Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds wakker hier.. Ik hoop nog een uurtje te kunnen slapen eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
duizel schreef:
26-04-2019 05:43
Nog steeds wakker hier.. Ik hoop nog een uurtje te kunnen slapen eigenlijk...
En, gelukt?

Ik mocht van dochter uitslapen tot 8 uur, was een tijdje geleden. Heeerlijk
Alle reacties Link kopieren
Jisjis schreef:
26-04-2019 05:38
Hier ook alweer een dik uur wakker, erg verkouden en als ik lig gaan al mijn holtes dichtzitten. Stomen helpt niet :steam:
Heb je eucalyptus olie? Vanacht op een washandje druppelen en naast je kussen leggen, werkt echt super.
Alle reacties Link kopieren
Redcurls schreef:
26-04-2019 08:16
Heb je eucalyptus olie? Vanacht op een washandje druppelen en naast je kussen leggen, werkt echt super.
Leuke ava ;-)
Alle reacties Link kopieren
Cookieholic schreef:
26-04-2019 08:13
En, gelukt?

Ik mocht van dochter uitslapen tot 8 uur, was een tijdje geleden. Heeerlijk

Ja ik heb nog een uurtje kunnen slapen. Was wel fijn maar vandaag toch moe. Misschien zo nog even plat.
Veel nachtbrakers weer afgelopen nacht
Verkeerde topic
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
26-04-2019 09:26
Leuke ava ;-)
:high5:
Alle reacties Link kopieren
Mijn man en ik zijn sinds een week echt uuuuren wakker snachts. Ik dacht eerst dat het zondag van de wijn kwam, aangezien ik normaal niet zoveel drink. Maar de rest van de week was het ook hommeles. Gisteren de hele dag geen koffie gedronken, savonds nog een yoga les gedaan, toen aan de kalmerende thee. En evengoed weer vanaf 1 tot een uur of half 5 wakker. Geen idee hoe het komt. Ik heb hier wel vaker last van maar mijn man slaapt meestal als een roos. Heel gek.
Alle reacties Link kopieren
Meer wakkere mensen? Ik lig te balen. Mijn baby slaapt en ik kan de slaap niet vatten. Man is koningsnacht aan t vieren, zal zo wel een x thuiskomen, hopelijk kan ik dan weer wat slapen en dan duimen dat baby ook nog even doorslaat of misschien zelfs de nachtvoeding gaat overslaan.....
Alle reacties Link kopieren
Wakker.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Meestal zie ik het nog 03.00 worden voordat ik in slaap val. Nu zit ik wakker achter mijn iPad om een knoop door te hakken (nieuwe bank). De rest van het gezin slaapt.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
27-04-2019 02:00
Meestal zie ik het nog 03.00 worden voordat ik in slaap val. Nu zit ik wakker achter mijn iPad om een knoop door te hakken (nieuwe bank). De rest van het gezin slaapt.
Lekkere ontnuchterende post, dankjewel.
Alle reacties Link kopieren
Wakker. Hoopte zo iets langer tussen de voeding te mogen slapen, maar dochter komt gewoon om de 3 uur..

Hoe is het met de bank Lemoos?

En jij alweer in slaap Suykerspin?
Alle reacties Link kopieren
Wakker. Deze keer pas iets voor 5 wakker geworden maar lag er ook pas om 12 uur in.
Jullie nog plannen vandaag voor koningsdag? Ik hoop dat het weer wat meezit. Dan wil ik hier in het dorp een rondje lopen over de markt samen met dochter en vriend als die hopelijk weer wat beter is. Kwam gisteren ziek thuis van werk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook alweer wakker, slaap al jaren slecht maar sinds ik therapie heb steeds slechter. Voel me verder gelukkig niet heel moe. Koningsdag lekker thuis. Bevrijdingsfestival ga ik wel heen volgende week.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend dat je steeds slechter slaapt. Komt het doordat de therapie veel los maakt? Hopelijk wordt dat beter als je bed bent met je therapie.

Ik wil morgen ook fijn thuis wat aanrommelen. Babykamer in orde maken. Wat dingetjes maken voor baby en ik heb oudste beloofd om morgen samen te knutselen. Ik vind dit soort rommeldaagjes fijn! Misschien in de middag nog even slapen, zou ook fijn zijn
Alle reacties Link kopieren
duizel schreef:
27-04-2019 06:00
Vervelend dat je steeds slechter slaapt. Komt het doordat de therapie veel los maakt? Hopelijk wordt dat beter als je bed bent met je therapie.

Ik wil morgen ook fijn thuis wat aanrommelen. Babykamer in orde maken. Wat dingetjes maken voor baby en ik heb oudste beloofd om morgen samen te knutselen. Ik vind dit soort rommeldaagjes fijn! Misschien in de middag nog even slapen, zou ook fijn zijn
Ja ik denk wel dat het met therapie te maken heeft. Wat wil je maken voor de baby?
Middagdutjes zijn heerlijk, al is het maar drie kwartier.
Alle reacties Link kopieren
Ben ik weer, ik snap niet zo goed dat ik niet door kan slapen terwijl ik steeds vermoeider raak. Gistermiddag bewust niet meer gaan slapen in de hoop vannacht door te trekken maar helaas niet gelukt.
Morgen moet ik naar een verjaardag en maandag weer werken.. hoop dat ik morgenavond beter slaap.

Ik weet dat ik bij mijn eerste zwangerschap ook niet goed sliep maar dat was echt op het laatst. Dan lag ik ook niet lekker meer in bed. Nu lig ik op zich prima maar slaap gewoon niet. Ben nu eventjes uit bed om het zo weer te proberen.
Alle reacties Link kopieren
Vervelend Duizel, hoop dat je inmiddels slaapt. Lijkt me erg frustrerend, vooral omdat je waarschijnlijk hartstikke moe bent. Moet je er ook vaak uit om te plassen?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoef er niet vaak uit om te plassen. 1 keer per nacht eigenlijk maar. Maar daarna weer slapen lijkt eigenlijk onmogelijk.
Vannacht werd ik wakker omdat ik dacht dat vriend riep dat er brand was. Is helemaal niet. Hij lag gewoon rustig te slapen dus dat was een droom.

En jij, weer druk met nachtvoeding?
Alle reacties Link kopieren
Dat scheelt. Ik moest op een gegeven moment echt elk uur. Sliep daarna wel vaak weer, maarja je komt niet echt tot rust

Oh en dromen had ik inderdaad ook. Zo levendig allemaal, niks aan!

Ik ben idd weer lekker bezig met voeden. Laatste keer was om 23 45, dus best prima. Gisteren ging ze opeens niet meer slapen na de nachtvoeding. Oogjes wijd open. Hopelijk nu wel 8-)
Alle reacties Link kopieren
Stomme is ook dat ik ga overanalyseren. Als in: wat wil mijn lichaam mij vertellen? Moet ik rustiger aan doen, moet ik minder werken (ik hoef nog maar 17 dagen te werken, net even geteld), moet ik thuis minder doen en meer overlaten aan partner (maar hij doet al veel hoor, het is hier best eerlijk verdeeld), moet ik de dingen buitenhuis verminderen, dat is eigenlijk ook niet overdreven veel? Toevallig dit weekend koningsdag maar dat was best rustig, tussen de buien door even over de vrijmarkt gewandeld, en morgen een kinderverjaardag, wat wel wat drukker zal zijn.

Maar dan denk ik ook weer, hoezo zou minder doen voor meer slaap zorgen?

Komt denk ik door de depressie die ik eerder had. Dat begon met slecht slapen en heb daarvan wel geleerd om eerder te luisteren naar mijn lichaam als die aangeeft dat er iets niet goed gaat. Nu gaat het eigenlijk wel goed, zwangerschap gaat goed, wel flink wat kwalen gehad maar nu loopt het best goed (nog wat kwaaltjes maar ja, ben ook gewoon zwanger).
Werken gaat ook best goed, al speelt de vermoeidheid daarin ook wel een rol. Ik voel het wel na een nacht slecht slapen zeg maar. Pfff ik moet wat minder denken en meer slapen. Daar komt het eigenlijk op neer geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is je baby? Nog erg klein?
Ik bedenk me net, misschien bereid mijn lichaam zich wel voor op weinig slaap. Na de bevalling komen er natuurlijk ook weer veel nachten met weinig slaap.
Zou best kunnen duizel. Hoe ver ben je nu? Verder nu geen sombere gevoelens
?

Hier ook wakker. Piekeren over een vriendschap die vandaag want mij betreft definitief stuk is. Enerzijds opgelucht want hoef niet meer te trekken aan een dood paard, anderzijds zit het me dwars wat er allemaal ( wel én niet) gezegd is en maak ik me zorgen over dat anderen mij ook zo zien.

Oh en mijn blinde kat viel net uit bed en dat is echt heel sielug.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zeggen ze wel eens ja, dat je lichter of slechter slaapt om je voor te bereiden. En dat piekeren werkt dan natuurlijk niet mee. Of het een signaal is kun je natuurlijk alleen maar zelf achterhalen, zou natuurlijk ook goed kunnen. Ik hoop dat je de komende weken wat meer slaap wordt gegund, 27 weken ben je nu toch, heb ik geloof ik ergens gelezen.

Baby is 6 weken, precies vandaag! Overdag, of eigenlijk smiddags huilt ze veel en komt ze moeilijk in slaap. Snachts gaat dat eigenlijk heel goed. Ze is nu net naast me in slaap gevallen, ik wacht dan altijd ff 15 minuten en leg haar dan in de cosleeper. Hopelijk mogen we nog even slapen tot 8 uur😊

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven