Waar parkeren voor concert in het Goffertpark?

17-06-2019 10:21 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga donderdag naar het concert van Phil Collins in het Goffertpark in Nijmegen. Waar kan ik het makkelijkst parkeren zodat ik na het concert ook redelijk snel weg kan?

Verleden jaar zijn we naar Guns ‘n’ Roses geweest en toen hebben we na het concert 2 uur vastgestaan op een parkeerveld. We moeten terugrijden naar Wateringen dus voordat we in bed lagen was het 4 uur.

De bedoeling is dat we donderdag rond een uurtje of 2 in Nijmegen zijn. Het is geen probleem om van het Goffertpark een stukje te lopen naar de auto, als we daarna maar snel weg kunnen. O, en overnachten in Nijmegen is geen optie.
Alle reacties Link kopieren
En parkeren bij wijchen (gratis) en die 2 haltes met de trein doen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Houdt er rekening mee dat de waalbrug gedeeltelijk dicht zit (maar 1 rijstrook beschikbaar). Beste dus via het zuiden binnen rijden en dan inderdaad in wijchen parkeren. Bij het station wijchen parkeer je gratis onder het station en kun je de trein naar nijmegen goffert nemen. Dat duurt 5 minuten. Dan loop je nog 5 minuten van station naar het park.
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen donderdag was Bon Jovi in het Goffertpark en toen stond er om 16.00 uur al file richting het Goffertpark. Dus inderdaad, neem de trein. Er rijden bussen van het station naar het park en dit schijnt erg goed geregeld te zijn.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Parkeer bij een van de zijstraten van de Sint Jacobslaan (bijvoorbeeld heidebloemstraat of op de parkeerplaats van de Albert Heyn). Dat is op enige loopafstand van de Goffert (15 minuten). Misschien sta je daar niet vast.
Ik denk dat redelijk snel vertrekken met de auto na een concert met tienduizenden bezoekers niet gaat lukken. Misschien toch het handigst om de parkeerinfo van Mojo op te volgen.
https://www.mojo.nl/concerten/phil-collins/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven