Awkward perongeluk iets geliked, help

17-02-2019 23:19 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Ik heb zojuist iets awkwards op instagram meegemaakt. Bij mijn voorgestelde vrienden zat een meisje die ik vaag kende en ik ging haar profiel bekijken; toen zag ik een foto van haar met mijn middelbare schoolcrush (dat is al een tijd geleden), die nu dus haar vriend is. Ik ff kijken of hij het echt was, en ja hoor: per ongeluk net die foto geliked. Ik vind dit voor some reason heel ongemakkelijk. Zeker omdat die jongen er dus op staat, en zij deze 'awkward like' misschien aan hem verteld. Ik heb direct de like verwijderd.

Mijn vraag aan jullie: als jullie een melding krijgen van een like op instagram, kun je dan ook zien om welke foto het precies gaat?

help haha
jazeker en je naam komt groot in beeld en vaak wordt de reden er ook bij vermeld
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
17-02-2019 23:21
jazeker en je naam komt groot in beeld en vaak wordt de reden er ook bij vermeld
haha ok, motief en alles erbij dus.
Flauwe reactie.
Alle reacties Link kopieren
:hihi:
S-Meds schreef:
17-02-2019 23:21
jazeker en je naam komt groot in beeld en vaak wordt de reden er ook bij vermeld
OMG :O
Te erg gewoon.
Hoe kun je je nog vertonen nu?
Reken er maar op dat ze nu knusjes samen in bed over jouw like en jou roddelen om daarna jouw instagram van a tot z uit te pluizen, en je facebook erbij.
Alle reacties Link kopieren
oh no, your life is over!!!!!! DRAMA MUCH,??
Zonnebloem20 schreef:
17-02-2019 23:22
haha ok, motief en alles erbij dus.
Flauwe reactie.
Flauw probleem vraagt om flauwe reacties
Alle reacties Link kopieren
Ik like deze aktie.

:thumbsup:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Als er in de post meerdere foto's zitten zie je niet welke foto geliked is. Als je meteen weer geunliked hebt ziet ze het helemaal niet volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
OMG je leven is voorbij! Wat een wereldprobleem zeg.
Is meer iets voor op het Tina forum.
Unliken meteen erachteraan dan zien ze geen melding insta is hartstikke traag.
Serieuze vraag: praten en giechelen jongeren onder elkaar over wie wat liket? Of let je er zelfs maar op? Ik ben namelijk al stokoud en ik kan me er niks bij voorstellen.
Alle reacties Link kopieren
stroman schreef:
18-02-2019 08:35
Serieuze vraag: praten en giechelen jongeren onder elkaar over wie wat liket? Of let je er zelfs maar op? Ik ben namelijk al stokoud en ik kan me er niks bij voorstellen.
o_o Moet er niet aan denken.
Misschien als je een hele rare pagina/foto/bericht hebt geliked en die komt op je tijdlijn terecht of zo, dan zou ik denken huh? en jongeren gaan misschien wel kletsen, maar verder... nee toch?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Waar 14-jarige zich druk over kunnen maken. :-?
Alle reacties Link kopieren
Gossie wat een toestand toch.
We used to be friends...
dianaf schreef:
18-02-2019 08:50
Misschien als je een hele rare pagina/foto/bericht hebt geliked en die komt op je tijdlijn terecht of zo, dan zou ik denken huh?
Ja, dat dacht ik ook.
Bijvoorbeeld volwassen mannen verkleed als roze eenhoorns.
Of een bericht dat kinderen autistisch worden van inenten.
Dat zou een beetje genant zijn.
De ex van mijn vriend likete ook mijn foto op instagram. Perongeluk. Ik zag het gebeuren en klikte er meteen op, en weg was de like. Ik denk echt niet raar over haar, het is heel normaal om even de facebook/insta van de nieuwe vlam van je ex te bekijken dus nee, ik heb haar er nooit raar op aan gekeken. Laat het lekker, morgen is ze het weer vergeten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven