mag wat mij betreft naar het Prikbord.
yette wijzigde dit bericht op 06-01-2019 22:16
Reden: Nah, ik was er nog een vergeten. Dus.
12.55% gewijzigd
Actueel, voel niet de behoefte om daar mee te discussieren
Seks, niet de behoefte om daar met jan en alleman over te kletsen
Zwanger, geen raakvlakken
Psyche, voornamelijk lekker zwelgen in zelfmeelij en smeekend om ruggenwrijvers en bevestigend te krijgen hoe zwaar het allemaal niet is.
yette schreef:
06-01-2019 22:12
Ik moest even opzoeken hoe het allemaal heet hoor...

Ik heb geen interesse in Zwanger, Sport, Gezondheid, Lijf & Lijn, Mode & Beauty, Digi, Entertainment, Werk & Studie, Geld & Recht en Seks.
:D Jij kan beter benoemen waar je wél interesse in hebt, scheelt een hoop typwerk.
Ik forum eigenlijk alleen op actieve topics, dus kom alle pijlers wel 'ns tegen, zeker als er weinig te beleven is op 't forum. Maar 't minst boeiend zijn seks en zwanger. En van actueel raak ik te opgefokt. In het echte leven kijk ik daarom ook bewust geen nieuws en lees geen krant. Mode/beauty interesseert me eigenlijk ook geen hol.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 06-01-2019 22:16
9.03% gewijzigd
Gatekeeper* schreef:
06-01-2019 22:14
Psyche, voornamelijk lekker zwelgen in zelfmeelij en smeekend om ruggenwrijvers en bevestigend te krijgen hoe zwaar het allemaal niet is.
Nou nou. Wat onsympathiek
Kukita-Del-Barrio schreef:
06-01-2019 22:06
Ow ja de zwangerpijler.
Gelukkig worden daar (volgens mij) niet zoveel topics geopend itt de relatiepijler.
Nou.....
Zwanger vanaf maart/april/mei etc
Proberen vanaf maart/ april/mei etc
In de medische molen vanaf....
WEER ongesteld
Ben ik zwanger

Samen met actueel/sport/kinderen vermijd ik deze.
Alle reacties Link kopieren
De pijlers die door VIVA achter advertenties worden geplaatst.
Niet geschoten is altijd mis
Kukita-Del-Barrio schreef:
06-01-2019 22:15
Nou nou. Wat onsympathiek
Hoezo? Net als jij de TO’s op de relatiepijler tieners vindt, vind ik het meerendeel op de Psyche pijler aanstellers.
Gatekeeper* schreef:
06-01-2019 22:14
Psyche, voornamelijk lekker zwelgen in zelfmeelij en smeekend om ruggenwrijvers en bevestigend te krijgen hoe zwaar het allemaal niet is.
Psyche geef ik ook niets om nee.

Geld & recht, beauty en werk & studie vind ik het leukst.
.
anoniem_363018 wijzigde dit bericht op 06-01-2019 22:21
99.37% gewijzigd
AbsolutelyFabulous schreef:
06-01-2019 22:14
:D Jij kan beter benoemen waar je wél interesse in hebt, scheelt een hoop typwerk.
Oh nee dat valt best mee. Ik dacht dat Yette tien van dertien pijlers noemde maar het zijn er achtien in totaal O_O
Alle reacties Link kopieren
AbsolutelyFabulous schreef:
06-01-2019 22:14
:D Jij kan beter benoemen waar je wél interesse in hebt, scheelt een hoop typwerk.
En dat quoot je me notabene ook nog voordat ik nog wat aan m'n rijtje toevoegde :P

Tsja. Wat doe ik hier eigenlijk?!
yette wijzigde dit bericht op 06-01-2019 22:22
0.35% gewijzigd
Bitje93 schreef:
06-01-2019 22:16
De pijlers die door VIVA achter advertenties worden geplaatst.
Hè?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een paar pijlers geblokt. Mode, psyche, zwanger en actueel geloof ik. En verder kom ik niet actief op reizen, kinderen, eten, gezondheid en thuis. Alleen als daar een topic actief is en een interessante titel heeft.

Echt interessant vind ik werk en geld/recht
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven