Bekogeld op straat...

18-06-2019 16:41 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik loop net een stationnetje uit langs een fietsenstalling, vliegen de fietslampjes mij opeens om de oren, en hard ook!
Dus ik kijk om, zie ik een stel tuig tussen de 13-15? die lampjes van fietsen halen en mij bekogelen. En nadat ik roep dat ze moeten stoppen, lachen ze me uit en gaan ze natuurlijk gewoon door. Ik raak van dit soort dingen zo van slag dat ik nu zelfs dus een topic start om even te ventileren en zoiets dan ook niet los kan laten. Ik heb namelijk wel vaker dat ik lastig gevallen wordt op straat.

Ik zou echt graag weerbaarder willen worden in dit soort situaties...
Ik zou Gelijk de politie bellen
Alle reacties Link kopieren
En waarom heb je een aanleiding voor om lastig te vallen?

En over de gebeurtenis, onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren
Idd. Politie bellen. Pure vandalisme.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-06-2019 16:43
Ik zou Gelijk de politie bellen
Ja dat doe je dan ook weer niet zo snel natuurlijk. Zouden ze je serieus nemen?
Alle reacties Link kopieren
mer1e schreef:
18-06-2019 16:46
Ja dat doe je dan ook weer niet zo snel natuurlijk. Zouden ze je serieus nemen?
Natuurlijk nemen ze je serieus, waarom zou je in zo'n situatie niet snel de politie bellen?
Alle reacties Link kopieren
Annelleke schreef:
18-06-2019 16:47
Natuurlijk nemen ze je serieus, waarom zou je in zo'n situatie niet snel de politie bellen?
Ja toch het gevoel dat ik me aanstel denk ik?
mer1e schreef:
18-06-2019 16:46
Ja dat doe je dan ook weer niet zo snel natuurlijk. Zouden ze je serieus nemen?
Ja natuurlijk! Ze zijn fietsen aan het slopen en mensen aan het lastig vallen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
18-06-2019 16:49
Ja natuurlijk! Ze zijn fietsen aan het slopen en mensen aan het lastig vallen :facepalm:
Nou ja, als het mij nog eens overkomt, wat ik niet hoop, dan zal ik dat zeker doen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk politie bellen, het is geen spoed dus 0900-8844 bellen. Daar is dit nummer voor.

Natuurlijk wel zo snel mogelijk bellen, kunnen ze direct kijken wanneer ze in de buurt zijn. Misschien hebben ze al heel lang last van "hangjongeren".
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Politie bellen, niet reageren en doorlopen.
ik geef mn bek ook maar een douw
Het is niet normaal om bekogeld te worden.

Mijn overgrootmoeder is doof geworden, nadat er ontploffend vuurwerk tussen het kerkvolk werd gegooid. Zie je het voor je. Je komt uit de kerk en pal naast je hoofd ontploft er vuurwerk.

Mijn neef is aan één oog blind geworden toen er rotjochies met een luchtbuks op fietsers schoten. (Platteland)

Gelukkig heb je er geen fysieke schade aan over gehouden.

En nee, je lokt het niet zelf uit. Ga het jezelf alsjeblieft niet kwalijk nemen.

Ik ben zelf al van slag als ik, al fietsend, bekogeld word met sneeuwballen. Ik schrik ervan.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de ettertjes filmen fotograferen en dan iets roepen "en nu maken dat je wegkomt hier want ik stuur dit zo door naar de politie". Volgens mij druipen ze dan wel af.
Even if you are on the right track, you will get run over if you just sit there.”
Alle reacties Link kopieren
Odense schreef:
18-06-2019 16:56
Het is niet normaal om bekogeld te worden.

Mijn overgrootmoeder is doof geworden, nadat er ontploffend vuurwerk tussen het kerkvolk werd gegooid. Zie je het voor je. Je komt uit de kerk en pal naast je hoofd ontploft er vuurwerk.

Mijn neef is aan één oog blind geworden toen er rotjochies met een luchtbuks op fietsers schoten. (Platteland)

Gelukkig heb je er geen fysieke schade aan over gehouden.

En nee, je lokt het niet zelf uit. Ga het jezelf alsjeblieft niet kwalijk nemen.

Ik ben zelf al van slag als ik, al fietsend, bekogeld word met sneeuwballen. Ik schrik ervan.
Jeetje wat heftig allemaal!
mer1e schreef:
18-06-2019 16:57
Jeetje wat heftig allemaal!
Dus je bent niet de enige.
Het gebeurt vaker.
En het is niet o.k..

Alsjeblieft, alsjeblieft, ga niet denken dat je het hebt uitgelokt.
Alle reacties Link kopieren
mer1e schreef:
18-06-2019 16:46
Ja dat doe je dan ook weer niet zo snel natuurlijk. Zouden ze je serieus nemen?
Dat je je dat nog afvraagd. Kom op zeg!
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Odense schreef:
18-06-2019 17:00
Dus je bent niet de enige.
Het gebeurt vaker.
En het is niet o.k..

Alsjeblieft, alsjeblieft, ga niet denken dat je het hebt uitgelokt.
Ja bedankt, ik dacht echt dat ik een of andere aanstelster was.
mer1e schreef:
18-06-2019 17:02
Ja bedankt, ik dacht echt dat ik een of andere aanstelster was.
Nee, lieverd.

En ja, ze doen het wel bij jou en mij.
En niet bij Rico Verhoeven. :proud:

Maak een lekker kopje thee (of iets anders te drinken) voor jezelf.
Diep ademhalen, diep uitademen.

:hug:
Ik kwam ooit uit een fietstunneltje en er vloog een kei rakelings langs mijn hoofd. Een of andere domme 14 jarige muts vond het wel een goed idee om keien van boven naar beneden te gooien. Ik werd heel boos en ben achter haar aan gegaan en heb foto's van haar genomen. Gevraagd waar ze woonde met de intentie ouders te waarschuwen. Wilde ze niet zeggen. Toen de politie gebeld. Stom wicht. Dat loopt uiteraard met een waarschuwing af want feitelijk niks gebeurd maar had slecht afkunnen lopen met mij of andere passant. Stond de hele avond nog stijf van de adrenaline
anoniem_63c805eef0fff wijzigde dit bericht op 18-06-2019 17:22
0.18% gewijzigd
@Citronella, wat stoer van je.

Slim dat je foto's hebt genomen.
Alle reacties Link kopieren
Wat een eikels!
Ik zou denk ik niet direct de politie hebben gebeld, hoewel dat wellicht het verstandigst is. Mijn eerste reactie zou zijn om erop af te stappen. Zijn ze nou helemaal gek geworden?!
Odense schreef:
18-06-2019 17:21
@Citronella, wat stoer van je.

Slim dat je foto's hebt genomen.
Nou stoer... Ik dacht gewoon niet na zo boos was ik..met de foto's had ik toch niks gekund denk ik als ze hard weg was gerend
Alle reacties Link kopieren
Ik herken mezelf wel in het optreden van Citronella. Maar of dat slim is? Mijn man was not amused toen ik midden in de nacht achter iemand aan ging die over de schutting onze tuin inklom :)
yette wijzigde dit bericht op 18-06-2019 17:26
1.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Odense schreef:
18-06-2019 17:13
Nee, lieverd.

En ja, ze doen het wel bij jou en mij.
En niet bij Rico Verhoeven. :proud:

Maak een lekker kopje thee (of iets anders te drinken) voor jezelf.
Diep ademhalen, diep uitademen.

:hug:
:hug: terug hihi
mer1e schreef:
18-06-2019 16:46
Ja dat doe je dan ook weer niet zo snel natuurlijk. Zouden ze je serieus nemen?
Ze vernielen toch andermans fietsen? Dat is zeker een reden om de politie te bellen natuurlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven