Dag Jumbo! Rotsupermarkt

08-01-2019 19:33 56 berichten
De jumbo had een hele leuke actie voor nieuwe klanten. Je kreeg 10 euro korting bij je eerste bestelling, deze moest dan wel boven de 25 euro zijn. Nog een extra euro korting wanneer je je wijzigingstermijn verkortte.

Dus, aangezien ik nog nooit besteld heb online en het wasmiddel dat ik altijd gebruik in de seizoensaanbieding is, heb ik een aantal dozen besteld en gebruik gemaakt van de kortingscode. Ik kon aangeven wanneer ik het wilde oppikken en klaar.. dacht ik..

Vandaag vanuit het niets een sms dat het wasmiddel niet meer voorradig is en niet geleverd kan worden. Kan gebeuren, gebeurt elders ook en dan kan je het later voor dezelfde prijs halen. Tot mijn stomme verbazing zie ik echter dat mijn gehele bestelling is geannuleerd op mijnjumbo. Ik snapte er niets van dus gebeld met hun klantenservice.

De actiecode is per direct opgeheven wegens veelvuldige fraude. Te belachelijk voor woorden natuurlijk. Als je een actiecode online flikkert dan weet je dat mensen dit veelvuldig gaan gebruiken. Een extra korting van 10 of 11 euro is natuurlijk hartstikke leuk en me dunkt dat je dit als bedrijf ook incalculeert. Gebeurt ook bij andere bedrijven als ici paris, bon prix, H&M etc.

Goed, dus ik geef aan dat ik gewoon kan bewijzen dat ik ik ben door middel van mijn ID kaart en indien nodig een poststuk om te bewijzen dat ik op mijn adres woon. Zij kunnen zien dat er geen andere accounts zijn op dit adres. Maar nee hoor, actiecode is per direct opgeheven. Was niet voor iedereen bedoeld is hun argument. Nee, voor nieuwe klanten, en dat ben ik toch? Ja, nee, ze heeft de gekste verhalen al gehoord de afgelopen 2 dagen. Ja doei! Vermoed eerder dat ze gewoon teveel geld verliezen met deze actie. En nu geloof ik heus dat er mensen zijn die er misbruik van maken maar dan nog. Ik vind dit niet de meest klantvriendelijke manier. Ook niet de eerste keer, een tijd geleden hetzelfde met luiers, vriendin van me had ze besteld, ook kortingscode opgeheven, kon ze ze voor de normale prijs ophalen. Zulk vaag gedrag.

Zijn er hier meer mensen die dit bij de hand hebben gehad?
Alle reacties Link kopieren
Nee, niet meegemaakt.
Misschien een mail sturen?
Nee, en ik zou me als het wel zo was, me er niet zo druk over maken.
Gewoon exit Jumbo.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Vreemd verhaal. Morgen terug bellen en nogmaals uitleggen en vragen om een andere actiecode, het is niet jouw schuld dat er veel gefraudeerd is.
Alle reacties Link kopieren
ik vind jumbo sowieso vaag met acties. net als de 4de in de rij die krijgt de boodschappen gratis. dat heeft ook zoveel haken en ogen...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er zelden, na zo’n actie zou ik er helemaal niet meer komen.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Jij lijdt er toch geen verlies onder?
daenerys79 schreef:
08-01-2019 19:49
ik vind jumbo sowieso vaag met acties. net als de 4de in de rij die krijgt de boodschappen gratis. dat heeft ook zoveel haken en ogen...
Het is de 4e wachtende . Dus de 5e. :-D :-D

Maar wel alleen als dat bij alle kassa's die open zijn het geval zou zijn.

Dus alle kassa die open zijn moeten die 4 wachtenden hebben.
En er moet geen kassa stuk zijn.

Dus bij ons is er elke zaterdag op spitsuur een normale en een scankassa stuk. Goh, wat toevallig. :roll: :roll:
En je moet zelf als een viswijf roepen. En ruzie maken met de bedrijfsleider en vragen om camerabeelden.

Je ziet de stress van alle kassamedewerkers af komen en de klanten worden er ook schijtziek van. Geen idee waarom ze dat blijven handhaven vanuit moedermaatschappij.
Nitflex schreef:
08-01-2019 19:53
Jij lijdt er toch geen verlies onder?
:popcorn:
Nitflex schreef:
08-01-2019 19:53
Jij lijdt er toch geen verlies onder?
Nee, strikt genomen lijd ik er geen verlies onder, maar ik krijg ook niet de beloofde korting. Ik vind het gewoon heel erg vervelend dat ze iemand lekker maken met een dode vogel en al helemaal op een manier als deze. Laat ze dan nadenken voordat ze een dergelijke actie online gooien. I kan me daar echt aan ergeren.
GinnyJones schreef:
08-01-2019 19:58
Nee, strikt genomen lijd ik er geen verlies onder, maar ik krijg ook niet de beloofde korting. Ik vind het gewoon heel erg vervelend dat ze iemand lekker maken met een dode vogel en al helemaal op een manier als deze. Laat ze dan nadenken voordat ze een dergelijke actie online gooien. Ik kan me daar echt aan ergeren.
Ja, dat is duidelijk!
Wat een gekut.
De actie lijkt gewoon nog online te staan?
Alle reacties Link kopieren
Ik vermijd de Jumbo sowieso, mijn aversie tegen de kleur geel is te groot.
...
Alle reacties Link kopieren
Gewoon naar Aldi....
Alle reacties Link kopieren
Sowieso een shit winkel vind ik. Maar dit is wel erg slecht.
Ik ben pro Jumbo...maar we hebben dan ook geen ander alternatief buiten de Aldi en een noordelijke dure keten.
Calamitycat schreef:
08-01-2019 20:05
Ik vermijd de Jumbo sowieso, mijn aversie tegen de kleur geel is te groot.
Geinig, is dat echt zo?
Zelf heb ik dat ook, dat de kleur geel me tegenstaat. Net als bij de Konmar, dat logo hield me ook tegen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iets dergelijks 5 jaar geleden gehad bij Bol.com. Die ging het assortiment uitbreiden van alleen boeken en muziek naar allerlei extra categorieën, met leuke kennismakingsaanbiedingen. Ik heb kattenvoer besteld, was leuk geprijsd. Maar mijn bestelling werd geannuleerd met als reden "fraude". Ik heb toen gebeld waarom ze dachten dat ik fraudeerde door te bestellen, de uitkomst was dat ze geen verder onderzoek wilden doen, dat mijn bestelling niet opnieuw kon en dat ik dus geen klant meer wilde zijn. Dit jaar een leuke bon gehad als kerstcadeau van mijn werkgever, helaas van bol.com. Door die bon te besteden kwam ik erachter dat ze mijn account van 5 jaar geleden nog hadden laten staan met nog steeds de melding dat die ene order geannuleerd was vanwege fraude. Ik ben nog steeds met ze bezig om een overzicht te krijgen van wat ze over mij geregistreerd hebben en waarom. Mijn kerstgeschenk heb ik geïncasseerd, maar ik koop voorlopig niet meer bij Bol...
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
08-01-2019 20:21
Geinig, is dat echt zo?
Zelf heb ik dat ook, dat de kleur geel me tegenstaat. Net als bij de Konmar, dat logo hield me ook tegen.
Absoluut. Ben echt nog nooit bij de Jumbo binnen geweest en ben dat ook niet van plan. Die reclames ook, brrrr.
...
Calamitycat schreef:
08-01-2019 20:22
Absoluut. Ben echt nog nooit bij de Jumbo binnen geweest en ben dat ook niet van plan. Die reclames ook, brrrr.
Ben wel sporadisch binnen geweest en ook gratis boodschappen gekregen. Het bezoekje kon dus wel uit maar de gele drempel is te hoog om me te binden als vaste klant. Ik kan het gewoon niet-;)
Alle reacties Link kopieren
Jane Doe schreef:
08-01-2019 20:25
Ben wel sporadisch binnen geweest en ook gratis boodschappen gekregen. Het bezoekje kon dus wel uit maar de gele drempel is te hoog om me te binden als vaste klant. Ik kan het gewoon niet-;)
:proud:
...
Jane Doe schreef:
08-01-2019 20:25
Ben wel sporadisch binnen geweest en ook gratis boodschappen gekregen. Het bezoekje kon dus wel uit maar de gele drempel is te hoog om me te binden als vaste klant. Ik kan het gewoon niet-;)
En bij Ikea?
Nitflex schreef:
08-01-2019 20:40
En bij Ikea?
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven