Fuckitlist

13-01-2019 15:02 148 berichten
Jarenlang hield ik werkelijk rekening met alles en iedereen en gaf zelfs mezelf vaak de schuld als iemand zich onredelijk gedroeg.
IK streefde altijd naar perfectie, in mijn gedrag, mijn persoonlijke verzorging, in mijn huis en ga zo maar door.
Zo vanaf mijn 38ste voelde ik me steeds meer bevrijd en begon ik maling te krijgen aan alles en iedereen, steeds een beetje meer.
We zijn allemaal bekend met de bucketlist, maar om er zo eentje in te vullen vind ik te vermoeiend voor woorden, dus heb ik een fuckit list.

Fuck make up, ga daar geen tijd meer aan besteden.
Fuck mijn ooit 90-60-90 lijf, ik heb met mijn dikke reet nog nooit zo lekker in mijn vel gezeten.
Fuck de angst om ouder te worden, het leven is veel relaxter nu.
Fuck de meningen over mij van anderen, achter ieder raam een drama, zeg ik altijd maar.
Fuck een lekker pittig kort koppie op mijn leeftijd, laat mijn haar lekker lang groeien.
Fuck perfect willen zijn, ik ben een mens en mensen maken fouten.


Zo kan ik er nog wel een aantal verzinnen.

Wat is jullie fuckitlist?
Fuq de negativiteit van anderen.
Alle reacties Link kopieren
Woehoe net wat ik nodig had Cateau. Ik zit ook in een Fuck it fase.
Afbeelding
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 13-01-2019 15:06
59.63% gewijzigd
DuchessMeganMarkle schreef:
13-01-2019 15:04
Woehoe net wat ik nodig had Cateau. Ik zit ook in een Fuck it fase.
Nou, steek van wal. :)
Verder gaat alles prima. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Fuck de 'dit moet je gedaan hebben' lijstjes. Ik wíl niet bungeejumpen, uit een vliegtuig springen of toch nog eens geskied hebben. Ik wil gewoon lekker op de bank een boek lezen. Ik wil nóg liever ergens op een warm strand m'n boek lezen, maar we kunnen niet alles hebben.

En fuck de 'een vrouw moet lang haar hebben', geef mij maar m'n korte koppie. Is er tenminste nog íets pittig aan me (hoewel het ook kort erg pluist) :proud:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Het zo vermoeiend om met iedereen rekening te houden en je aan te passen aan iemands humeur. ‘Bitch i’m fucking happy and i show it whenever i want’.
Fuck dingen doen omdat het zo hoort. Ik bepaal zelf wel wat ik vind dat hoort bij mij.

Fuck dat ik anders ben dan anderen en sommige mensen daar een mening over hebben. Ik vind mezelf leuk met al m'n eigenaardigheden.

:puh: :P
Dreamer schreef:
13-01-2019 15:07
Fuck de 'dit moet je gedaan hebben' lijstjes. Ik wíl niet bungeejumpen, uit een vliegtuig springen of toch nog eens geskied hebben. Ik wil gewoon lekker op de bank een boek lezen. Ik wil nóg liever ergens op een warm strand m'n boek lezen, maar we kunnen niet alles hebben.

En fuck de 'een vrouw moet lang haar hebben', geef mij maar m'n korte koppie. Is er tenminste nog íets pittig aan me (hoewel het ook kort erg pluist) :proud:
Ja erg hè, zo;n bucketlist. Volgens mij is dat voor mensen die niet weten wat ze met zichzelf aanmoeten.

Ik heb het grootste deel van mijn leven kort haar gehad, dus nu ga ik er voor.
Kissie30 schreef:
13-01-2019 15:10
Fuck dingen doen omdat het zo hoort. Ik bepaal zelf wel wat ik vind dat hoort bij mij.

Fuck dat ik anders ben dan anderen en sommige mensen daar een mening over hebben. Ik vind mezelf leuk met al m'n eigenaardigheden.

:puh: :P
"Normal" ppl scare me. ;-D
Kissie30 schreef:
13-01-2019 15:10
Fuck dingen doen omdat het zo hoort. Ik bepaal zelf wel wat ik vind dat hoort bij mij.

Fuck dat ik anders ben dan anderen en sommige mensen daar een mening over hebben. Ik vind mezelf leuk met al m'n eigenaardigheden.

:puh: :P
Gelijk heb je hoor meid. Laat ze allemaal lekker en doe wat je zelf wenst.
Alle reacties Link kopieren
Kissie30 schreef:
13-01-2019 15:10
Fuck dingen doen omdat het zo hoort. Ik bepaal zelf wel wat ik vind dat hoort bij mij.

Fuck dat ik anders ben dan anderen en sommige mensen daar een mening over hebben. Ik vind mezelf leuk met al m'n eigenaardigheden.

:puh: :P
Eens.
Oke dan, nog eentje om het af te leren. Fuq de meelopers.
Alle reacties Link kopieren
Is dit niet gewoon een negatief geformuleerde hippe bucketlist?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
13-01-2019 15:22
Is dit niet gewoon een negatief geformuleerde hippe bucketlist?
Nee, natuurlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
13-01-2019 15:23
Nee, natuurlijk niet.
Volgens mij is dit nog steeds een lijst met plannen en dingen die je wilt bereiken. Of te wel doelen in je leven.
En dat je toevallig iets niet meer wilt doen in plaats van wel, maakt het niet minder een bucketlist.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Lukt dat ook die fuckitlijst TO, of is het een streven?
Alle reacties Link kopieren
Fuck diëten en verplicht sporten.
Fuck meningen van anderen die roepen dat alleen zijn niet gezellig is of die mij zielig vinden omdat ik single ben.
Fuck netheid, ik ben al mijn hele leven een beetje slordig en zal altijd een beetje slordig blijven.
Fuck obsessief reizen, dat idee dat ik vroeger had dat ik allerlei landen in de wereld per se moet zien, vind ik zwaar overtrokken.
Fuck 's avonds uitgaan en veel drinken. Ik zit nu in een fase waarin ik dat echt helemaal niks vind en ik laat me er ook niet toe verplichten.
zephora wijzigde dit bericht op 13-01-2019 15:30
35.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Fuk het avontuurlijke leven met weekends vol andere mensen.
Ik heb een saai leven en ik geniet ervan en mijn weekends dienen om op te laden, dat lukt mij het best met zo weinig mogelijk mensen om me heen.
winkelfanaat schreef:
13-01-2019 15:27
Lukt dat ook die fuckitlijst TO, of is het een streven?
Alleen het haar laten groeien is een streven, de rest is in the pocket.
lollypopje schreef:
13-01-2019 15:26
Volgens mij is dit nog steeds een lijst met plannen en dingen die je wilt bereiken. Of te wel doelen in je leven.
En dat je toevallig iets niet meer wilt doen in plaats van wel, maakt het niet minder een bucketlist.
In jouw redenering zou je zelfs een boodschappenbriefje een bucketlist kunnen noemen, maar we snappen allemaal dat dat het niet is. Nou dat dus.
Alle reacties Link kopieren
En prima dat je jezelf wilt accepteren zoals je bent, daar is niks mis mee.

Maar vond de tegenstrijdigheid erg grappig en ik persoonlijk een positieve insteek een stuk effectiever.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Kissie30 schreef:
13-01-2019 15:30
In jouw redenering zou je zelfs een boodschappenbriefje een bucketlist kunnen noemen, maar we snappen allemaal dat dat het niet is. Nou dat dus.
Een boodschappenlijstje zijn geen doelen.

Maargoed als je het dus formuleert als:

- mijzelf accepteren zoals ik ben

Dan is het dus een bucketlist

maar als je het formuleert als:

- Fuck, wat anderen vinden ik ben gewoon mijzelf

Dan dus niet?


Tja, sorry dat ik het verschil niet zie
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Fuq it afvallen.
Kijk, ik let wel op met eten, maar ik moet gewoon echt soms wat lekkers hebben... :kwijl: . Ik ben dan een veel leuker mens :mrgreen:
groentuintje wijzigde dit bericht op 13-01-2019 15:34
2.34% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Ik doe niet aan:
make-up
hakken
strings/lingerietjes
kleding die niet comfortabel is in 't algemeen
politieke correctheid
milieuhype
en vast nog véééél meer ;-D
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 13-01-2019 15:35
0.61% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven