Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! Ook ik ben weer aanwezig. Hoe is het met alle baby’s in dit topic? Want vaak zie je hier alleen maar de slapeloze nachten, haha.

Zelf lig ik wakker door een gesprek met de hypotheek adviseur. Mijn vriend en ik hebben ons droomhuis gezien op de droomLOCATIE. En vooral die locatie is een dingetje, alleen ehhh... beetje dure woning en aangezien ik nog student ben heb ik alleen eigen geld om in te brengen dus we zijn nu bezig of ik mijn stage werkzaamheden en gedeeltelijke baan bij hetzelfde bedrijf en de vergoedingen daarvan daarvoor ook mag inbrengen voor een hypotheek. Zo wel: feest! Zo niet: dikke vette pech...
Alle reacties Link kopieren
Hier ook alweer een uur wakker. Rug nog steeds pijnlijk maar vandaag hopen we het geslacht van onze baby te horen. En ik ben zo’n beetje op van de zenuwen. Verder aan het malen omdat het papierwerk voor onze bruiloft is afgekeurd op 1 niet verplichte stempel. Die de gemeente wel verplicht vindt. Dus dit gaat veel geld kosten aangezien we dan of de boel met spoed naar Griekenland moeten sturen, of zelf moeten afreizen naar daar. Bah.
Alle reacties Link kopieren
Nog gefeliciteerd met je zwangerschap Jomata!
Spannend inderdaad om het geslacht te horen, maar laat je niet gek maken he? En zo te horen ben je ook al flink aan het malen over je huwelijk.
Ga je nog trouwen op korte termijn?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Hier ook weer wakker. Slechte nachten gebeuren hier steeds vaker helaas.

Nu een combinatie van brandend maagzuur, een actieve baby in mijn buik, een zware verkoudheid en jiet lekker kunnen liggen
Alle reacties Link kopieren
Ik lig ook alweer een tijdje wakker (lokale tijd is nu 04.09). Ik ben voor mijn werk in de USA en zou dit weekend naar vrienden gaan in Florida. Krijg ik gisteren een telefoontje dat hun zoon van 32 plotseling is overleden. Ik kende hem ook al zeker 15 jaar, wat een verschrikkelijk nieuws.
Alle reacties Link kopieren
ingelke_kepringelke schreef:
26-10-2019 05:55
Nog gefeliciteerd met je zwangerschap Jomata!
Spannend inderdaad om het geslacht te horen, maar laat je niet gek maken he? En zo te horen ben je ook al flink aan het malen over je huwelijk.
Ga je nog trouwen op korte termijn?
Ik zie dit nu pas voorbij komen... trouwen was de bedoeling dit jaar. We hebben sowieso in augustus onze “big fat greek” wedding. Maar we willen graag voor de wet getrouwd zijn voordat de baby er is. Maar de kans is helaas klein dat dat nog gaat gebeuren want we hebben veel problemen/vertraging met het papierwerk.
Hier weer wakker.

Gisteravond na een ziekenhuisopname ivm bloedverlies helamaal lapot weer thuis. Ook nog eens flink verkouden en grieperig.
Het op het toilet weer wat bruinverlies dus echt opschieten wil het niet.

Heb ook erg last van hoofdpijn en al het snot en slijm bah
Alle reacties Link kopieren
@Arcticfox: beterschap en sterkte! Hier wakker door zuurbranden en als he wakker bent ga je piekeren en komt er van slapen helemaal niets meer helaas.
Zuurbranden heb ik ook regelmatig last van. Nu toevallig niet, maar heel vervelend.

Ik zit inderdaad te veel te piekeren. Hele onrustige dagen gehad. Ben voorhang dat als dit zo doorgaat ik word opgenomen met bedrust. Dat wil ik echt niet.
Ben nu 30 weken dus nog wel even te gaan. Geen zin om weken in het ziekenhuis door te moeten brengen inclusief de feestdagen
Alle reacties Link kopieren
Wakker omdat het veeeeel te hard regent...
Alle reacties Link kopieren
Tegen piekeren dames, neem iets rustgevends in. Het is namelijk helaas zo zinloos wakker te liggen en je zorgen te maken. Allerlei dingen in je hoofd te halen.. en de volgende dag moe en verrot te zijn, nog steeds zonder oplossing.
Hier regent het ook behoorlijk
Alle reacties Link kopieren
Snap ik Arcticfox. Maar als het voor jou en de baby beter is heb je niet zo veel keus. En als je thuis moet rusten doe je toch nog van alles. Met de feestdagen in het ziekenhuis wil niemand graag maar ik weet dat als het niet anders kan ze er daar alles aan doen om het voor jou zo leuk mogelijk te maken!
Alle reacties Link kopieren
Ik vrees dat m'n caravan zo weg gaat drijven. Maar goed. De kat en ik zitten nog droog.
Waar is 'hier'? Heel Nederland is even aan het herfsten geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Wat een regen, ik lig er ook wakker van! Nu eindelijk wat rustiger, maar ik weet dat over 1 uur en 3 kwartier de wekker weer gaat en dan val ik meestal niet meer in slaap. :facepalm: gelukkig lag ik er wel om 22.00 in en werd 03.30 wakker, dus in ieder geval al wat uurtjes geslapen.
Alle reacties Link kopieren
Marieen schreef:
12-11-2019 03:58
Ik vrees dat m'n caravan zo weg gaat drijven. Maar goed. De kat en ik zitten nog droog.
Waar is 'hier'? Heel Nederland is even aan het herfsten geloof ik.
Haha in een caravan hoor je dat natuurlijk helemaal hard. Wel gezellig. :proud:
Op vakantie of je woning?
Alle reacties Link kopieren
Oh het begint weer! Midden van het land.
Alle reacties Link kopieren
Wat druk hier vannacht!
Alle reacties Link kopieren
Chocoladerijstwafel, idd. De caravan is m'n woning trouwens, al een jaartje of 3. Op zich leuk, beetje klein maar wel voordelig wonen. Alleen met dit soort weer soms niet helemaal cool. Was net even in de stromende regen naar het schuurtje gelopen om pellets voor de kachel te pakken. Dat zijn de momenten waarop je je toch gaat afvragen, waarom eigenlijk niet gewoon een huisje... met centrale verwarming bvb.
Maar goed, 't heeft ook weer z'n charme.
Alle reacties Link kopieren
Poke-girl, 't heeft toch met het weer te maken denk ik.... :-(
Alle reacties Link kopieren
Oh wat naar arcticfox1. Erg spannend. Hoeveel weken ben je?
Zuurbranden zijn ook vervelend riranneke. Hopelijk doen jullie baby's het goed.

Iets kalmerends innemen zou ik niet te snel aanraden marieen. En zeker niet aan zwangere vrouwen.

Ik schreef hier ook het meeste in de zwangerschap. Nu de baby er is slaap ik inmiddels wel weer wat beter. Ze is nu 4 maanden en komt nog wel af en toe 's nachts maar dan ben ik zo moe dat ik na de fles meestal weer snel in slaap val (soms ook tijdens, hoor ik opeens protesterende geluidjes waardoor ik wakker word en zie ik de fles naast haar mond...). Soms lig ik nog wel een hele tijd wakker.
Ben dus wel erg moe de laatste tijd maar ook dit komen we wel weer door.
Alle reacties Link kopieren
Het ging de laatste tijd best goed met slapen maar nu snipverkouden, neus zit dicht, keel- en oorpijn en wakker. Bah bah
duizel schreef:
25-11-2019 04:07
Het ging de laatste tijd best goed met slapen maar nu snipverkouden, neus zit dicht, keel- en oorpijn en wakker. Bah bah
Wat naar. Lijkt weer behoorlijk te heersen. Zelf ook dik twee weken ziek/verkouden geweest. Gek genoeg toen wel redelijk goed geslapen. Waarschijnlijk extra mle

Nu voel ik mij wat dat betreft beter, maar is de slapeloosheid die ik vanaf het begin van de zwangerschap al af en aan heb weer terug.
Mijn lijf en hoofd zijn klaarwakker en de kleine man in mijn buik ook
:cheer: Present 😀
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
25-11-2019 04:34
Wat naar. Lijkt weer behoorlijk te heersen. Zelf ook dik twee weken ziek/verkouden geweest. Gek genoeg toen wel redelijk goed geslapen. Waarschijnlijk extra mle

Nu voel ik mij wat dat betreft beter, maar is de slapeloosheid die ik vanaf het begin van de zwangerschap al af en aan heb weer terug.
Mijn lijf en hoofd zijn klaarwakker en de kleine man in mijn buik ook
Vervelend dat je zoveel wakker bent. Ben je overdag dan niet moe?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven