Ervaringen Mitshubishi Space Star

23-04-2019 16:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Mijn man en ik zijn aan het kijken voor een nieuwe auto. We weten nog niet of we willen leasen of kopen. Leasen vinden we zeer aantrekkelijk aangezien we dan nog ons spaargeld kunnen behouden, maar dat is een andere discussie.

Ons oog is gevallen op deze auto, nu is mijn vraag wie deze auto heeft en of jullie tevreden zijn. Zoals ik op internet lees is het voor een kleine auto toch ook een verrassend ruime auto. Klopt dit?
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin heeft er nu 4 jaar één en is zeer tevreden.
Ik heb er ook wel eens in gereden en inderdaad verrassend ruim. Hoe ruim de kofferbak is weet ik dan weer niet.

Toevoeging: zij heeft een lichte motor. Met z'n vieren er in en dan hellingproef doen op een vrij steile weg viel me vies tegen. Moest 'm behoorlijk op z'n gas zitten om überhaupt in beweging te komen. Maar goed, dat doe je natuurlijk ook niet dagelijks als het goed is. Lichte motor verbruikt dan weer wel minder.

Ja, heel fijne auto. Rijdt lekker, goed zicht, makkelijk parkeren, en zuinig. Hij ziet er alleen niet bijzonder uit.
Alle reacties Link kopieren
Doe eens gek en ga eens kijken bij een dealer. Daar kan je ook al je andere vragen nog kwijt.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Een jaar geleden een bijna 4 jaar oude automaat gekocht. De auto heeft geen uitstraling en rijdt bijzonder zuinig, voor ons reden om hem te kopen en we zijn er zeer tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Plankgas omhoog uit de Velsertunnel en dan ingehaald worden door een vrachtwagen. Dat is de Spacestar. Voelt als een speelgoedautootje. Als je dat fijn vind zo licht en zuinig vooral doen maar als je een beetje pittige auto gewend bent is het niks.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!!

Geen slechte ervaringen dus. Dat klinkt al positief.

Bitje in mei heeft mijn man vrij en dan willen we een proefrit aanvragen. Maar een paar persoonlijke ervaringen zijn wel zo fijn.

Als ik dat aan de dealer zou vragen zou uiteraard alles aan de auto goed zijn :lol:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven