Centraal Moderatortopic

27-06-2019 18:17 2992 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door DPG vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.


Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden:
https://www.viva.nl/algemene-voorwaarden/

Huisregels:
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-125/list_messa ... 11?style=4

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
01-07-2019 13:14
Kan je Actueel voor mij blokkeren?
Hi Star².

Gedaan!

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
doe_es-lief schreef:
30-06-2019 23:21
Mogen voor mij als het kan alle pijlers weg behalve Psyche van Anna_C ?
Hi doe_es-lief,

We kunnen alleen bepaalde pijlers voor je blokkeren, geen topics. Of bedoel je dat je alle pijlers weg wilt hebben behalve Psyche?

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Pijler seks graag blokkeren, merci!
CommunityManagerViva schreef:
02-07-2019 11:22
Hi Star².

Gedaan!

Vriendelijke groet,
CM VIVA

Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Poker schreef:
02-07-2019 11:24
Pijler seks graag blokkeren, merci!
De pijler is geblokkeerd.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Wanneer van 5 naar 4 flessen ?' is verplaatst naar de pijler Kinderen.
Het topic 'Vriendinnen gezocht omgeving Hoofddorp 20+' is verplaatst naar de pijler Contact.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
CommunityManagerViva schreef:
02-07-2019 11:34
De pijler is geblokkeerd.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Dank u
Beste modderaars,

Kunnen jullie de pijlers 'actueel, werk & studie' svp blokkeren voor pejeka?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
“Jouw pedovrienden van Antifa”
“Teringlijers zijn het”

Zomaar twee uitspraken uit twee topics op Actueel. Dat moet je toch niet willen als moderators.
Alle reacties Link kopieren
SHIFTY schreef:
02-07-2019 12:01
Beste modderaars,

Kunnen jullie de pijlers 'actueel, werk & studie' svp blokkeren voor pejeka?

Alvast bedankt!
Beste SHIFTY,

Het is niet de bedoeling dat jij dit voor pejeka vraagt. Als zij pijlers wil laten blokkeren moet zij hier zelf een berichtje over sturen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
02-07-2019 12:52
“Jouw pedovrienden van Antifa”
“Teringlijers zijn het”

Zomaar twee uitspraken uit twee topics op Actueel. Dat moet je toch niet willen als moderators.

Die eerste was aan mij gericht O_o (een reactie op een post van mij) en heb ik gestaft. Er is nog geen reactie op gekomen van de mods.
nounou
ModeratorViva schreef:
02-07-2019 12:55
Beste SHIFTY,

Het is niet de bedoeling dat jij dit voor pejeka vraagt. Als zij pijlers wil laten blokkeren moet zij hier zelf een berichtje over sturen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum

:sherlock: Wie?
Alle reacties Link kopieren
Zazamaenade schreef:
02-07-2019 12:56
Die eerste was aan mij gericht O_o (een reactie op een post van mij) en heb ik gestaft. Er is nog geen reactie op gekomen van de mods.
Ik had ‘teringlijers’ gestaft. Is wel bekeken maar niets mee gedaan.
Zal wel weer onder ‘een andere mening’ vallen.
bethweeter schreef:
02-07-2019 14:07
Ik had ‘teringlijers’ gestaft. Is wel bekeken maar niets mee gedaan.
Zal wel weer onder ‘een andere mening’ vallen.

Strikt gezien valt het onder 'diagnose stellen'... :sarcastic:
ModeratorViva schreef:
02-07-2019 12:55
Beste SHIFTY,

Het is niet de bedoeling dat jij dit voor pejeka vraagt. Als zij pijlers wil laten blokkeren moet zij hier zelf een berichtje over sturen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum


Beste Moderator Viva Forum,

Ik vroeg het niet voor pejeka maar voor mezelf (en andere belanghebbenden).

Met vriendelijke groet,
Shifty
anoniem_63edfe1106ed8 wijzigde dit bericht op 02-07-2019 16:57
3.47% gewijzigd
Hoi mods,
Ik heb pas geleden een reactie geplaatst in een topic van de Entertainment pijler, maar het staat niet in mijn gereageerd lijstje.
Is dit veranderd?
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
02-07-2019 16:47
Hoi mods,
Ik heb pas geleden een reactie geplaatst in een topic van de Entertainment pijler, maar het staat niet in mijn gereageerd lijstje.
Is dit veranderd?
Beste nartije,

Als het goed is moet dit gewoon in je gereageerd lijstje staan. Misschien is het topic verwijderd en kan je het daarom niet zien.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
ModeratorViva schreef:
02-07-2019 17:15
Als het goed is moet dit gewoon in je gereageerd lijstje staan. Misschien is het topic verwijderd en kan je het daarom niet zien.

Of het is verder naar onderen gezakt. Het gereageerd-lijstje laat namelijk maar 12 topics zien...
ModeratorViva schreef:
02-07-2019 17:15
Beste nartije,

Als het goed is moet dit gewoon in je gereageerd lijstje staan. Misschien is het topic verwijderd en kan je het daarom niet zien.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Het topic is nog vrij actueel. Het gaat om de topic Flatteuze en Onflatteuze Celebs en wannabe Celebs.. Zoiets
Nr 4 in de pijler.
Alle reacties Link kopieren
nartjie schreef:
02-07-2019 16:47
Hoi mods,
Ik heb pas geleden een reactie geplaatst in een topic van de Entertainment pijler, maar het staat niet in mijn gereageerd lijstje.
Is dit veranderd?
Sommige topics verschijnen niet in je gereageerd lijstje, geen idee waarom. Heb ik ook.
Life is short. Eat dessert first.
Overigens staat deze topic wel in mijn gereageerd lijst. Ik ga gewoon een poging wagen weer in topic en kijken of het dan wel in lijst komt
nartjie schreef:
02-07-2019 18:13
Overigens staat deze topic wel in mijn gereageerd lijst. Ik ga gewoon een poging wagen weer in topic en kijken of het dan wel in lijst komt
Ik quote mijzelf even. Heb reactie geplaatst en nu wel in gereageerd lijstje. Schiet mij maar lek
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
02-07-2019 14:12
Strikt gezien valt het onder 'diagnose stellen'... :sarcastic:
Lol!
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar
tegenwoordig worden er echt veel openingsposten gedelete.
Weinig mensen lezen de regels, heb ik ook nog nooit gedaan.
Misschien kan er bovenaan de lijst met pijlers iets over
vermeld worden voor de nieuwelingen?
Poker schreef:
03-07-2019 12:31
Ik weet niet of ik het hier moet plaatsen maar
tegenwoordig worden er echt veel openingsposten gedelete.
Weinig mensen lezen de regels, heb ik ook nog nooit gedaan.
Misschien kan er bovenaan de lijst met pijlers iets over
vermeld worden voor de nieuwelingen?
Ik denk dat dit slechts zou helpen als je ipv een waarschuwing, er direct een ban voor zou krijgen. Nu heeft een nieuweling (zelfs als hij weet dat de OP niet verwijderd mag worden) niets te verliezen als hij zijn OP leeghaalt.
Meestal komen deze nieuwelingen alleen maar voor dat ene topic op het forum... Dus.. Weinig te verliezen bij een waarschuwinkje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven