Napraattopic deel 113

09-06-2019 17:07 3014 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-06-2019 00:16
Ik reageer normaal nooit op je maar wil bij deze een uitzondering maken.

Ik heb Orisa (of waar jullie heksenjacht over ging) NIET GESTAFT. Ik lees haar niet eens. Ik zag op het CM wel dat ze iets had geschreven over 7 gulden maar ik snapte het niet en heb er ook verder geen moeite voor gedaan om het te snappen. Later heb ik wel jullie reactie's gelezen. Toen ik las wat er bedoeld was met die 7 gulden vond ik het schandalig van Orisa, en snap ik werkelijk niet dat jullie de ban onterecht vonden.

Pippistello heb ik gisteren WEL gestaft want haar belediging was er niet net over, maar er ver over. Dat zou jij ook niet pikken. Helaas bleef die belediging staan. Dus daar heeft ze blijkbaar geen ban voor gekregen. Of het zou met terugwerkende kracht zijn gegeven. Wat zij daarna nog geschreven heeft, of wat jullie nog verder geschreven hebben weet ik niet want ik ben daarna niet meer op viva geweest omdat ik van jullie "gedoe" (leugens over een stadsverbod) kotsmisselijk werd..


Daarom komt Sylvana hier ook nooit.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
Echt, dat iemand die niet eens beprijpend lezen kan hier stafjes uitdeelt en dat die blindelings worden overgenomen, dat neem ik de mods nou kwalijk.
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
10-06-2019 06:21
Die zit hier alleen maar om reactie uit te lokken, eigenlijk totaal oninteressant als forummer.

:worship: Wat ben ik "razendblij" dat ik kan zeggen dat ik al jaren weiger om op bepaalde forummers te reageren.
En dan bedoel ik niet Blaise* maar diegene met hun valse beschuldigingen.
:kneel:

ps.

Wikipedia zegt:

[q]Een trol (mv.: trollen) in een internetomgeving is een persoon die berichten plaatst om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken (woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon)[1], opzettelijk verkeerde informatie (desinformatie) geeft of zich doelbewust anders voordoet.[2]
missie_m wijzigde dit bericht op 12-06-2019 11:08
39.80% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
09-06-2019 23:55
En je weet dat missie heel duidelijk gezegd heeft dat zij dat echt nevernooit niet doet niet, dus dan geloof ik het.
Goh, slik jij je woorden ook ff in?
De gewiste post van Pippistello wordt verderop nog gequote en dat is echt niks bijzonders, dus des te bijzonderder als ze dáár een ban voor kreeg. En nog bijzonderderder is dat er iemand anders pagina's lang loopt te stoken zonder consequenties.

Gelukkig werkt de blokkeerknop prima.
Alle reacties Link kopieren
En als Sylvana morgen weer kritiek heeft en boos is op een agent, op een gewone burger, of op een van-sinterklaas-houdend kind of zijn ouders, als zij met al haar kansen die in haar schoot zijn geworpen zich slachtoffer voelt van de witte mens, en dat nieuwsbericht staat in de krant, dan plaats ik het originele bericht en heb daar een mening over. Ik verzin er niets bij.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
10-06-2019 09:32
:worship: Wat ben ik "razendblij" dat ik kan zeggen dat ik al jaren weiger om op bepaalde forummers te reageren.
:kneel:

Kan je nu wel hysterisch blij over gaan doen maar jij valt bij mij ook in die categorie. Sorry :P
missie_m schreef:
10-06-2019 00:16
Ik reageer normaal nooit op je maar wil bij deze een uitzondering maken.

Ik heb Orisa (of waar jullie heksenjacht over ging) NIET GESTAFT. Ik lees haar niet eens. Ik zag op het CM wel dat ze iets had geschreven over 7 gulden maar ik snapte het niet en heb er ook verder geen moeite voor gedaan om het te snappen. Later heb ik wel jullie reactie's gelezen. Toen ik las wat er bedoeld was met die 7 gulden vond ik het schandalig van Orisa, en snap ik werkelijk niet dat jullie de ban onterecht vonden.

Pippistello heb ik gisteren WEL gestaft want haar belediging was er niet net over, maar er ver over. Dat zou jij ook niet pikken. Helaas bleef die belediging staan. Dus daar heeft ze blijkbaar geen ban voor gekregen. Of het zou met terugwerkende kracht zijn gegeven. Wat zij daarna nog geschreven heeft, of wat jullie nog verder geschreven hebben weet ik niet want ik ben daarna niet meer op viva geweest omdat ik van jullie "gedoe" (leugens over een stadsverbod) kotsmisselijk werd..

Dat is toch beiden niet banwaardig?
Je weet dat de mods geen contexten lezen/begrijpen en blind bannen, dus dat staffen moet je gewoon zoveel mogelijk achterwege laten.
SHIFTY schreef:
09-06-2019 23:36
Vorige np-topic is het blaise gelukt haar een ban aan te naaien.
Waarom blaise dan wel tig keer gewist is voor provoceren maar nog wel rond huppelt is enigszins onduidelijk.

Some animals are more equal than other animals.

(Orwell)
Solomio schreef:
10-06-2019 04:14
Dit.
Blaise heeft zelfs vol tevredenheid gepost dat ze precies weet op welke knopjes ze moet drukken om reacties uit te lokken bij forummers.
Wie er dan vervolgens op het stafknopje drukt is ook nog wel interessant, maar de uitlokker is natuurlijk de banaangever.
Ik heb die vervelende ruis op de achtergrond op negeer gezet.
Op Van minnares naar verlaten voor vrouw zit ook zo'n negeerwaardige forummer. Zij antwoordt namens TO, gaat in discussie met anderen alsof het haar topic is en reageert op reacties van TO met woorden als "bedankt voor je antwoord op mijn vraag", zelfs als TO letterlijk iemand anders quote. Ik merk aan de reacties dat velen zich inmiddels aan haar ergeren, maar dat lijkt vooral koren op haar molen te zijn.
Solomio schreef:
10-06-2019 04:14
Dit.
Blaise heeft zelfs vol tevredenheid gepost dat ze precies weet op welke knopjes ze moet drukken om reacties uit te lokken bij forummers.
Wie er dan vervolgens op het stafknopje drukt is ook nog wel interessant, maar de uitlokker is natuurlijk de banaangever.

Maar dat is toch al lang volkomen duidelijk? Ik snap niet dat mensen uberhaupt op haar reageren. Dan geef je haar alleen maar waar ze op uit is.
Jawlensky schreef:
10-06-2019 10:02
Maar dat is toch al lang volkomen duidelijk? Ik snap niet dat mensen uberhaupt op haar reageren. Dan geef je haar alleen maar waar ze op uit is.

Ja precies. Als niemand meer op haar reageert is het gauw klaar. Ik ben er ook niet altijd even goed in maar die Blaise is wel zo 1 dimensionaal, dat kost niet veel moeite.
Alle reacties Link kopieren
missie_m schreef:
10-06-2019 09:32
:worship: Wat ben ik "razendblij" dat ik kan zeggen dat ik al jaren weiger om op bepaalde forummers te reageren.
:kneel:
We hebben je al die jaren verkeerd beoordeeld: je bent een heilige.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Zeker van iemand die zelf altijd zit te mauwen dat d’r bannen zo onterecht waren zou je mogen verwachten dat ze zelf zorgvuldig omgaat met staffen. Maar niets is minder waar, hè Missie.
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
10-06-2019 10:08
We hebben je al die jaren verkeerd beoordeeld: je bent een heilige.
Schijnheiligen zijn ook heiligen, naar het schijnt.
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
10-06-2019 10:02
Maar dat is toch al lang volkomen duidelijk? Ik snap niet dat mensen uberhaupt op haar reageren. Dan geef je haar alleen maar waar ze op uit is.
Sfeer verzieken (ook wel negatief forummen genoemd) kan reden zijn voor een ban.
Deze week helaas niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
10-06-2019 10:05
Ja precies. Als niemand meer op haar reageert is het gauw klaar. Ik ben er ook niet altijd even goed in maar die Blaise is wel zo 1 dimensionaal, dat kost niet veel moeite.
Mwoah daar zijn de meningen over verdeeld, gezien mijn PB's. Maar mensen houden zich koest. Begrijpelijk.
Solomio schreef:
10-06-2019 10:11
Sfeer verzieken (ook wel negatief forummen genoemd) kan reden zijn voor een ban.
Deze week helaas niet.
Zie mijn quote hierboven.

Maar Blaise krijgt met alle reacties ook erg veel kans om de sfeer te verzieken. Waarom gaat iedereen daar telkens zo in mee?
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
10-06-2019 10:13
Zie mijn quote hierboven.

Maar Blaise krijgt met alle reacties ook erg veel kans om de sfeer te verzieken. Waarom gaat iedereen daar telkens zo in mee?
Precies. Iedereen mag zeggen wat hij of zij wil en ik ben de stoker. Right.
Alle reacties Link kopieren
Jawlensky schreef:
10-06-2019 10:02
Maar dat is toch al lang volkomen duidelijk? Ik snap niet dat mensen uberhaupt op haar reageren. Dan geef je haar alleen maar waar ze op uit is.
Dat zal iedereen met bepaalde forummers hebben.
Marie wordt getriggerd door Klazien en Truus heeft nergens last van.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Alle reacties Link kopieren
Blaise* schreef:
10-06-2019 10:15
Precies. Iedereen mag zeggen wat hij of zij wil en ik ben de stoker. Right.

Nou je zuigt natuurlijk wel flink. Maar heb je ook best wat rake dingen zien zeggen, dus een one trick pony zou ik je ook weer niet noemen.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Blaise* schreef:
10-06-2019 09:36
Goh, slik jij je woorden ook ff in?

Je hebt gelijk; ik heb helaas net moeten constateren dat missie vreselijk heeft lopen liegen. Ze heeft ze een slag in de rondte geheel verontwaardigd lopen ontkennen dat ze staft en dat ze niet gaat staffen. Terwijl ze nu weer aangeeft dat ze op het hetzelfde moment Pipistrello gestaft heeft.

Bijna grappig hoe verontwaardigd hoe ze over een heksenjacht praat op het moment dat ze zelf toverkol speelt.
Blaise* schreef:
10-06-2019 10:15
Precies. Iedereen mag zeggen wat hij of zij wil en ik ben de stoker. Right.


Je hebt weer gelijk.
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 10-06-2019 10:27
3.66% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven