Afbeelding gezocht voor uitnodiging verjaardag

10-03-2019 12:14 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heb even jullie hulp nodig. Ik wil graag een uitnodiging maken voor een verjaardagsfeestje, maar omdat ik heul erg slecht ben in googelen, kan ik geen leuke afbeelding vinden. Ik ben op zoek naar een afbeelding van een jarig kind (m/v) met een feestmuts op, maar dan in jaren '30/'40/'50-stijl. Vind het lastig om het te omschrijven, dus bij vragen, stel ze gerust! Omdat ik vaak zie dat anderen wel hele leuke afbeeldingen boven tafel kunnen krijgen, ben ik benieuwd: hoe krijgen jullie dat voor elkaar? Alvast bedankt!
In this mad house we must all survive
Zoiets?

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
https://www.ikbenzomooi.nl/en/nostalgic ... d=11633280

https://www.theaterdeomval.nl/vier-je-v ... ay-wishes/

Zoiets?
koffiepot wijzigde dit bericht op 10-03-2019 12:22
42.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zoek eens op the great Gatsby birthday kid
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Oh, jongens, jullie zijn geweldig! Dat is dus precies wat ik bedoel! :flirting:

Ondertussen voel ik me kluns eerste klas, maar nu ik die afbeeldingen zie, man... helemaal blij hierzo...

Dank jullie wel! :worship:
In this mad house we must all survive
https://www.google.nl/search?q=photo+19 ... ASqV3eylDM Zoiets?
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik zie zoveel leuks voorbij komen op/in de linkjes die jullie sturen, durf nu haast niet meer te zeggen dat ik niet kan kiezen :$
In this mad house we must all survive
Zoek eens op "vintage birthday kid", dan vind je er ook een hoop.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding
nounou
Alle reacties Link kopieren
Deze is wel heel ongemakkelijk, ;-D misschien leuk als het een uitnodiging voor je eigen verjaardag is ? (jarige juf Vos krijgt een feestmuts op)

Oh, 'afbeelding niet beschikbaar', 3 x . Dit is een link https://www.geheugenvannederland.nl/en/ ... A002008548
nounou
Afbeelding
Zazamaenade schreef:
10-03-2019 12:33
Afbeelding

Die heb je uit je eigen fotoalbum gehaald hè, geef het maar toe. ;-D
Afbeelding

Afbeelding
Zijdehoentje schreef:
10-03-2019 12:28
Oh, ik zie zoveel leuks voorbij komen op/in de linkjes die jullie sturen, durf nu haast niet meer te zeggen dat ik niet kan kiezen :$
:rofl:

Gewoon kiezen welke jij het meest leuk/passend vindt.
Als je een kleurenfoto wilt in oude stijl, is de keuze makkelijk. :proud:
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 13:26
11.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
10-03-2019 13:05
Die heb je uit je eigen fotoalbum gehaald hè, geef het maar toe. ;-D

Had gekund :D
Ik heb wel echt hilarische foto's van mezelf met een heel rare feestmuts op de kleuterschool, en ikzelf daar tamelijk ongelukkig mee, maar die plaats ik niet !

Zijdehoentje, hier nog wat oude foto's :

Afbeelding

http://www.gahetna.nl/collectie/afbeeld ... es/start/9
nounou
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-03-2019 13:05
Afbeelding

Deze is leuk :heart:
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-03-2019 13:12
:rofl:

Gewoon kiezen welke jij het meest leuk/passend vindt.
Als je een kleurenfoto wilt in oude stijl, is de keuze makkelijk. :proud:
Of gewoon wat vaker een feestje geven :$
Normaliter geef ik geen feestjes, maar nu dus wel een keer en daarom lijkt het me leuk om een geschikte uitnodiging te maken. Maar ik voel me nu prehistorisch omdat ik dus nu zit te klungelen met de afbeelding en hoe ik de uitnodiging verder moet fabriceren. Tekst heb ik, dat scheelt :yes:
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-03-2019 13:05
Afbeelding
:flirting:
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
10-03-2019 14:18
Maar ik voel me nu prehistorisch omdat ik dus nu zit te klungelen met de afbeelding en hoe ik de uitnodiging verder moet fabriceren.

Greetz heeft een tooltje waarmee je zelf kaarten kunt maken, misschien heb je daar iets aan? Je kunt ze helemaal zelf maken maar ook bestaande ontwerpen aanpassen. En dan worden ze dus ook voor je gedrukt en verzonden.
Star² schreef:
10-03-2019 13:30
Deze is leuk :heart:
Het is van de foto's die ik opgezocht had, ook mijn favoriet. Ik zal het maar eerlijk zeggen, door de reactie van de jarige, maar vooral omdat het me nieuwsgierig :$ maakte naar wat er nu in die box zit. Chocolade, snoepjes, gebak of iets totaal anders....? Het ziet er niet uit als bijvoorbeeld een muziekdoosje.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 11-03-2019 01:28
13.75% gewijzigd
Zijdehoentje schreef:
10-03-2019 14:18
Of gewoon wat vaker een feestje geven :$
Normaliter geef ik geen feestjes, maar nu dus wel een keer en daarom lijkt het me leuk om een geschikte uitnodiging te maken. Maar ik voel me nu prehistorisch omdat ik dus nu zit te klungelen met de afbeelding en hoe ik de uitnodiging verder moet fabriceren. Tekst heb ik, dat scheelt :yes:

Heb je iemand in de buurt die handig is met computers? Zo moeilijk is het nl. echt niet hoor, maar op afstand wat moeilijker uit te leggen via internet. ;)
De tip van Rik is ook een goede tip!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip, RikM en Tijdschriftenverslindster!

Ach, het is ook weer niet dat ik zo prehistorisch ben dat ik niet / niet zo goed met computers overweg kan. Zat er ook al over te denken om 't eventueel via Greetz of zo te doen. En met een beetje prutswerk kan het misschien ook gewoon via Word of zo. Ik ga in ieder geval aan de slag; het zal ongetwijfeld goed komen.
In this mad house we must all survive

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven