Kattenmand met bedrukking

19-03-2019 20:40 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het eerste cadeautje is binnen de dame en wil er eigenlijk nog 1 echte verrassing qua cadeau regelen en zat te denken aan een kattenmand met bedrukking van de naam van de kat. Als ze ergens gek op is dan is het wel haar katten ;-p tsja ik ben niet zo'n dierenliefhebber maar soms maak je opofferingen haha.

Maar zonder dollen, ik wil dus dat nog als 2e cadeau binnenhalen alleen is het verdomd lastig merk ik om een kattenmand te laten bedrukken. Heeft er iemand hier toevallig ervaring in, een website die je zelf gebruikt hebt of iets in die richting ? Zou een ultieme leuke verrassing voor haar zijn maar dan moet het wel mogelijk zijn haha.

Dank jullie wel nogmaals voor jullie hulp !
Alle reacties Link kopieren
Holymoly, ik moest de eerste helft van je eerste zin al 3x lezen.. :flag:

Maar nee, geen ervaring. Ik zou mn geld er ook niet aan uitgeven. Beter neem je een kartonnen doos en een dikke stift. Is het beestje in kwestie waarschijnlijk blijer mee.
.
Alle reacties Link kopieren
Haha daar heb je zeker gelijk in sorry iets te enthousiast getypt mijn excuses ! Nou het spijt me zeer haha, maar ga die katten niet in kartonnen dozen laten slapen.... Bedoel die dieren vinden het toch wel lekker hoor zo'n mand, voordat ik bekoeld werd van mijn dierenliefde heb ik in een asiel gewerkt en weet dus ongeveer wel een beetje wat die dieren willen.

Maar jammer, ik hoop dat er nog een gouden tip binnenkomt want op google kan ik het ook niet vinden maar lijkt me het ultieme cadeau
Alle reacties Link kopieren
Anoniem262821034 schreef:
19-03-2019 20:59
Holymoly, ik moest de eerste helft van je eerste zin al 3x lezen.. :flag:

Maar nee, geen ervaring. Ik zou mn geld er ook niet aan uitgeven. Beter neem je een kartonnen doos en een dikke stift. Is het beestje in kwestie waarschijnlijk blijer mee.
Eerste me eens totaal onduidelijk maar onze katten nemen graag plaats in de diverse mandjes die hier liggen dus zeker niet altijd weggegooid geld. Bovendien wil het oog ook wat en een leuk bedrukt mandje is nou eenmaal leuker dan een kartonnen doos met iets erop gekalkt.

TO, het is me niet helemaal duidelijk. Ben je op zoek naar een site waar je een kattenmand kan laten bedrukken met eigen ontwerp of een foto?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
19-03-2019 21:04
Eerste me eens totaal onduidelijk maar onze katten nemen graag plaats in de diverse mandjes die hier liggen dus zeker niet altijd weggegooid geld. Bovendien wil het oog ook wat en een leuk bedrukt mandje is nou eenmaal leuker dan een kartonnen doos met iets erop gekalkt.

TO, het is me niet helemaal duidelijk. Ben je op zoek naar een site waar je een kattenmand kan laten bedrukken met eigen ontwerp of een foto?
Haha nogmaals mijn excuses iets te enthousiast getypt en heb het niet nagelezen sorry ! Maar ik ben inderdaad op zoek naar een site waar je de kattenmand kan laten bedrukken met naam, bijvoorbeeld kattenmand met de naam dede erop. Alleen dat is dus niet zo makkelijk en hoopte eigenlijk dat hier een gouden tip kwam op deze site ;-p
Alle reacties Link kopieren
Je zou ook een dekentje met de naam van de kat kunnen bedrukken en dat in de mand leggen?
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
firedraakje schreef:
19-03-2019 21:08
Je zou ook een dekentje met de naam van de kat kunnen bedrukken en dat in de mand leggen?
Klopt had ik ook al bedacht als het echt niet lukt is dat plan B, maar wil eigenlijk toch wel een kattenmand met echt de naam erop ! Zou de verrassing voor haar toch een stuk leuker maken en denk oprecht dat ze een glimlach van oor tot oor krijgt. Dus ik wacht nog even op de reacties hier misschien komt er nog iets leuks.
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
19-03-2019 21:04
Eerste me eens totaal onduidelijk maar onze katten nemen graag plaats in de diverse mandjes die hier liggen dus zeker niet altijd weggegooid geld. Bovendien wil het oog ook wat en een leuk bedrukt mandje is nou eenmaal leuker dan een kartonnen doos met iets erop gekalkt.

TO, het is me niet helemaal duidelijk. Ben je op zoek naar een site waar je een kattenmand kan laten bedrukken met eigen ontwerp of een foto?

Oh zeker houden katten ook wel van mandjes, maar omdat ze zo onvoorspelbaar zijn in wat ze wel/ niet bevalt, zou ik er niet veel geld aan uitgeven bedoel ik. Dan lijkt een dekentje me inderdaad een beter (enmakkelijker te realiseren) idee.
Ik heb trouwens hier in de mandjes sowieso dekentjes liggen omdat die makkelijker in de was kunnen.
.
Alle reacties Link kopieren
Bij ons in het dorp staat regelmatig een kraam op de (zeer kleine) weekmarkt. Hier kun je van alles laten bedrukken.
Ik denk denk dat je de meeste kans hebt om zelf een mandje te kopen en hem elders te laten bedrukken met een naam.

Leuk idee ik begrijp dat je het cadeau wil geven, ik zou er blij mee zijn!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
19-03-2019 21:15
Bij ons in het dorp staat regelmatig een kraam op de (zeer kleine) weekmarkt. Hier kun je van alles laten bedrukken.
Ik denk denk dat je de meeste kans hebt om zelf een mandje te kopen en hem elders te laten bedrukken met een naam.

Leuk idee ik begrijp dat je het cadeau wil geven, ik zou er blij mee zijn!
Dank je haha dat geeft moed ! Ik denk dat ik dat ook ga doen, ik heb nu 3 websites gemaild of ze hem laten bedrukken. Als ze alle 3 een nee geven dan ga ik inderdaad op zoek naar iemand die hem kan bedrukken. En misschien komt er hier nog een gouden tip binnen haha ! Mag ik vragen heb jij er ervaring mee laten bedrukken apart ? Bedoel lijkt me best lastig om een kattenmand nog een extra bedrukking te geven.
Alle reacties Link kopieren
Smartweb schreef:
19-03-2019 21:18
Dank je haha dat geeft moed ! Ik denk dat ik dat ook ga doen, ik heb nu 3 websites gemaild of ze hem laten bedrukken. Als ze alle 3 een nee geven dan ga ik inderdaad op zoek naar iemand die hem kan bedrukken. En misschien komt er hier nog een gouden tip binnen haha ! Mag ik vragen heb jij er ervaring mee laten bedrukken apart ? Bedoel lijkt me best lastig om een kattenmand nog een extra bedrukking te geven.
Voor die mensen is het hun beroep die kunnen best een naam drukken op een kattenmandje zijn wel andere vormen die moeilijker zijn om te bedrukken. Denk echt wel dat het mogelijk is.

Nu ik erover na denken er zit hier ook een copyshop daar staat letterlijk op de ramen: wij bedrukken alles behalve geld. Misschien op die term eens googlen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Kost wat...

http://www.winkelvoorkatten.nl/shop/kat ... eborduurd/
Alle reacties Link kopieren
Oooh goed gevonden! Idd wel duur maar precies wat TO zoekt.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Ik begrijp dat je een mand met een opschrift wil.

Maar is 'de dame' jouw kattin en wat is dat: 1ste cadeautje. Ik snap de er rond hangende tekst niet.

Blijkbaar héééééééééééééél enthousiast getypt!! :blob: :blob: :blob: :blob: :blob: :hihi:
Alle reacties Link kopieren
Klopt die had ik ook al gevonden, helaas als je klikt op ''naar aanbieder'' dan kom je op een site waar dat product niet meer bestaat helaas. Dus dat is wel heel jammer, ben absoluut heel blij met je hulp hoor daar niet van ! Maar zo iets zoek ik inderdaad, heb de website ook al gemaild of het misschien nog mogelijk is !
Alle reacties Link kopieren
https://www.simplycolors.nl/hondenkussen-met-naam

Maar dan een kleintje voor de kat?
Alle reacties Link kopieren
https://www.mandenstijl.nl/c-1266175/poezenmanden/
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog even gekeken en heb veel heen en weer gemaild met winkels en borduur winkels maar helaas kan ik niks vinden maar een plan B in gang gezet. Nu wil ik toch nog even aan de kattenliefhebbers vragen..... wat vinden jullie van dit dingetje een voederbak met naam ?

Ik wil een losse kattenmand gaan geven + dus dit dingetje erbij vond hem zelf best wel mooi maar wil het even aan de echte katten liefhebbers vragen haha ?

https://www.marktplaats.nl/a/dieren-en- ... b9c5b7a618
Echt te lelijk, maar als jij er blij van wordt, lekker doen.
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
20-03-2019 21:25
Echt te lelijk, maar als jij er blij van wordt, lekker doen.
Altijd fijn dat mensen hier zo direct zijn hé :biggrin: nooit een woord voor de mond...... maar dank je wel voor je mening hahaa !
Maar zit je je kat nou cadeautjes te geven?
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op Etsy. Genoeg opties daar.

Maar is het nou voor de kat of om aan je vriendin te geven?
Zijn kat kan niet lezen. Dus voor zijn vriendin?
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
20-03-2019 22:03
Zijn kat kan niet lezen. Dus voor zijn vriendin?
Niet?
De mijne is slim genoeg volgens mij :P
Misschien mag zijn vriendin in dat mandje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven