Stafvrije week

31-05-2019 23:15 77 berichten
Het valt me nu echt op dat er dagelijks bannen uitgedeeld worden. Dat vind ik best jammer, zeker wanneer het bannen zijn van een 48 uur of langer.
Nou ben ik toch al geen staffer dus voor mij is het makkelijk, maar wie doet er mee aan de stafvrije week?

Als je meedoet pas dan eventueel je motto aan waarin je dit kenbaar maakt.



Uitzonderingen zijn spam en NAW.

Doe je mee ja of nee

Totaal aantal stemmen: 61

Ja (43%)
Nee (57%)
Alle reacties Link kopieren
Het staffen is het probleem helemaal niet.
Het beoordelen van de stafjes is het probleem.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Daarom niet staffen, dan valt er ook niets te beoordelen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik soms lees waarom er is gestaft dan denk ik weleens straf de staffer.
Ik denk dat het een goed idee is dat wanneer iemand staft er een aantal opties zijn waarom je staft. Zit jouw optie er niet tussen dan valt er niets te staffen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
31-05-2019 23:21
Daarom niet staffen, dan valt er ook niets te beoordelen.
Ik staf zelden, maar ik vind het wel een prima manier om de mods te attenderen op vervelende posts. Mods kunnen nu eenmaal niet alles lezen.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Worden we nou niet eens te oud om te zeiken over het staffen en modereerbeleid?
Alle reacties Link kopieren
Eens met Solomio en Frizz. Als je gewoon functioneel staft is er niets mis mee, alleen maar nuttig om wat extra ogen te hebben op het forum.
anoniem_383063 wijzigde dit bericht op 01-06-2019 00:08
0.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Enige die ik ooit gestraft heb is een druiloor die racistische teksten uitte of iemand die spam plant over snel geld en daar alle topics mee vol plempt.
die ik wilde bestaat al...
Ach, de week is nog jong.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
31-05-2019 23:31
Ik staf zelden, maar ik vind het wel een prima manier om de mods te attenderen op vervelende posts. Mods kunnen nu eenmaal niet alles lezen.
Mensen worden genaaid dmv stafjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
31-05-2019 23:29
Als ik soms lees waarom er is gestaft dan denk ik weleens straf de staffer.
Ik denk dat het een goed idee is dat wanneer iemand staft er een aantal opties zijn waarom je staft. Zit jouw optie er niet tussen dan valt er niets te staffen.
Prima idee.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Juist mensen die niet posten en wel een account hebben kunnen heel veel staffen. Gewoon om te kijken wat er gebeurt. Of mensen die iemand in het vizier hebben. En dan alle posts lezen en staffen zodat onbenulligheden bestraft worden. Ik had jaren en jaren geforumd zonder waarschuwing of ban en een jaar of 1,5 terug kreeg ik opeens de ene na de andere waarschuwing of ban. Blijkbaar had iemand het op me voorzien ofzo, want ik postte niet anders. En ik post nog steeds hetzelfde en ik heb ook al tijden geen ban of waarschuwing meer gehad. Als je wilt kun je met staffen iemand het forummen onmogelijk maken.

Dan krijg je van die vage ‘op de man’ of ‘negatief forummen’ bans.
Alixane schreef:
31-05-2019 23:29
Als ik soms lees waarom er is gestaft dan denk ik weleens straf de staffer.
Ik denk dat het een goed idee is dat wanneer iemand staft er een aantal opties zijn waarom je staft. Zit jouw optie er niet tussen dan valt er niets te staffen.
+1
Solomio schreef:
31-05-2019 23:19
Het staffen is het probleem helemaal niet.
Het beoordelen van de stafjes is het probleem.
Ook mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Ghè, ja hoor.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ook dat het beoordelen van de stafjes vaak "persoonlijk" is. En het modteam doet niets om die schijn van bevooroordeling weg te nemen. Men blijft bannen n.a.v. stafjes, vaak zonder naar de context te kijken.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Alixane schreef:
01-06-2019 00:56
Ik vind ook dat het beoordelen van de stafjes vaak "persoonlijk" is. En het modteam doet niets om die schijn van bevooroordeling weg te nemen. Men blijft bannen n.a.v. stafjes, vaak zonder naar de context te kijken.
Als ik vermoed dat ik bij een beroepsstaffer in de buurt ben dan staf ik mijn eigen berichten. Dus ik staf wel maar dan mijzelf.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
01-06-2019 00:58
Als ik vermoed dat ik bij een beroepsstaffer in de buurt ben dan staf ik mijn eigen berichten. Dus ik staf wel maar dan mijzelf.
Is toch te gek om los te lopen! Omdat je weet dat je (waarschijnlijk) gestaft wordt jezelf alvast staffen o_o . Ik heb het weleens bij mezelf gedaan, gekeken of een bericht van mij was gestaft, één keer was dit het geval. Ik schrok me wild...haha!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Hoe lang loopt die week?

Tot zondag? Of tot komende vrijdag?


Ik staf alleen Koreanen en Chinezen.
Vooral dan als ze in hun eigen taal leuteren.
Mag ik dan zo dadelijk gestaft worden als racistisch?
Enn schreef:
01-06-2019 00:58
Als ik vermoed dat ik bij een beroepsstaffer in de buurt ben dan staf ik mijn eigen berichten. Dus ik staf wel maar dan mijzelf.
:|
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
31-05-2019 23:21
Daarom niet staffen, dan valt er ook niets te beoordelen.

Dus als iemand jouw persoonlijke gegevens online gooit dan maar gewoon laten staan? Oké.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je met deze aktie de gefrustreerde staffers bereikt.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
31-05-2019 23:51
Mensen worden genaaid dmv stafjes.
Ja, ook, maar stafjes zouden daar ook op beoordeeld moeten worden.

Ik heb geen idee hoe vaak er gestaft wordt en dus ook geen idee of elk aannaai-stafje gehonoreerd wordt.
Die aanname vind ik echt ontzettend storend in de terugkerende staf-en-modbeleid-discussie.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
01-06-2019 02:06
Dus als iemand jouw persoonlijke gegevens online gooit dan maar gewoon laten staan? Oké.
OP gelezen?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ik staf nooit en heb ook nog nooit een ban gehad, dus ik hoef mijn gedrag niet te veranderen :) Ik zou een groot voorstander zijn van openbaar/zichtbaar staffen in plaats van het huidige stiekeme/achterbakse gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven