Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Hier ook wakker.. Dochter kan niet slapen.. Dus nu even beneden en zo weer naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je dochter niet kan slapen. Val jij makkelijk weer in slaap denk je?
Ik kan altijd slapen :biggrin:
Ze kijkt nu Engelse kinderrijmpjes.
Hoe komt het dat jij niet kunt slapen?
Alle reacties Link kopieren
Wakker om te plassen en kom niet meer in slaap. Actieve baby in de buik en lig niet fijn
Gefeliciteerd! Moet je nog lang?
Alle reacties Link kopieren
Iedereen inmiddels lekker in slaap?
Wakker :(
Alle reacties Link kopieren
Yep, hier ook sinds een uur of 4. En pas om 2u in slaap gevallen. Maar ja, vreemde omgeving want in ben vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook alweer een tijdje wakker, maar dat ben ik wel gewend.
Alle reacties Link kopieren
Moondancer schreef:
21-04-2019 05:23
Yep, hier ook sinds een uur of 4. En pas om 2u in slaap gevallen. Maar ja, vreemde omgeving want in ben vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Dat is vervelend, ik hoop dat je snel naar huis mag!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb juist nog helemaal niet geslapen..
Alle reacties Link kopieren
melliflvovs schreef:
21-04-2019 05:46
Ik heb juist nog helemaal niet geslapen..
Vanwege werk oid? Of kom je net thuis van een goed feestje?
Alle reacties Link kopieren
Moondancer schreef:
21-04-2019 05:23
Yep, hier ook sinds een uur of 4. En pas om 2u in slaap gevallen. Maar ja, vreemde omgeving want in ben vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Beterschap!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt Pamela en Kiara. Komt vast goed.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Allemaal nog een beetje geslapen? Of gaan jullie nu ook maar aan de dag beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog geslapen gelukkig. Nu weer wakker dus begin maar gewoon aan de dag
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wakker, maar is niet fijn om naar buiten te gaan hier met die vieze verbrande CO2 lucht die er op het moment hangt
Moondancer schreef:
21-04-2019 05:23
Yep, hier ook sinds een uur of 4. En pas om 2u in slaap gevallen. Maar ja, vreemde omgeving want in ben vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Wat heftig, sterkte!

Ik ben ook al een tijd wakker, serotonine gedoe bij mij ben ik achter.
Dat zorgt voor meer klachten en ik heb vd week met mijn arts besloten om weer aan de AD te gaan.
Ben ik inmiddels mee begonnen maar dat spul heeft tijd nodig voor het gaat werken.
Nog even geduld dus.

Zalig pasen allen :daisy: :bunny:
En weer wakker... Dochter vannacht naast vader gelegd en zelf op de bank in slaap gevallen.
Man probeerde haar nog boven te houden door te zeggen dat ik naar mijn werk was, maar daar trapte ze mooi niet in..
Alle reacties Link kopieren
Moondancer schreef:
21-04-2019 05:23
Yep, hier ook sinds een uur of 4. En pas om 2u in slaap gevallen. Maar ja, vreemde omgeving want in ben vandaag opgenomen in het ziekenhuis.
Beterschap! Hopelijk ben je snel gezond genoeg om naar huis te mogen
Ik ben sinds een week elke nacht om 04.00 uur wakker. Maar dit komt omdat ik sinds een week een insulinepomp heb en ik moet overdag om de 2 uur mijn bloedsuikerspiegel meten, en ook in de nacht. Weet niet of dat zo blijft, hoop ik aankomende woensdag te horen van mijn dvk
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
21-04-2019 11:29
Ik ben sinds een week elke nacht om 04.00 uur wakker. Maar dit komt omdat ik sinds een week een insulinepomp heb en ik moet overdag om de 2 uur mijn bloedsuikerspiegel meten, en ook in de nacht. Weet niet of dat zo blijft, hoop ik aankomende woensdag te horen van mijn dvk
Pf, sterkte. Bijna 4 uur, dus ik kom even naar je zwaaien :hello:
Alle reacties Link kopieren
Moondancer schreef:
21-04-2019 05:47
Vanwege werk oid? Of kom je net thuis van een goed feestje?
Nee beide niet. Ik heb vaker moeite met in slaap komen maar gisteren (en vandaag ook weer) was wel heel extreem helaas.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!
Wat zijn er veel mensen wakker geweest de afgelopen nachten.

Melliflvovs; vervelend zeg! Hoop dat je evengoed nog een beetje kunt rusten
Nartjie; Neem aan dat het regelmatig meten alleen in het begin moet, om te checken of de pomp goed is afgesteld. Hoop het in ieder geval voor je.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven