Tomcat reading, eerste drie

26-06-2019 20:59 44 berichten
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen die er om vragen doe ik een reading.

Als tegenprestatie graag feedback in het feedback Topic.

Kloppen de kaarten van Tomcat


Leg de aub situatie uit waar je een reading over wil, op die manier help je mij weer om de symboliek beter te plaatsen..
Ik doe de readings binnen 1 a 2 dagen
Ja!

Heel graag over gezondheid en liefde.
anoniem_385715 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 21:03
86.67% gewijzigd
Ja, heel graag. Heeft te maken met iets waar ik heeeeel erg tegen op zie.
Mocht je meer info willen dan stuur ik je een pbtje. Laat het maar weten.

Al twijfel ik nu, want als de legging niet positief is, wordt de angst nog veel groter...

Je mag het zelf beoordelen. Is ie negatief, sla mij dan maar over en geef een ander die reading.
anoniem_380790 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 21:07
64.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Graag! Gezondheid: is die zo stabiel als ik denk? Werk: ga ik naar het door mij gewenste werkveld of blijf ik hier? Het een heeft met het ander te maken.
Is mijn nieuwe baan een goede stap voor me?

Achtergrond: ik overweeg om weg te gaan uit mijn huidige baan.
Ik heb momenteel één sollicitatie lopen.
anoniem_386860 wijzigde dit bericht op 26-06-2019 21:09
56.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi tOMCAT,

Ik loop nu stage binnen de GGZ. Ik ben bezig met de verpleegkundige opleiding.
Nu ik in mijn laatste jaar zit, was ik benieuwd als ik ga slagen. Ik heb tot nu toe goede feedback gekregen, maar door een bepaalde houding bij sommige collega’s ben ik gaan twijfelen. Ik heb zo een soort situatie al eerder meegemaakt.
Ik zou dus graag een reading willen over mijn stage, als ik ga slagen en mag ik mezelf straks een verpleegkundige noemen

Alvast bedankt.
volg je hart, want dat klopt.
Orișa schreef:
26-06-2019 21:03
Ja!

Heel graag over gezondheid en liefde.
1 van beiden en leg de situatie uit aub
Niet bij de eerste drie, toch een vraag: ben ik op de goede weg mbt mijn werk.
Er is veel veranderd in mijn leven en ik ben bezig met hele andere werkzaamheden dan waar ik voor opgeleid ben.
tomcat schreef:
26-06-2019 21:09
1 van beiden en leg de situatie uit aub
O, dat doe ik liever niet openbaar
Hoi Tomcat, fijn dat je er weer bent! :-)
tomcat schreef:
26-06-2019 21:09
1 van beiden en leg de situatie uit aub
euh dat horen de kaarten toch te doen?
Alle reacties Link kopieren
Hi Tomcat,

Geen derde maar ik zou graag weten hoe ik verder moet met mijn chronische pijn. Ik vind het zo zwaar.
Theoneandonlyme schreef:
26-06-2019 21:28
Hi Tomcat,

Geen derde maar ik zou graag weten hoe ik verder moet met mijn chronische pijn. Ik vind het zo zwaar.
naar een revalidatiecentrum? dat zegt mijn kaart, mijn pasje van de zorgverzekeraar
Alle reacties Link kopieren
@Theoneandonlyme - wat je moet doen is moed houden en je zo goed mogelijk door de dag worstelen. Bij mij is alles overgegaan doordat ik eindelijk begreep waardoor de problemen werden veroorzaakt, en ik eindelijk accepteerde dat ik bepaalde dingen niet kon doen waar een ander nieteens over nadacht.

En je hebt de huidige snelle ontwikkeling van de wetenschap mee. Morgen kan er een middel zijn wat aan je problemen een einde maakt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
S-Meds schreef:
26-06-2019 21:24
euh dat horen de kaarten toch te doen?
Verveel je je?
S-Meds schreef:
26-06-2019 21:24
euh dat horen de kaarten toch te doen?
Doeslief
Blijenvrij schreef:
26-06-2019 21:03
Ja, heel graag. Heeft te maken met iets waar ik heeeeel erg tegen op zie.
Mocht je meer info willen dan stuur ik je een pbtje. Laat het maar weten.

Al twijfel ik nu, want als de legging niet positief is, wordt de angst nog veel groter...

Je mag het zelf beoordelen. Is ie negatief, sla mij dan maar over en geef een ander die reading.
Het gekozen compromis werkt niet meer en brengt nu onbestendigheid, ontevredenheid, een hopen op verlossing door iets of iemand.
Ondanks dit is er tegelijkertijd wel een comfort..inspanning die zich uitbetaald en waar nu de vruchten van worden geplukt.
De grootste hindernis is om nieuwe inzichten te krijgen op de situatie..de zaak van andere kanten te bekijken, misschien wat minder zwaarmoedig..ga desnoods brainstormen en grappen maken over de situatie om tot nieuwe inzichten te komen
het lijkt vanuit de omgeving of ieder zijn deel krijgt, rechtmatig beloning naar werken
Als advies krijg je een kaart die aangeeft dat het zo niet langer kan, en dat je dat zelf ook weet. Er moet gekozen worden.
Waarschijnlijke uitkomst is dat je een nieuwe weg gaat zien, en dat deze nieuwe weg er uitziet als iets wat beter voldoet, je gelukkiger zal maken.

Hopelijk heb je hier iets aan
tomcat schreef:
27-06-2019 10:28
Verveel je je?
wat zeggen de kaarten
Odense schreef:
27-06-2019 11:56
Doeslief
wat is er niet lief aan.
Irma3110 schreef:
26-06-2019 21:03
Graag! Gezondheid: is die zo stabiel als ik denk? Werk: ga ik naar het door mij gewenste werkveld of blijf ik hier? Het een heeft met het ander te maken.
Het verleden kan je laten rusten, als dat een overwonnen ziekte is dan lijkt gezondheid stabiel inderdaad.
Rechtvaardigheid in het heden, en misschien zie je het het niet maar je krijgt veel waardering voor wat je presteert.
Een obstakel is om jezelf verder te bekwamen, dit lijkt nodig maar niet zonder slag of stoot te gaan
In je omgeving hangt energie van een nieuwe fase, een frisse start, het begin van een nieuwe cyclus in je leven
Als advies krijg je om kennis te leren toepassen en op die manier jezelf en anderen te kunnen helpen, kennis vergaren en praktisch toepassen voor het grotere goed
Als waarschijnlijke uitkomst is er een kaart met dubbele betekenis..ofwel een mentor die je vooruit helpt met zakelijke adviezen ofwel zelf die mentor worden en daarmee zelf het zakelijke succes al hebben.

Hopelijk heb je hier iets aan
Odense schreef:
26-06-2019 21:06
Is mijn nieuwe baan een goede stap voor me?

Achtergrond: ik overweeg om weg te gaan uit mijn huidige baan.
Ik heb momenteel één sollicitatie lopen.
er is een onbalans ontstaan lijkt het, je zit in een situatie waar je zaken balanceert, probeert of leert te balanceren maar er speelt ook van alles op de achtergrond. Een energie van communicaties, gesprekken, die nog verborgen is voor je. Dit verborgene, is of wordt een uitdaging voor je..gelukkig hangt er ook een invloed die aangeeft dat je met geduld vooruitgang zal boeken..je gaat geleidelijk vooruit.
Verbinden of vermengen van verschillende zaken om tot een beter geheel te komen, dat is het advies wat je krijgt.
Een exacte uitkomst is er niet, alleen de boodschap dat dit alles gaat leiden tot een laatste inspanning, gevecht bijna, waarin de zaken ook beslist gaan worden. Zie het als een kans die je krijgt en waarin je het zwaar krijgt maar als het je lukt om je waar te maken dan zal je ook definitief de betere tijden tegemoet gaan.

Succes! en hopelijk kan je hier iets mee
Alle reacties Link kopieren
Leuk Tomcat! Ik hoop dat ik ook weer een keer mag :D
Ik leg de lat lekker hoog. Dan kan ik er makkelijker onderdoor.
S-Meds schreef:
27-06-2019 17:08
wat zeggen de kaarten
Veel dynamiek en energie in het verleden, een andere, rustige gezapige maar gelukkige fase in het heden, gezin of familie gerelateerd, en in de toekomst een liefdevolle harmonie, alles in overeenstemming en zoals het zijn moet in vrede en liefde.
tomcat schreef:
27-06-2019 17:31
Veel dynamiek en energie in het verleden, een andere, rustige gezapige maar gelukkige fase in het heden, gezin of familie gerelateerd, en in de toekomst een liefdevolle harmonie, alles in overeenstemming en zoals het zijn moet in vrede en liefde.
heel verhelderend
:hug:
S-Meds schreef:
27-06-2019 17:57
heel verhelderend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven