Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
tvp
Alle reacties Link kopieren
Tukken verpozen pitten
:zzz:
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
:cat:
Alle reacties Link kopieren
Denk je een moderne moeder te zijn met een ietwat genderneutrale opvoeding, accent op eigen keuze, respect voor andermans keuzes, enz. Zit je achtjarige zoon om 01.15 brullend naast je bed omdat hij verkering blijkt te hebben en hij dat niet wil. Op mijn vraag “Maar hoe kom je dan aan dat vriendinnetje als je haar niet zo aardig vindt? Vond je het zielig om nee te zeggen?” kreeg ik het vooruitstrevende antwoord “Ze heeft mij niets gevraagd, ze heeft tegen mij en iedereen in de klas gezegd dat ik haar verkering ben”.

En nu ben ik dus stom. En klaarwakker.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
14-01-2019 01:48
Denk je een moderne moeder te zijn met een ietwat genderneutrale opvoeding, accent op eigen keuze, respect voor andermans keuzes, enz. Zit je achtjarige zoon om 01.15 brullend naast je bed omdat hij verkering blijkt te hebben en hij dat niet wil. Op mijn vraag “Maar hoe kom je dan aan dat vriendinnetje als je haar niet zo aardig vindt? Vond je het zielig om nee te zeggen?” kreeg ik het vooruitstrevende antwoord “Ze heeft mij niets gevraagd, ze heeft tegen mij en iedereen in de klas gezegd dat ik haar verkering ben”.

En nu ben ik dus stom. En klaarwakker.
:rofl:
Alles komt goed, alleen de rest niet
lemoos2 schreef:
14-01-2019 01:48
Denk je een moderne moeder te zijn met een ietwat genderneutrale opvoeding, accent op eigen keuze, respect voor andermans keuzes, enz. Zit je achtjarige zoon om 01.15 brullend naast je bed omdat hij verkering blijkt te hebben en hij dat niet wil. Op mijn vraag “Maar hoe kom je dan aan dat vriendinnetje als je haar niet zo aardig vindt? Vond je het zielig om nee te zeggen?” kreeg ik het vooruitstrevende antwoord “Ze heeft mij niets gevraagd, ze heeft tegen mij en iedereen in de klas gezegd dat ik haar verkering ben”.

En nu ben ik dus stom. En klaarwakker.

:proud:
.
Alle reacties Link kopieren
:hello:
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
De whisky heeft goed gewerkt, ik werd om 7.15 wakker.
Dat red ik niet met oxa.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
lemoos2 schreef:
14-01-2019 01:48
Denk je een moderne moeder te zijn met een ietwat genderneutrale opvoeding, accent op eigen keuze, respect voor andermans keuzes, enz. Zit je achtjarige zoon om 01.15 brullend naast je bed omdat hij verkering blijkt te hebben en hij dat niet wil. Op mijn vraag “Maar hoe kom je dan aan dat vriendinnetje als je haar niet zo aardig vindt? Vond je het zielig om nee te zeggen?” kreeg ik het vooruitstrevende antwoord “Ze heeft mij niets gevraagd, ze heeft tegen mij en iedereen in de klas gezegd dat ik haar verkering ben”.

En nu ben ik dus stom. En klaarwakker.
Voortvarend grietje! :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Meh, ik heb spierpijn.
DuchessMeganMarkle schreef:
14-01-2019 11:22
Meh, ik heb spierpijn.
Wat erg zeg. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Némaìn’ schreef:
14-01-2019 12:15
Wat erg zeg. Sterkte.
Ha, you’re back.
Nieuw topic. Fissa.
Is gewoon in gesprek gaan zoooo 2018 en confronteren wel 2019?
Némaìn’ schreef:
14-01-2019 15:48
Is gewoon in gesprek gaan zoooo 2018 en confronteren wel 2019?
Confronteren klinkt ook zo heftig en altijd alsof jij alleen maar gelijk hebt. Een gesprek lijkt me veel constructiever dan een confrontatie.
Betty_Slocombe schreef:
14-01-2019 15:50
Confronteren klinkt ook zo heftig en altijd alsof jij alleen maar gelijk hebt. Een gesprek lijkt me veel constructiever dan een confrontatie.
Het betekent ook letterlijk tegenover elkaar stellen, terwijl een relatie toch gebaseerd is op naast elkaar staan.
Lijkt mij.

Ik vond het vooral overkomen als hysterisch wijvengegil.
Niet te beschrijven is ook echt niet te begrijpen slecht verzonnen.
Alle reacties Link kopieren
HSP en onderwijs in willen, match made in heaven
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
14-01-2019 16:06
HSP en onderwijs in willen, match made in heaven
Sowieso, zet die hsp’ers lekker ergens met elkaar op een eiland zonder internetverbinding. Egoïstisch volk.
lemoos2 schreef:
14-01-2019 16:06
HSP en onderwijs in willen, match made in heaven
Ze zijn er echt. Ze hebben het wel zwaar. Maar goed, ze hebben het altijd zwaar.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
14-01-2019 16:09
Ze zijn er echt. Ze hebben het wel zwaar. Maar goed, ze hebben het altijd zwaar.
Ik trek die mensen heel slecht met dat riedeltje. Vooral dat eeuwige gezuig wat er op neerkomt dat zij er niets aan kunnen doen en de rest maar overal rekening mee moet houden. Was dan terrorist geworden, kon je de hele dag mensen gijzelen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
14-01-2019 16:19
Ik trek die mensen heel slecht met dat riedeltje. Vooral dat eeuwige gezuig wat er op neerkomt dat zij er niets aan kunnen doen en de rest maar overal rekening mee moet houden. Was dan terrorist geworden, kon je de hele dag mensen gijzelen.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb óók spierpijn.

Dit weekend Pa overgehuisd naar zijn seniorenappartementje. Mijn hemel., wat heeft die man veel zooi! :-)
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven