Wonderbaarlijke Weekdag Reanimatie

11-01-2019 23:56 1426 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was, was er hier een heel gezellig topic onder leiding van Marels, maar het is helaas een tragische dood gestorven.

Op deze wijze probeer ik het nieuw leven in te blazen :cheer2:

De originele OP:

Ik vond de dagelijkse kletstopics erg gezellig.

Helaas helaas, vakantie bijna voorbij, dus vanaf maandag ga ik er echt niet aan toe komen om elke dag een topic te openen.



Vandaar dit algemene kletstopic, voor élke dag van de week.

Omdat ik 't toch wel erg gezellig vind om jullie dagelijkse beslommeringen te blijven lezen.

Wie doet er mee?



En natuurlijk de hamvraag; wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af: ik sta op het punt om op wintersportvakantie te gaan :yes:

Zoon is een wolk, man is een schat, de poezen zijn pluizig, de studie is hard werken maar hé, aan alles komt een eind. Niets te klagen hier :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Ach marels... onder een andere Nick warm contact gehad...
vandaag kapper, cadeaus shoppen en een wijntje.
Morgen mijn allerbeste begraven...
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier op wintersport Lux! Ligt er goede sneeuw?
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa meters! Haha. Lawinegevaar overal. Maar waar wij zitten is het veilig verklaard gelukkig :)

Jij mooie nieuwe coupe? En wat naar, veel sterkte morgen :hug:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Fijne vakantie Lux
Alle reacties Link kopieren
Oh daar heb ik toch ook best een tijdje in meegeschreven :A:

Was leuk!

Ik doe weer mee!

Zoon net de fles op en zit lekker naast me in bed beetje baby tv te kijken en te ontdekken, zo naar beneden maar ik vind dat we nog even lekker mogen chillen in bed.
Verder rustige dag beetje de was doen, misschien even naar schoonouders en vanmiddag al wat eerder de keuken in om mn overheerlijke bolognese saus te maken :D Die laat ik altijd een uurtje pruttelen en van te voren is er nogal wat snijwerk te doen voor de groente die er in gaan.

Vanavond feestje in gemeenschapshuis in t dorp, uitslag van de dorpenkwis waaraan we met de buurt voor het eerst hebben meegedaan dus ben benieuwd :proud:

Lux een fijne vakantie!!!

Drominique sterkte zeg...
:rose:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie! Ik moet nog twee weken wachten.....

Hier samen met man herstellende van longontsteking, kinderen eerste week school gehad dus ook doodmoe. Oudste is wakker en ligt tussen ons in, de jongste slaapt nog (zijn schaap is al groen dus dat zegt wat :-D )

Geen plannen dit weekend :lol: heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Fijne vakantie Lux, ik ben net een week terug en het was heerlijk skiën. Met wie ga je?
Wij liggen nog in bed en middelste dochter ligt tussen ons in. Middelste en jongste dochter mogen vandaag diplomazwemmen voor zwemvaardigheid 1.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic!
ik ga vandaag weer keukens shoppen, tapijt uitzoeken en heel veel andere dingen bekijken voor mijn nieuwe huis! verder komen er ook nog een schilder en keukenboer aan huis, en moet ik nog een hoop telefoontjes doen voor nog meer offertes.
ik kan niet wachten tot het klaar is! ik vind zo’n klusperiode eigenlijk helemaal niet leuk, maarja, moet er even doorheen.

Fijne vakantie Lux!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag helaas het afscheid van een dierbare. Het is een flink eind rijden en daarna nog eten met de achterblijvers, dus dat zal het grootste deel van de dag in beslag nemen.
Zoon en ik hangen nu lui op de bank terwijl man de ochtend werkt. In de middag gaan we naar de bouwmarkt en kringloop zodat we op dreumes kamer ruimte voor de baby erbij kunnen maken.
Sterkte voor de mensen met uitvaarten, nooit fijn...

Wij hebben een rommeldag vandaag en gaan straks even koffiedrinken met peuter in een plek waar gespeeld kan worden. Verder studeren want maandag tentamen. Bah, maar dan ben ik er weer vanaf!
Alle reacties Link kopieren
Leuk te lezen dat wij niet de enige zijn die in de vroege ochtend kind nog tussen ons in hebben in bed :hihi:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
krullen-bol schreef:
12-01-2019 09:37
Leuk te lezen dat wij niet de enige zijn die in de vroege ochtend kind nog tussen ons in hebben in bed :hihi:
Middelste is 10 en bijna 11. Maar het blijft gezellig om 's ochtends tussen ons in te liggen en gezellig te kletsen. Vooral als je twee zussen nog niet wakker zijn, dus even alle aandacht.
De tijd van 's nachts een kind tussen ons in is wel voorbij.
Alle reacties Link kopieren
Ha krul, wat leuk je hier ook weer te zien :) hoe is het met je uk? Klinkt interessant zo’n dorpsquiz. Ben benieuwd of je wat gewonnen hebt :lol:

@1aapje: gaan de kids een kamer delen?

@nr.zoveel: dat is niet leuk, sterkte

@JonathanS: oehhh dat zuigt. Ik had gister tentamen. Ff doorzetten, you can do it :cheer2:

@Daenerys: dat klinkt heerlijk. Ik wil ook een huis inrichten haha.

@Ducktales: ai beterschap nog, dat is pittig, allebei!

@Gatinmijnsok: succes voor je kleine zwemmer! We gaan met de hele familie, ben benieuwd hoe zoon het gaat vinden in de sneeuw. We zien het hier al liggen iig :hyper:

Nou wij gaan maar eens een lunchpauze houden met kleffe broodjes en snoeptomaatjes en pakjes chocomel :high5: woehoe.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
Luxx :cheer: :hello: :cheer2:

Ik meld me ook weer, gezellig miste het oude topic vreselijk .

Heb niet echt plannen, ben tot 1700 aan het werk daarna booschappe en knutsel project maken.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor, met de hele familie op wintersport. Wij zijn altijd blijven gaan, mijn meiden waren dus baby de eerste keer en als peuter vonden ze het ook erg leuk. Ze keken hun ogen uit.
lux- schreef:
12-01-2019 12:17

@1aapje: gaan de kids een kamer delen?
Ja de ruimte is verder op. Aangezien het kind 3 is en we maar 3 slaapkamers hebben. En we vinden het heel belangrijk dat oudste van man eigen kamertje heeft. In begin wel cosleeper. En we waren op huizenjacht maar mijn werkgever verlengt mijn contract dat bijna afloopt niet dus dat moet even wachten.
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
12-01-2019 15:27
Luxx :cheer: :hello: :cheer2:

Ik meld me ook weer, gezellig miste het oude topic vreselijk .

:yes:

:high5:
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
lux- schreef:
12-01-2019 12:17
Ha krul, wat leuk je hier ook weer te zien :) hoe is het met je uk? Klinkt interessant zo’n dorpsquiz. Ben benieuwd of je wat gewonnen hebt :lol:
Met uk gaat het goed! 9 maanden alweer! Zo mooi om een mix te hebben van vriend en mij (al is uiterlijk meer vriend en temperament meer ik :A: )

Met jou wolk van een zoon ook begrijp ik uit je schrijven haha!
Hopelijk een voorspoedige fijne reis (gehad?)naar jullie wintersport bestemming. 1e keer dat zoon mee is?
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
@Krul: fijn! Ja zoon is echt een heerlijk menneke, rent vrolijk rond, kletst veel, maakt zich steeds losser van mij (was nogal een plakbaby) en gaat steeds meer op avontuur. Maar tegelijkertijd ook nog een giga knuffelbeer die heerlijk komt kroelen bij mama :yes: reis ging prima! Hij heeft zich hartstikke goed gehouden :thumbsup:

@Rouge: weest welkom :)

@1aapje: niks mis mee toch? Mijn zusje en ik hebben een kamer gedeeld tot we 10 waren. Toen ‘moesten’ we een eigen maar dat wilden we helemaal niet :hihi: pas toen in startte op de middelbare school begon ik daar de voordelen van in te zien. Wel vervelend dat je contract niet verlengd is zeg. Daar ga je geen werk van maken?

@gatinsok: ja hier nu dus de eerste keer dus ben heel benieuwd. We hebben een hele fancy slee mee en ze hebben hier een heel groot zwembad dus we vermaken ons vast wel :)

@hier: zo zoon ligt erin, nu maar wachten tot de pizza’s bezorgd worden :-]
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lux- schreef:
12-01-2019 20:01

@1aapje: niks mis mee toch? Mijn zusje en ik hebben een kamer gedeeld tot we 10 waren. Toen ‘moesten’ we een eigen maar dat wilden we helemaal niet :hihi: pas toen in startte op de middelbare school begon ik daar de voordelen van in te zien. Wel vervelend dat je contract niet verlengd is zeg. Daar ga je geen werk van maken?
Ik denk dat het voor onze zoons ook heel gezellig zal zijn. Alleen eerste periode misschien minder met elkaar wakker houden. Mijn broers deelden ook jaren een kamer.

Nee want de officiële reden is niet mijn zwangerschap, onofficieel weet ik wel dat dit wel zo is maar dat kan ik vast niet hardmaken. Krijg wel transitievergoeding en heb nog jaar recht op ww.

@lux:0Blijven jullie omstebeurt met zoon in huisje tijdens de wintersport? Ik denk dat wij met wintersport wachten tot kinderen wat ouder zijn, ook omdat man nog op les zou moeten en alleen skiën ook niet gezellig is.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk dit topic zeker omdat ik al 3 weken met zwangerschapsverlof ben bij 35.3 en zeer klaar voor de baby ben.

Heerlijk op wintersport Lux ik ben jaloers. Wij zouden na 2 jaar eindelijk weer gaan ben ik de week ervoor uitgerekend :facepalm:
Hele familie gaat wel dus duimen dat ik op tijd beval.

Nu Hollands got talent kijken hilarische tv en nog aan het bedenken of ik een zak chips ga opentrekken :$
Niets is wat het lijkt..
Alle reacties Link kopieren
1-Aapje schreef:
12-01-2019 20:50
Ik denk dat het voor onze zoons ook heel gezellig zal zijn. Alleen eerste periode misschien minder met elkaar wakker houden. Mijn broers deelden ook jaren een kamer.

Nee want de officiële reden is niet mijn zwangerschap, onofficieel weet ik wel dat dit wel zo is maar dat kan ik vast niet hardmaken. Krijg wel transitievergoeding en heb nog jaar recht op ww.

@lux:0Blijven jullie omstebeurt met zoon in huisje tijdens de wintersport? Ik denk dat wij met wintersport wachten tot kinderen wat ouder zijn, ook omdat man nog op les zou moeten en alleen skiën ook niet gezellig is.
Wij zijn dus met de hele familie. Dus we hebben gewoon een groepje skiërs en wij sluiten om en om aan. Een dag past opa op en een dag gaan we met z’n drietjes wat leuks doen. Dus lijkt me prima zo. Vind het ook gewoon leuk om met zoon dingen te doen. Mijn plannen zijn zwemmen, wandeltocht met slee, te voet omhoog met de gondel om te lunchen met de skiërs, rondkijken en lunchen in het dorp, keertje apfelstrudel eten, sleeën van een heuveltje. En het voordeel is dat er altijd wel iemand is die ook niet omhoog gaat dus heb je ook een buddy als je in het dal zit met zoon.

Zal laten weten of het bevalt :) volgend jaar hoop ik zwanger te zijn maar het jaar erop ga ik met zoon de piste op :cheer2:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven