Napraattopic deel 108

13-01-2019 22:55 3090 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Preiquiche.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-02-2019 13:34
Ik heb nog nooit een macaron in het echt gezien :O
Lidl heeft ze soms. Geen idee of die te eten zijn, maar dan kun je in ieder geval wel even gaan kijken ;-D
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
10-02-2019 13:30
Heeft kind nu de komende maanden geen bed?
Jawel, het onderschuifbed van zijn broer. Met een matras erachter tegen de muur en een sprei erover, heeft hij nu zelfs een heerlijke 'bank'!

Beetje krom wel, dat je doneert en vervolgens zelf kampeert ;-D Maar we zijn blij dat we kunnen helpen en dat die nieuwe spullen zo lang op zich laten wachten, ligt aan De Vader. Dit keer was hij aan de beurt. Ik ben, toen De Dochter uit huis ging, gewoon langs familie, marktplaats en IKEA gegaan. Hij vindt dat niks.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
10-02-2019 11:06
Dat soort dingen gebeuren inderdaad. Maar het ging niet alleen om de wijze waarop FV iets zei, maar om de hele context. Ze kwam plompverloren binnen, reageerde niet inhoudelijk op het topic, maar enkel op de uitspraken van PJK. Ik vind het in dit geval lastig om te geloven in miscommunicatie.

Zo ook het laatste bericht van FV in dat topic, is dat een goedbedoelde poging tot rechtzetten? Waarom dan dat aanmatigende 'juist van jou verwachtte ik dat je inmiddels de wijsheid zou hebben om te beseffen ...'?
Ik weet het niet hoor. Als ìk zoiets zou schrijven, zit ik te zuigen.

Precies dit.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
10-02-2019 11:00
Ja nou en al was het wel kwetsend? Sommige mensen zijn ook gewoon een kut of een lul en dan kan je je soms niet inhouden. Lijkt me vrij menselijk.
:(
Star² schreef:
10-02-2019 11:07
Ik heb het verder niet gelezen, maar laten we gewoon eerlijk zijn; genoeg mensen die elkaar niet moeten hier en dan heb je soms gewoon zin om een kutopmerking te maken.
Ik wel in ieder geval :proud:
:(
Wel pijnlijk als je zoiets schrijft terwijl je niet eens weet waarover het gaat.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
10-02-2019 11:04
Ha, thanks voor je bijval en inderdaad, soms ben ik bewust kwetsend maar daar maak ik dan ook geen geheim van. In dit geval bedoelde ik, en schreef ik in mijn ogen, echter precies het tegenovergestelde van wat hier beweerd wordt. Daar was dus ook niks kwetsend aan.
@(
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-02-2019 14:21
@(
Waarom moet jij nu altijd lappen tekst van uren, dagen soms zelfs maanden oud quoten, vaak compleet uit de context van een verhaal of lopende discussie gerukt, enkel voorzien van een suffe smiley? Ben je bang dat mensen bepaalde zaken niet kunnen lezen en onderstreep je dan nog even wat zinnen ofzo?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Afbeelding
freja schreef:
10-02-2019 14:30
Afbeelding
Geweldig onderschrift heb je!
Alle reacties Link kopieren
Ieder heeft een rol te spelen in de divina commedia die het leven is. De rol van de nar die haar meesteres bijvalt en van lachende gezichtjes voorziet is ten diepste niet minder verheven dan die van de diva naar wie de meeste aandacht gaat
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
10-02-2019 14:28
Waarom moet jij nu altijd lappen tekst van uren, dagen soms zelfs maanden oud quoten, vaak compleet uit de context van een verhaal of lopende discussie gerukt, enkel voorzien van een suffe smiley? Ben je bang dat mensen bepaalde zaken niet kunnen lezen en onderstreep je dan nog even wat zinnen ofzo?

Dagen? Maanden oud? Compleet uit de context van een verhaal of discussie???? Lappen?? Door één suffe smilie?? vanwege een quote die vanmorgen is geschreven?? :facepalm:

Ik heb bij gelezen vanaf daar waar ik was gebleven, omdat ik niet de hele tijd op het forum zit. Als ik alleen de suffe smilie plaats (zonder quote) denk je dat het vanwege de bokkepootjes of macarons is.
missie_m wijzigde dit bericht op 10-02-2019 14:36
5.25% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Er is niets sufs aan bokkepootjes, de verkoekte ledematen van de duivel
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-02-2019 14:33
Dagen? Maanden oud? Compleet uit de context van een verhaal of discussie???? Lappen?? Door één suffe smilie?? vanwege een quote die vanmorgen is geschreven?? :facepalm:

Ik heb bij gelezen van waar ik was gebleven, omdat ik niet de hele tijd op het forum zit. Als ik alleen de suffe smilie plaats (zonder quote) denk je dat het vanwege de bokkepootjes of macarons is.
Moet de rest van de goegemeente dan stap voor stap op de hoogte worden gehouden vanaf welke plek je aan het bijlezen bent, de zinnen waar je op aanslaat tot zich moeten nemen voor een tweede keer en dan ook nog jouw gemoedstoestand uit de smiley aflezen?
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
10-02-2019 14:39
Moet de rest van de goegemeente dan stap voor stap op de hoogte worden gehouden vanaf welke plek je aan het bijlezen bent, de zinnen waar je op aanslaat tot zich moeten nemen voor een tweede keer en dan ook nog jouw gemoedstoestand uit de smiley aflezen?

Nee, dus ik wil je vriendelijk verzoeken dit geraaskal niet meer te quoten ;-)
Ana_Isabel** schreef:
10-02-2019 14:32
Geweldig onderschrift heb je!
Ja he? ;-D
Nu ga ik 'm nooit meer veranderen :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
10-02-2019 14:35
Er is niets sufs aan bokkepootjes, de verkoekte ledematen van de duivel
Bokkepootjes zijn het summum van suf.
En niet lekker bovendien.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
10-02-2019 14:59
Bokkepootjes zijn het summum van suf.
En niet lekker bovendien.
:whip:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-02-2019 14:18
Precies dit.
Mijn reacties waren niet bedoeld om FV nog even na te trappen. Ik krijg het gevoel dat jij dat nu wel doet en dat je mijn bericht daarvoor gebruikt. Vind ik niet tof.

Wat mij betreft geldt het laatste stukje dat je van me aanhaalt trouwens ook voor zo'n serie selectieve quotes waarmee je een vervelende maar reeds afgesloten discussie nog even op de agenda zet:

'Ik weet het niet hoor. Als ìk zoiets zou schrijven, zit ik te zuigen'.
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
10-02-2019 15:06
Mijn reacties waren niet bedoeld om FV nog even na te trappen. Ik krijg het gevoel dat jij dat nu wel doet en dat je mijn bericht daarvoor gebruikt. Vind ik niet tof.

Wat mij betreft geldt het laatste stukje dat je van me aanhaalt trouwens ook voor zo'n serie selectieve quotes waarmee je een vervelende maar reeds afgesloten discussie nog even op de agenda zet:

'Ik weet het niet hoor. Als ìk zoiets zou schrijven, zit ik te zuigen'.

Bij mijn weten heb ik NIETS aangehaald. Heb het effe gecheckt en inderdaad, ik schreef alleen dit:

missie_m schreef:
10-02-2019 14:18
Precies dit.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
ps. ik had afgelopen avond/nacht om 00:30 u. (net zoals een paar anderen) al een reactie gegeven nav van die discussie. Jij ging uren later op zondagmorgen om 11:06 u. verder.
LOEP ME MAAR aub.
Klaar nu?
Alle reacties Link kopieren
:zzz:
¡Apagando las luces!
Grappig dat er voor Missie c.s. ineens hele andere morele Napraatregels gelden als het over FV gaat :D
Alle reacties Link kopieren
Hebben we straks weer een napraat voor de napraat nodig :(
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
10-02-2019 16:54
Grappig dat er voor Missie c.s. ineens hele andere morele Napraatregels gelden als het over FV gaat :D
Hee, bij mij heeft iedereen zijn of haar eigen setje regels.
Af en toe werk ik mijn grafiek met 'zinnige reacties' en 'onderling variabele fitties' bij.
Ik ben tegen gelijke behandeling.
De forummers die ik dom vind neem ik niet serieus. De forummers die ik hoog heb zitten vallen in de 'huh? Jij vliegt uit de bocht, wat is er loos'-krochten van mijn grafiek en zo heb ik nog heel wat dingen die mijn inschatting van een post of een forummer bepalen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven