Wakker

21-04-2019 02:59 1443 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nog iemand wakker hier? Lig weer eens wakker na een paar uur slapen...
Alle reacties Link kopieren
Nou monoloog hier weer..ik meld me weer..schrik weer wakker met hoge hartslag..medicatie ingenomen..en ik sliep tegen 2u😓. 7u gaat wekker
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend! En moet je morgen vervolgens de hele dag werken? Als je niet kan slapen blijf dan liggen dan rust je toch zei mijn moeder altijd.
Alle reacties Link kopieren
Hier wakker door kind die had gepoept, daar wakker van was geworden en een andere luier wilde. Niet fijn om wakker te worden, wel fijn dat ie eindelijk weer poept (aan de medicatie omdat ie helemaal verstopt zat)
Gecondoleerd Rammie. Hopelijk kun je nog even wat slapen :hug:
Alle reacties Link kopieren
Lees nu pas terug. Jeetje gecondoleerd rammie. Veel sterkte voor de komende tijd.
Alle reacties Link kopieren
Marly89 schreef:
15-01-2020 05:03
Wat vervelend! En moet je morgen vervolgens de hele dag werken? Als je niet kan slapen blijf dan liggen dan rust je toch zei mijn moeder altijd.


Was aan t opbouwen voor werk..dus afgemeld. Ga kids naar school brengen..huisarts..thats it vandaag. Je moeder heeft gelijk. Thnx
Alle reacties Link kopieren
En daar gaan we weer...
Alle reacties Link kopieren
Mijn buurjongen vind het leuk om weer een feestje te geven... Ik hoop dat ik zo kan slapen, nog 5 uurtjes voordat de wekker weer gaat
Alle reacties Link kopieren
_mikie schreef:
16-01-2020 01:15
Mijn buurjongen vind het leuk om weer een feestje te geven... Ik hoop dat ik zo kan slapen, nog 5 uurtjes voordat de wekker weer gaat
Sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Meldt zich.
Werd wakker van een paar schreeiwers buiten om 2 uur...
Rammie wat een verdrietig bericht. Kan je alleen maar heel veel sterkte en liefde wensen. Hoop dat jouw nachten snel weer beter gaan.
Abejoha schreef:
14-01-2020 12:46
Gekookt voor de hele week en de badkamerkast opgeruimd. Op weg naar het kdv viel hij op de fiets in slaap. Waarschijnlijk is hij straks weer klaarwakker voor een nieuwe feestnacht:)

Sterkte voor jou, hopelijk vannacht een goede nacht!
Impressive!! Ik lag er juist helemaal af. Gelukkig nu wel twee prima nachten gehad. Bij mij is het trouwens vaak zo dat de dag erna nog erger is qua brakheid. De eerste gaat op adrenaline en daarna ben ik écht op, zoals nu😬 ook al heb ik wel ok geslapen.
Alle reacties Link kopieren
hijdie schreef:
16-01-2020 05:14
Rammie wat een verdrietig bericht. Kan je alleen maar heel veel sterkte en liefde wensen. Hoop dat jouw nachten snel weer beter gaan.
Liefff..dank je wel🙏🤗
Daar ben ik weer. Klaarwakker
Heb een paar goede nachten gehad de laaste tijd. Ook nog wat slechte nachten waarbij ik niet op mijn telefoon heb gezeten

Ben het zwanger zijn ondertussen wel zat, maar de baby lijkt Ich nog niet aan te dienen. Zal een hoop geduld bijelkaar moeten zoeken nog
@rammie wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je omgeving
Tweede nachtje thuis met onze kersverse baby. Nachten gaan nog wat rommelig, maar dat hoort erbij. Kleine man ligt nu even lekker op mij te slapen zodat vriend zijn rust kan pakken
Wakker!!en de bovenbuurman sinds tien minuten ook...pfff
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
22-01-2020 01:47
Tweede nachtje thuis met onze kersverse baby. Nachten gaan nog wat rommelig, maar dat hoort erbij. Kleine man ligt nu even lekker op mij te slapen zodat vriend zijn rust kan pakken
Proficiat! Gaat het goed?
Alle reacties Link kopieren
Meldt zich.
Durf geen slaappil te nemen, moet autorijden vandaag.
duizel schreef:
22-01-2020 05:16
Proficiat! Gaat het goed?
We hebben wat opstart problemen gehad, maar met een fijne kraamzorg hebben we nu goede handvatten
Alle reacties Link kopieren
Arcticfox1 schreef:
18-01-2020 05:32
@rammie wat een verdrietig bericht. Heel veel sterkte gewenst voor jou en je omgeving
Dankje wel! Vannacht was weer horror..,kon dit topic niet vinden,maar goed..jullie gegeliciteerd met de kleine..geniet v elkaar🥰
Alle reacties Link kopieren
Ugh ik ben wakker. Zo moe, maar kan niet slapen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Blegh, wakker!

Rond 23:15 in slaap gevallen en sinds 02:15 spontaan klaar wakker.

Morgen wel hele dag werken, blegh.
Alle reacties Link kopieren
Meldt zich.
Werd wakker door misselijkheid en zweten. Teveel gegeten voor slapengaan?
Alle reacties Link kopieren
Meldt zich.
Werd wakker door misselijkheid en zweten. Teveel gegeten voor slapengaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven