Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Alle reacties Link kopieren
Weer wakkere baby in je buik?
Alle reacties Link kopieren
Deze keer wakker door de oudste. Ze had gedroomd en was wat huilerig. Ik kreeg er niet meer uit als 'ik heb gedroohooohooomd en kan niet slapen'. Inmiddels slaapt zij weer maar een inderdaad baby niet.
Alle reacties Link kopieren
En man draait zich een keer om als oudste weer rustig ligt en slaapt weer... ben gewoon jaloers
Alle reacties Link kopieren
Heb je een tweeling? Heb je morgen plannen of wel ruimte om overdag wat rust te pakken. Als de babies dat toelaten tenminste
Alle reacties Link kopieren
Kind met nachtmerrie die om 2.15 overstuur naar me toe kwam. En sindsdien kan ik niet meer slapen... kind was binnen een kwartier weer in slaap in haar eigen bed. Ik zit inmiddels maar beneden tv te kijken. Bah!
Alle reacties Link kopieren
Ah vervelend duizel. Herkenbaar die mannen die zich omdraaien en weer vertrokken zijn :facepalm: . Jaloersmakend! Hoe ver ben je nu? Gelukkig slaapt je oudste weer! Beetje jammer dat jij nu wakker bent alleen..

En jij ook al Lente.. hier slaapt alles ook weer maar ben indd ook klaarwakker.

En ja ik heb een tweeling van 5 maanden + peuter van net 3. Overdag bijslapen zit er helaas dus niet meer in. Daarbij is mijn vriend de komende 2 dagen weg dus wordt even bikkelen :cry:
Alle reacties Link kopieren
Oef Yellowie dat is helemaal pittig... mijn kinderen zijn wat ouder dus ik zal straks echt nog wel ff op de bank gaan liggen als ik inkak. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Oei pittige twee dagen dan. Hoef je niet te werken komende twee dagen?
Ik ben 29 weken nu. Heb dus nog eventjes te gaan. Hoop op nog goede nachten voor die tijd. Daarna zal het wat slaap betreft ook wel weer een tijdje pittig zijn.

Ik moet straks werken. Hoop echt dat ik nog even indut
Alle reacties Link kopieren
Bij jou ook een nachtmerrie dus lente. Fijn dat je vanmiddag nog wat kunt dutten als het nodig is.

Zo lastig hè. Dat je dan zelf klaar wakker bent terwijl kind allang weer slaapt.
Alle reacties Link kopieren
Duizel balen dat je straks moet werken, ik ben dus vrij gelukkig.

Superstom he, kind slaapt weer verder en moeders ligt wakker. Mijn probleem is dat mijn hoofd meteen ‘aan’ gaat als ik ‘s nachts wakker word. En dan ga liggen denken over van alles en nog wat. En dan word ik onrustig en tja, dan is het klaar voor die nacht. Dan kan ik maar beter beneden gaan zitten en afleiding zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Nog wakkeren?
Alle reacties Link kopieren
Jep. Ik kan niet slapen
Alle reacties Link kopieren
Kan niet slapen, ik heb uitgezaaide borstkanker en eind van de ochtend heb ik een CT Pet scan. Ondanks nieuwe medicatie blijven de tumormarkers stijgen. Ben zo bang :cry:
Enjoy the little things in life
Alle reacties Link kopieren
ikke46 schreef:
26-04-2019 02:12
Kan niet slapen, ik heb uitgezaaide borstkanker en eind van de ochtend heb ik een CT Pet scan. Ondanks nieuwe medicatie blijven de tumormarkers stijgen. Ben zo bang :cry:
Wat vreselijk. Logisch dat je niet kan slapen. Ben je alleen thuis? Anders misschien je partner wakker maken om te praten. Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
ikke46 schreef:
26-04-2019 02:12
Kan niet slapen, ik heb uitgezaaide borstkanker en eind van de ochtend heb ik een CT Pet scan. Ondanks nieuwe medicatie blijven de tumormarkers stijgen. Ben zo bang :cry:
Jemig, dat snap ik :hug:
En inderdaad, kun je iemand wakker maken?
Alle reacties Link kopieren
Flaffy schreef:
26-04-2019 02:09
Jep. Ik kan niet slapen
Waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Cookieholic schreef:
26-04-2019 02:28
Jemig, dat snap ik :hug:
En inderdaad, kun je iemand wakker maken?
man wakker gemaakt, samen glaasje water drinken en de hond mag een keer bij ons op bed slapen. Kat ligt al tussen de kussens en hond in het midden. Hopelijk gaat ie niet snurken want dan doen we nog geen oog dicht.
Enjoy the little things in life
Alle reacties Link kopieren
ikke46 schreef:
26-04-2019 02:39
man wakker gemaakt, samen glaasje water drinken en de hond mag een keer bij ons op bed slapen. Kat ligt al tussen de kussens en hond in het midden. Hopelijk gaat ie niet snurken want dan doen we nog geen oog dicht.
Snurkende mannen zijn verveeld, zeker als jij ernaast ligt en niet kun slapen. Gewoon porren hoor, dat recht heb je ;-)

Fijn dat je hond en kat bij je hebt, kan me voorstellen dat dat troost bied.

Ik besef me nu dat je de hond bedoelde die gaat snurken. Nouja die mag je ook porren.

Sterkte, ik hoop dat je zo lekker in slaap valt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook weer wakker. Wat heftig zeg ikke. Snap dat je bang bent. Ikzelf zou liever dicht tegen man aankruipen voor troost maar doe vooral wat voor jou fijn is. Dus die hond er maar bij.
Alle reacties Link kopieren
ikke46 schreef:
26-04-2019 02:12
Kan niet slapen, ik heb uitgezaaide borstkanker en eind van de ochtend heb ik een CT Pet scan. Ondanks nieuwe medicatie blijven de tumormarkers stijgen. Ben zo bang :cry:
:hug: logisch dat je wakker bent wat naar -(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wakker. Lig nu dochter te voeden (14 weken/ruim 3 maanden oud). Pakt vanaf de laatste voeding 6 á 9 uur door dus dat betekend rond de vroege uurtjes vaak nog een voeding (uiteraard geen ramp, want bv op verzoek).
Haar erna even laten boeren en dan weer verder slapen hopelijk (dat is voornamelijk voor mijzelf want zij slaapt wel verder)
Alle reacties Link kopieren
Yep, ik meld me ook weer. inmiddels gelukkig niet meer vanuit het ziekenhuis. Maar de slapeloosheid blijft blijkbaar. Ik werd om 3u wakker omdat ik moest plassen en sindsdien lag ik wakker. Ben nu maar achter de computer gaan zitten op zolder.

Ikke, jeetje wat eng. natuurlijk ben je bang. Ik hoop heel erg voor je dat de scan straks toch wat hoop kan geven!
Alle reacties Link kopieren
Hopelijk slapen jullie allemaal weer nu!

Fijn dat je weer thuis bent moondancer, hopelijk slaap je ook snel weer beter.
Alle reacties Link kopieren
ikke46 schreef:
26-04-2019 02:12
Kan niet slapen, ik heb uitgezaaide borstkanker en eind van de ochtend heb ik een CT Pet scan. Ondanks nieuwe medicatie blijven de tumormarkers stijgen. Ben zo bang :cry:
:hug: wat heftig kan me voorstellen dat je daar niet van kan slapen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alweer een dik uur wakker, erg verkouden en als ik lig gaan al mijn holtes dichtzitten. Stomen helpt niet :steam:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven