Strandlaken van de Etos, hoe is de kwaliteit?

05-06-2019 19:48 8 berichten
Ik heb gister zonnebrand en een paar andere aanbiedingen gehaald bij de Etos. "Wilt u strandlaken zegels?" zegt de dame achter de kassa. En nu heb ik dus al een hele kaart vol en nu lees ik dat je voor die strandlakens 5,99 bij moet betalen. Vind een strandlaken wel leuk maar is dat die 5,99 wel waard? Ik haal normaal deze dingen altijd bij de Action of Zeeman en soms bij Hema in de aanbieding.

Kortom zijn die standlakens het waard om nog best veel bij te betalen naast de zegeltjes?
Alle reacties Link kopieren
Liggen ze niet gewoon in de winkel?
Alle reacties Link kopieren
De strandlakens ken ik niet, de handdoeken die je kunt sparen bij de Etos zijn echt betere kwaliteit dan de handdoeken van Action.

Maarre... je koopt strandlakens “normaal” bij Action of Zeeman, hoe vaak koop je dan nieuwe strandlakens? Ik heb er een aantal, die heb ik al 20 jaar, die zijn nog lang niet versleten.
Ik vind persoonlijk dat ze niet helemaal goed afdrogen, maar aangezien je op het strand vaak wel snel opdroogt hoeft dat natuurlijk niet zoveel uit te maken. Ze zijn wel lekker zacht :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze vandaag gezien en gevoeld,ik vind ze echt niet zo mooi en vind het niet waard voor 5,99.

Hier al 3 spaarkaarten vol. O_o
jane-ice wijzigde dit bericht op 05-06-2019 22:35
1.14% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Ik heb ze niet in de winkel gezien maar ook niet op gelet eigenlijk. Als ik weer bij de Etos in de buurt ben ga ik wel even kijken en voelen.

En de laatste keer dat ik een strandlaken kocht is alweer 11 jaar geleden toen ik 2 leuke zag in een winkeltje op Kreta maar die waren ook niet duurder 5 euro per stuk.
Handdoeken koop ik wat vaker nieuw omdat ze gaan rafelen en soms zo hard worden (heb geen droger).
Alle reacties Link kopieren
Jane-Ice schreef:
05-06-2019 20:15
Ik heb ze vandaag gezien en gevoeld,ik vind ze echt niet zo mooi en vind het niet waard voor 5,99.

Hier al 3 spaarkaarten vol. O_o
Ik heb je pb gestuurd :)
Alle reacties Link kopieren
Robijntje8 schreef:
05-06-2019 23:26
Ik heb je pb gestuurd :)
Pb terug.
Prrrr, mauw miawwwww.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven