Wat doe jij met de loterijenstalking?

07-06-2019 00:21 54 berichten
Gek word ik er van, wekelijks ligt er wel wat, terwijl ik nog nooit aan een loterij heb meegedaan en het ook nooit zal doen.
Terug sturen heeft geen zin, ze blijven me stalken.
Bellen durf ik niet, want dan hebben ze mijn nummer weer.

Hoe kom ik van ze af!!! :'(

Wat doe jij met je loterijenpost?

Totaal aantal stemmen: 79

Weggooien (34%)
Terugsturen (10%)
Bij de buren in de bus gooien (1%)
Aan de plakrand likken (3%)
Oud papier (42%)
Overig (10%)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nee-nee sticker. Post van 1 loterij kwam op adres maar niet op naam en die heb ik retour afzender gestuurd met daarop dat ik niet voor niks een nee-nee sticker heb en dus geen interesse heb en sindsdien nooit meer wat gehad.
chocolol wijzigde dit bericht op 07-06-2019 00:26
0.85% gewijzigd
Negeren.
Oud papierbak en schouders ophalen.

Er zijn al zoveel mensen mee bezig om dat geadresseerde stalken op te laten houden (en ik hoop dat dat eerdaags succes heeft) dat ik er voor nu mijn schouders over ophaal.
chocolol schreef:
07-06-2019 00:25
Ik heb een nee-nee sticker. Post van 1 loterij komt op adres maar niet op naam en die heb ik retour afzender gestuurd met daarop dat ik niet voor niks een nee-nee sticker heb en dus geen interesse heb en sindsdien nooit meer wat gehad.
Die heb ik ook. De loterijen zijn geadresseerd en heb ik echt heel vaak teruggestuurd.
DingesEnzo schreef:
07-06-2019 00:25
Negeren.
Dan gaat de deur op een gegeven moment zo rot open.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
07-06-2019 00:26
Die heb ik ook. De loterijen zijn geadresseerd en heb ik echt heel vaak teruggestuurd.

Schrijf je er dan ook iets op of alleen retour afzender? Wat ik zou doen is wat binnenkomt nogmaals retour sturen en dan op de envelop schrijven dat je graag het milieu spaart en dat papieren reclame niet van deze tijd is en dat je geen post meer wenst te ontvangen. En anders toch een belletje aan wagen of op Facebook vragen hoe je hun onnodig papier-verspillende reclame stop kan zetten.
Orișa schreef:
07-06-2019 00:26
Die heb ik ook. De loterijen zijn geadresseerd en heb ik echt heel vaak teruggestuurd.
Op naam: Overleden erop zetten en terugsturen
Niet op naam: adres bestaat niet erop zetten en terugsturen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de postcode-loterij of vriendenloterij, weet niet meer welke een keer een brief gestuurd om me af te melden. Daarna nooit meer post van ze gehad.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ik flikker het trouwens gewoon meteen weg.
chocolol schreef:
07-06-2019 00:30
Schrijf je er dan ook iets op of alleen retour afzender? Wat ik zou doen is wat binnenkomt nogmaals retour sturen en dan op de envelop schrijven dat je graag het milieu spaart en dat papieren reclame niet van deze tijd is en dat je geen post meer wenst te ontvangen. En anders toch een belletje aan wagen of op Facebook vragen hoe je hun onnodig papier-verspillende reclame stop kan zetten.
Ja, gedaan. Verder ben ik gewoon principieel tegen gokken, dus wil ik die meuk niet :proud:

Maar gaan er serieus mensen op in? Het schijnt te lonen, anders zouden ze het niet doen.
Alle reacties Link kopieren
https://klantenservice.postcodeloterij. ... e-loterij/


https://klantenservice.vriendenloterij. ... jElMjE%3D/

Zelfde clubs dus.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Als het milieuaspect niet werkt, dan zou ik erop schrijven: "hier woont iemand met een gokverslaving, het zou fijn zijn en helpen als deze post niet meer zou komen." :lol:
chocolol schreef:
07-06-2019 00:43
Als het milieuaspect niet werkt, dan zou ik erop schrijven: "hier woont iemand met een gokverslaving, het zou fijn zijn en helpen als deze post niet meer zou komen." :lol:
:rofl:

Dat ga ik doen!
Alle reacties Link kopieren
postfilter.nl en klaar ben je. ook voor andere meuk.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak al hun post niet eens open, gaat gewoon meteen de prullenbak in. Hun emails komen in spam en al hun telefoontjes zijn altijd privé nummers dus die neem ik gewoon niet op (heb me telefoon ook op stil voor privé nummers).

Ik merk dat ze 30 dagen lang je elke dag bellen soms meerdere keren per dag en daarna je echt maanden met rust laten.
Orișa schreef:
07-06-2019 00:26
Dan gaat de deur op een gegeven moment zo rot open.
Ik doe gewoon alles wat me niet intereseert bij het oud papier.
Ik weet zo uit mijn hoofd niet eens hoeveel post van loterijen ik krijg, want ik let er totaal niet op.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me altijd zo schuldig als ik zo’n envelop met een plastic pasje erin bij het oud papier doe.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
07-06-2019 01:04
Ik voel me altijd zo schuldig als ik zo’n envelop met een plastic pasje erin bij het oud papier doe.
Zitten daar plastic pasjes in?
Ik het er serieus waar nog nooit 1 opengemaakt :proud:
Maar ik ga er op letten, haal ik die er gewoon eerst uit de volgende keer.
DingesEnzo schreef:
07-06-2019 01:21
Zitten daar plastic pasjes in?
Ik het er serieus waar nog nooit 1 opengemaakt :proud:
Maar ik ga er op letten, haal ik die er gewoon eerst uit de volgende keer.
Het is toch kolder dat dat ‘moet’ met zooi waar ik nooit om gevraagd heb?
Alle reacties Link kopieren
Ik geef alles wat is geadresseerd aan de bewoners van ...straat aan de konijnen. Krijgen die ook nog eens post..
Alle reacties Link kopieren
Heb de bankgiroloterij en vriendenloterij gebeld dat ik geen post meer wilde ontvangen van ze. Postcodeloterij wel, want daar doe ik aan mee. Toch zonde van al het papier dat iedere week aan ongeïnteresseerde mensen in heel NL verstuurd wordt. Nou, prima gelukt, krijg het niet meer. En degene aan de lijn kan het voor alle drie de loterijen afzonderlijk aan of uit zetten. Telefoonnummer stond op een van de brieven.
Alle reacties Link kopieren
terugsturen met de opmerking "geadresseerde zit voor onbepaalde tijd gedetineerd"... :puh:
pokkewijf wijzigde dit bericht op 07-06-2019 03:55
Reden: typo
2.82% gewijzigd
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Lexie72 schreef:
07-06-2019 02:49
Heb de bankgiroloterij en vriendenloterij gebeld dat ik geen post meer wilde ontvangen van ze. Postcodeloterij wel, want daar doe ik aan mee. Toch zonde van al het papier dat iedere week aan ongeïnteresseerde mensen in heel NL verstuurd wordt. Nou, prima gelukt, krijg het niet meer. En degene aan de lijn kan het voor alle drie de loterijen afzonderlijk aan of uit zetten. Telefoonnummer stond op een van de brieven.
Klopt, zo zijn wij er ook af gekomen. Nooit meer wat ontvangen.
Love is the meaning of life
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gebeld en sinds dien niets meer ontvangen. Eerst gooide ik het altijd weg, maar ik vond het zo zonde van 't papier. Had liever dat ze het gewoon niet stuurden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven