wakker

22-02-2019 03:27 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben veel te vroeg in slaap gevallen (half 8). Nu alweer ruim twee uur wakker en nog wel moe maar slapen lukt niet meer. Nog iemand wakker?
Alle reacties Link kopieren
Hey Duizel,

Dat is inderdaad vroeg wakker worden voor jou dan. Dan heb je nog eens wat aan je dag ;-).
Ik heb nachtdienst, dus ook wakker inderdaad.

Hoop je zo nog wat te kunnen slapen of ben je echt niet moe meer?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het nacht voeden, dus tijdelijk wakker.

Maar wat ben je dan snel wakker geworden.. zes uur slaap? Slaap je altijd zo kort? Misschien straks nog even een uurtje er bij pakken?
Hier ook wakker. Heb wel geslapen. Maar nog niet heel lang.

Mijn hoofd is vooral erg druk. Niet met piekeren of zo, maar meer veel gedachten.
Niet echt bevorderderlijk voor mijn slaap.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een nachtvoeding dus tijdelijk wakker.
Alle reacties Link kopieren
Ik sliep om 00:00 uur en ben nu alweer wakker, ik ga dus weer proberen te slapen. Lig elke nacht wel een tijd wakker, helaas. Ik hoop dat het jou ook lukt om weer in slaap te vallen.
Alle reacties Link kopieren
Groetjes aan de baby'tjes :heart:

En voor de rest wens ik iedereen veel slaap toe.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Ik zit al vanaf 02:00 af en aan 'op de pot', heel irritant. Wil nu wel heel graag slapen eigenlijk, maar mijn buik zegt dat dat nog niet gaat gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!
Ik heb van 20.15 tot 22.00 geslapen. Met 15mg Dormicum. :roll:
Ik heb net maar gedoucht en nu aan het ontbijten. :thumbsup:
.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig wel hier. :proud:
.
Alle reacties Link kopieren
Ook wakker maar moet zo gaan werken dus verplicht wakker hoofd wilde nog wel slapen.
Alle reacties Link kopieren
snowgirl1 schreef:
22-02-2019 04:09
Hier ook een nachtvoeding dus tijdelijk wakker.
:hello:
Hoe is t met de kleine?
Goedemorgen!
Hier ook een vroege vogel.
Ik ben sowieso een ochtendmens maar de laatste jaren word ik regelmatig te vroeg wakker en ga dan piekeren en dan kan ik niet meer slapen.
Ik slaap daardoor wel eens te kort dus ik probeer vroeger te gaan slapen. (En dat is geen probleem gelukkig. Zodra het lampje uitgaat en mijn hoofd mijn kussen raakt lig ik te knorren...)
De laatste dagen word ik weer te vroeg wakker, rond 6.15 dus dat valt wel mee. (Ik ga rond half11 slapen)
Echter wel een beetje lastig als ik bij mijn vriend slaap, die is ook geen uitslaper maar hij wordt wel later wakker dan ik.
Dat ik dus toch wel een flinke tijd lig te plafondstaren en mij verveel is wel lastig, moet ik even iets op verzinnen ;-D

Anyway, goedemorgen allen! :sun:
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-returns schreef:
22-02-2019 06:54
Goedemorgen!
Hier ook een vroege vogel.
Ik ben sowieso een ochtendmens maar de laatste jaren word ik regelmatig te vroeg wakker en ga dan piekeren en dan kan ik niet meer slapen.
Ik slaap daardoor wel eens te kort dus ik probeer vroeger te gaan slapen. (En dat is geen probleem gelukkig. Zodra het lampje uitgaat en mijn hoofd mijn kussen raakt lig ik te knorren...)
De laatste dagen word ik weer te vroeg wakker, rond 6.15 dus dat valt wel mee. (Ik ga rond half11 slapen)
Echter wel een beetje lastig als ik bij mijn vriend slaap, die is ook geen uitslaper maar hij wordt wel later wakker dan ik.
Dat ik dus toch wel een flinke tijd lig te plafondstaren en mij verveel is wel lastig, moet ik even iets op verzinnen ;-D

Anyway, goedemorgen allen! :sun:
Ontbijtje maken voor je lief?
Stukje wandelen 's ochtends vroeg? Heerlijk, als het nog zo stil en donker is.
Online winkelen?
Boek lezen?


Jij ook een goedemorgen!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-returns schreef:
22-02-2019 06:54
Goedemorgen!
Hier ook een vroege vogel.
Ik ben sowieso een ochtendmens maar de laatste jaren word ik regelmatig te vroeg wakker en ga dan piekeren en dan kan ik niet meer slapen.
Ik slaap daardoor wel eens te kort dus ik probeer vroeger te gaan slapen. (En dat is geen probleem gelukkig. Zodra het lampje uitgaat en mijn hoofd mijn kussen raakt lig ik te knorren...)
De laatste dagen word ik weer te vroeg wakker, rond 6.15 dus dat valt wel mee. (Ik ga rond half11 slapen)
Echter wel een beetje lastig als ik bij mijn vriend slaap, die is ook geen uitslaper maar hij wordt wel later wakker dan ik.
Dat ik dus toch wel een flinke tijd lig te plafondstaren en mij verveel is wel lastig, moet ik even iets op verzinnen ;-D

Anyway, goedemorgen allen! :sun:

Goeiemorgen!
Eerder naar bed omdat je te vroeg wakker wordt klinkt mij niet heel logisch in de oren? Kan je dan niet beter wat later proberen te gaan slapen?
Overigens zou ik er een moord voor doen, van 23 - 6u, wat een heerlijkheid! :flirting:
;)
.
Alle reacties Link kopieren
Phoebe-returns schreef:
22-02-2019 06:54
Goedemorgen!
Hier ook een vroege vogel.
Ik ben sowieso een ochtendmens maar de laatste jaren word ik regelmatig te vroeg wakker en ga dan piekeren en dan kan ik niet meer slapen.
Ik slaap daardoor wel eens te kort dus ik probeer vroeger te gaan slapen. (En dat is geen probleem gelukkig. Zodra het lampje uitgaat en mijn hoofd mijn kussen raakt lig ik te knorren...)
De laatste dagen word ik weer te vroeg wakker, rond 6.15 dus dat valt wel mee. (Ik ga rond half11 slapen)
Echter wel een beetje lastig als ik bij mijn vriend slaap, die is ook geen uitslaper maar hij wordt wel later wakker dan ik.
Dat ik dus toch wel een flinke tijd lig te plafondstaren en mij verveel is wel lastig, moet ik even iets op verzinnen ;-D

Anyway, goedemorgen allen! :sun:
6.15 is hier normale wekkertijd, en dan ben ik meestal al een half uurtje wakker.
Als man nog slaapt, netflix ik, zonder geluid
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer in gevallen gelukkig. Nu weer wakker gemaakt door dochter.
Ik ben zwanger en ben 's avonds vaak erg moe waardoor ik te vroeg in slaap val. Daarna word ik in de nacht wakker om te plassen en val pas na een paar uur weer in slaap. Erg vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Mezelf wakker houden tot 10 uur/half 11 werkt trouwens helaas ook niet. Dan word ik nog steeds wakker om naar de wc te gaan en weer in slaap vallen lukt dan niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Duizel. Is dat sinds je zwangerschap? Misschien dat het dan zodra je bevallen bent weer beter wordt?
Al is een pasgeboren baby over het algemeen ook niet heel bevordelijk voor je nachtrust.. :bonk:
.
Alle reacties Link kopieren
Verschillende redenen om 's nachts wakker te zijn dus.
Irngelke, rustige nachtdienst gehad hopelijk. En dadelijk weer je bed in? Kun je goed schakelen tussen dag en nachtdiensten wat ritme betreft?

De mama's met nachtvoeding. Hopelijk ook nog lekker geslapen.

Voor de rest niet teveel gepieker hoop ik. Fijne dag voor de vroege vogels en de rest!
Anoniem262821034 schreef:
22-02-2019 07:20
Goeiemorgen!
Eerder naar bed omdat je te vroeg wakker wordt klinkt mij niet heel logisch in de oren? Kan je dan niet beter wat later proberen te gaan slapen?
Overigens zou ik er een moord voor doen, van 23 - 6u, wat een heerlijkheid! :flirting:
;)
Dat probeer ik soms, maar dan word ik net zo goed vroeg wakker en dan krijg ik echt slaaptekort.
Alhoewel Ik zit te denken dat ik dat misschien beter meerdere dagen achter elkaar kan doen, dan past mn lichaam zich misschien aan?
Ik ben overigens geen avondmens dus iets vroeger naar bed is geen straf voor mij...
En idd 11-6, zeker in het weekend is dat inderdaad niet zo'n ramp.

Inderdaad best gezellig hier trouwens! :daisy:
Alle reacties Link kopieren
Ik was altijd al een enorm ochtendmens (ik houd ook van de zomertijd, dan loopt mijn biologische klok wat meer in de pas met de rest van NL). Ik ben nu om 5 uur wakker, in de zomer om 6 uur, scheelt echt.
Mijn man is ook steeds vaker vroeg wakker, en dat heeft een heel praktisch voordeel: Onze pubers slapen dan lekker diep, ideale moment voor 'tijd voor elkaar'.
Alle reacties Link kopieren
Nijntje* schreef:
22-02-2019 06:44
:hello:
Hoe is t met de kleine?
Heey Nijn, ja gaat goed! Hij doet het super. Het is nog steeds een rustig en tevreden mannetje. Wel flink last van krampjes. Hij is in een week een halve kilo aangekomen.
Alle reacties Link kopieren
En alweer een uur wakker. Lag vandaag rond half 11 in bed dus nog echt kort geslapen. Ben ook moe maar slapen wil niet. Meer mensen wakker?
Alle reacties Link kopieren
En nog steeds wakker. Zo maar eens opstaan en de dag beginnen en dan vanmiddag nog even slapen ofzo. Gelukkig is het zaterdag en heb ik vrij en is mijn vriend er dan voor onze oudste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven