Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 3

05-04-2019 20:27 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 2 is inmiddels (meer dan) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 3.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 05-04-2019 20:31
0.41% gewijzigd
In this mad house we must all survive
:daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy:

Ik kan vandaag niet stuk!!!
Oudblond schreef:
11-09-2019 09:59
Wat een opluchting! Zeker gezien je situatie ga je natuurlijk twijfelen of hij.... Maar gelukkig dat het snel opgelost is!

Nee, dat heb ik nooit een seconde gedacht. Ten eerste heeft hij geen toegang tot mijn rekening en ten tweede hielp ik hem juist altijd met dat soort zaken. Hij snapt 't Nederlandse systeem nog altijd niet zo goed :P
Alle reacties Link kopieren
Kutregen! Eindelijk een datum kunnen plannen voor het kinderfeestje van dochter. Gaan we een keer we af naar een speeltuin, plenst het de hele dag. Wat baal ik hier van..
Alle reacties Link kopieren
Wil je AUB NIET in je handen niezen en vervolgens OVERAL aan gaan zitten met die fikken? Dank u!
Alle reacties Link kopieren
pfffft had je me dat niet gister kunnen zeggen....,
ik heb nog meer tedoen vandaag ja, niet omdat ik werkloos ben betekend dat ik niks uit voer >:-( :@
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Oh en ik ben ook blij dat die twee onopgevoede etters van jullie nu niet meer hier
mijn plafond naar beneden laten komen terwijl jullie niet ingrijpen en het een beetje onzin vinden wanneer ik dat wel doe.
Alle reacties Link kopieren
De reisinfo die je kreeg ,klopt niet. Ik zeg niks anders sta je weer voor ieder dingetje bij mij.
geneet van 't laeve
.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 13:33
98.64% gewijzigd
KoffieDoosje schreef:
11-09-2019 10:59
Wil je AUB NIET in je handen niezen en vervolgens OVERAL aan gaan zitten met die fikken? Dank u!

Gadver ja, dat vind ik ook zo smerig. Nies gewoon in je elleboog (of in een dikke laag papieren zakdoekjes.)
Stelletje k@twijven. Net doen alsof jullie graag willen dat ik het fijn heb op het werk ("waar wordt jij gelukkig van") terwijl jullie mij er eigenlijk gewoon uit willen werken omdat ik jullie "type" niet ben. Ik werk er gvd al 8 jaar, en jullie nog maar een paar maanden. Stelletje zogenaamde leidinggevenden, nog nooit een leidinggevende functie gehad, maar meteen een vast contract als directeur en hoofd afdeling.
Ik ben aan het solliciteren, maar op je 52e gaat dat helaas niet zo gemakkelijk. Als het aan mij lag was ik vorige week al weggeweest.
Theamuts schreef:
11-09-2019 15:32
Stelletje k@twijven. Net doen alsof jullie graag willen dat ik het fijn heb op het werk ("waar wordt jij gelukkig van") terwijl jullie mij er eigenlijk gewoon uit willen werken omdat ik jullie "type" niet ben. Ik werk er gvd al 8 jaar, en jullie nog maar een paar maanden. Stelletje zogenaamde leidinggevenden, nog nooit een leidinggevende functie gehad, maar meteen een vast contract als directeur en hoofd afdeling.
Ik ben aan het solliciteren, maar op je 52e gaat dat helaas niet zo gemakkelijk. Als het aan mij lag was ik vorige week al weggeweest.
@( Dat is wel heel zuur!
Theamuts schreef:
11-09-2019 15:32
Stelletje k@twijven. Net doen alsof jullie graag willen dat ik het fijn heb op het werk ("waar wordt jij gelukkig van") terwijl jullie mij er eigenlijk gewoon uit willen werken omdat ik jullie "type" niet ben. Ik werk er gvd al 8 jaar, en jullie nog maar een paar maanden. Stelletje zogenaamde leidinggevenden, nog nooit een leidinggevende functie gehad, maar meteen een vast contract als directeur en hoofd afdeling.
Ik ben aan het solliciteren, maar op je 52e gaat dat helaas niet zo gemakkelijk. Als het aan mij lag was ik vorige week al weggeweest.

Dat is standaard hè, voor omhooggevallen "managers": eerst degenen eruit werken die doorhebben dat je een prutser bent. Anders kunnen ze hun mooie baantje niet houden.
Alle reacties Link kopieren
Ik had een collega, MBO nivo 3, welke dikke vriendinnen was met de manager. (werd ook aangenomen om die reden). Zij bepaalde wel even wie er wel en niet mocht blijven, kwam overal mee weg en toen de manager naar een andere locatie ging, nam zij die taak wel even op zich.
RikM schreef:
11-09-2019 15:57
Dat is standaard hè, voor omhooggevallen "managers": eerst degenen eruit werken die doorhebben dat je een prutser bent. Anders kunnen ze hun mooie baantje niet houden.
Dat dacht ik ook!
VGM1980 schreef:
11-09-2019 16:12
Ik had een collega, MBO nivo 3, welke dikke vriendinnen was met de manager. (werd ook aangenomen om die reden). Zij bepaalde wel even wie er wel en niet mocht blijven, kwam overal mee weg en toen de manager naar een andere locatie ging, nam zij die taak wel even op zich.
Pfff ik heb weleens meegemaakt dat er een vriendin van de manager, niet eens in bezit van juiste diploma's, was aangenomen als tweede naast mij.
Na een half jaar naar haar lege bureau want ziek, of haar jankhoofd want alles was te moeilijk, te hebben gekeken kwam ze stralend binnen.
Ondanks protest van het hele team had zij onze functies ineen gekregen ('ja ik moest wel wat meer uren hebben') en hoorde ik op die manier dat ik eruit lag.
Haar vriendin de manager zei dat ze was 'vergeten' het mij te melden en had aan het team gezegd dat ik zelf weg wilde.
Nou, dat laatste klopte ineens wel ja.
Ik snap ook echt niet waarom organisaties zulke types aannemen en ook nog allerlei voordelen/ voordelen van de twijfel toeschuiven.
Daar heb je toch helemaal niets aan? Dat kost zo'n organisatie toch alleen maar veel geld?
oh hier in de organisatie ook. Lukt het op de ene locatie niet, dan worden ze zo doorgeschoven naar de andere locatie. Werkwijze wijzigt niet, dus lukt het daar ook niet. Maar ontslag?? Nee dat gebeurt niet. Dat worden de hardwerkende collega's op de werkvloer, die zo nu en dan eens hun mond open trekken.
Alle reacties Link kopieren
KoffieDoosje schreef:
11-09-2019 10:59
Wil je AUB NIET in je handen niezen en vervolgens OVERAL aan gaan zitten met die fikken? Dank u!
Heb bah vies.
Alle reacties Link kopieren
Ouderwetse klootzak!!!!
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
11-09-2019 16:26
Pfff ik heb weleens meegemaakt dat er een vriendin van de manager, niet eens in bezit van juiste diploma's, was aangenomen als tweede naast mij.
Na een half jaar naar haar lege bureau want ziek, of haar jankhoofd want alles was te moeilijk, te hebben gekeken kwam ze stralend binnen.
Ondanks protest van het hele team had zij onze functies ineen gekregen ('ja ik moest wel wat meer uren hebben') en hoorde ik op die manier dat ik eruit lag.
Haar vriendin de manager zei dat ze was 'vergeten' het mij te melden en had aan het team gezegd dat ik zelf weg wilde.
Nou, dat laatste klopte ineens wel ja.
Wat schofterig! Mag hopen dat je eruit gemolken hebt wat erin zat. De gemiddelde jurist zou zich de letterlijke/figuurlijke ballen uit de broek lachen bij dit soort amateuristisch gedoe.
Nee heb je, ja kun je krijgen
lemoos2 schreef:
11-09-2019 21:07
Wat schofterig! Mag hopen dat je eruit gemolken hebt wat erin zat. De gemiddelde jurist zou zich de letterlijke/figuurlijke ballen uit de broek lachen bij dit soort amateuristisch gedoe.
Nee mijn contract was gewoon beëindigd dus tja. Zij verlengd, ik niet.
lemoos2 schreef:
11-09-2019 21:07
Wat schofterig! Mag hopen dat je eruit gemolken hebt wat erin zat. De gemiddelde jurist zou zich de letterlijke/figuurlijke ballen uit de broek lachen bij dit soort amateuristisch gedoe.
Nee mijn contract was gewoon beëindigd dus tja. Zij verlengd, ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, zit ik straks dus tussen allemaal mensen die ''van de straat komen'' en moeten re-integreren
Alle reacties Link kopieren
Michella_1991 schreef:
12-09-2019 07:10
Fijn, zit ik straks dus tussen allemaal mensen die ''van de straat komen'' en moeten re-integreren
En dat is een probleem omdat?

Vind jij je leven eigenlijk wel leuk?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
De afwas. Ik haat het elke dag weer. Ondanks dat het zo gepiept is zie ik er altijd zo tegenop. Bleh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven