justitieel aanraking door problemen in een relatie

01-08-2019 23:02 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo beste viva'ers

Ik zal eerst mijn situatie schetsen en graag geen haat reactie want ik weet
geen raad meer wat ik moet.

Mijn ex heeft mijn vriend met de mes neergestoten. (Mijn vriend waarmee ik niet samenwoon en open relatie mee heb)
Mijn ex heeft tijdens de aangifte aangegeven dat ik door "mijn vriend" word lastig gevallen en hij dit wilde bespreken
maar dat mijn vriend hem heeft opgestoken. Dit is deel 1

Mijn vriend heeft een aangifte gedaan dat hij is aangevallen door mijn ex door niks. Maar hij gaat zijn rechten opvragen.
Zijn telefoon is stuk en hij heeft een medisch dossier van zijn huisarts en wilt met deze bewijzen mijn ex in problemen brengen.

Nu het volgende ik weet zeker dat mijn ex naar mij toekomt en zegt dat ik moet mee liegen zodat hij niet in problemen komt.
Alleen heeft mijn vriend wel bewijzen dat ik niet word lastig gevallen namelijk appjes foto's etc. als ik mijn ex dit duidelijk maak
dan wilt hij mij totaal niet meer zien en ons kind.

Mijn vraag is hierbij of hij ook een medisch dossier kan opvragen bij de huisarts zodat hij niet in problemen komt.
Zou dit helpen zodat hij niet in problemen komt. Of zou hij een waarschuwing krijgen? Waar kan ik deze informatie
opvragen?

Toevoeging mijn ex denkt dat ik mijn contact met mijn vriend heb verbroken.... Ik was namelijk bang dat hij niet meer zou omkijken
naar de kinderen omdat hij mij niet wilt zien. Hierdoor moeilijk zou zijn voor hem met de kinderen alleen wat te doen. Vind hij...
bij het woord kind ontstond er bij mij een kleine hartverzakking
Sorry maar ik snap je verhaal niet.
Alle reacties Link kopieren
Ga naar je huisarts en laat je doorverwijzen naar een psycholoog.
Je wil toch serieus geen messetrekker in de buurt van je kind, dus gewoon eerlijk zijn en dan lost het probleem zichzelf op en ben je er gelijk mooi van af. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Laat die mannen het zelf uitzoeken. Ze maken er toch zelf een puinhoop van?
Ik zou hier niet tussen in gaan zitten.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
01-08-2019 23:05
bij het woord kind ontstond er bij mij een kleine hartverzakking
Excuseer me maar niet verkeerd bedoel maar wat bedoel je hiermee te zeggen?
Ik hoop dat ik het verkeerd heb begrepen. Maar vindt je dat ik geen goede moeder ben?
ingewikkeldd schreef:
01-08-2019 23:07
Excuseer me maar niet verkeerd bedoel maar wat bedoel je hiermee te zeggen?
Ik hoop dat ik het verkeerd heb begrepen. Maar vindt je dat ik geen goede moeder ben?
klopt
Zou het niet beter zijn als deze ex jou en je kind nooit meer ziet? Hij klinkt nogal gevaarlijk.
Alle reacties Link kopieren
ingewikkeldd schreef:
01-08-2019 23:07
Excuseer me maar niet verkeerd bedoel maar wat bedoel je hiermee te zeggen?
Ik hoop dat ik het verkeerd heb begrepen. Maar vindt je dat ik geen goede moeder ben?
De keuze van je partners is op zijn minst opmerkelijk en dan zeg ik het nog vriendelijk.
Daar krijgen je kinderen heus wel e.e.a. van mee.
Alle reacties Link kopieren
Kind/kinderen? Het is een niet te volgen verhaal, maar ga naar de huisarts en vraag om hulp. Dit is niet goed voor jou, niet voor je kind(eren) en het hele verhaal met medische dossiers snap ik helemaal niks van, maar ga nu eerst eens even heel goed voor jezelf en je kind(eren) zorgen, beide mannen weg bij het kind/de kinderen. Bescherm hem/haar/ze hiertegen, dat is je plicht als moeder.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2019 23:26
Reden: ongepast
97.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ingewikkeldd schreef:
01-08-2019 23:13
[...]
Want anders?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2019 23:27
Reden: 'quote' verwijderd
34.49% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb genoeg aan mijn hoofd ik zit zo laat nog op een forum waar ik mijn hart kan opluchten en adviezen meningen kan krijgen. Hou ermee op alsjeblieft. Ik neem aan dat de viva niet hiervoor is gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
01-08-2019 23:06
Je wil toch serieus geen messetrekker in de buurt van je kind, dus gewoon eerlijk zijn en dan lost het probleem zichzelf op en ben je er gelijk mooi van af. Sterkte.
Nou idd zeg. Wat een vreselijke situatie. Gevaarlijk. Heel naar dat er een kind bij betrokken is. Bescherm je kind TO. Klinkt alsof je met verkeerde mensen omgaat.
ingewikkeldd schreef:
01-08-2019 23:15
Ik heb genoeg aan mijn hoofd ik zit zo laat nog op een forum waar ik mijn hart kan opluchten en adviezen meningen kan krijgen. Hou ermee op alsjeblieft. Ik neem aan dat de viva niet hiervoor is gemaakt.
stel je aan
Alle reacties Link kopieren
Wat anders dat zou ik je dan vertellen.
wat is er eigenlijk met justitie?
Alle reacties Link kopieren
Oprecht advies: laat die ex in zijn sop gaarkoken en de politie haar werk doen qua onderzoek. Een messentrekker en afperser wil je toch niet in de buurt van je kind(eren).
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2019 23:26
Reden: op de man
0.00% gewijzigd
Is veilig thuis al ingeschakeld? Dat je kinderen veilig zijn zou je eerste prioriteit moeten zijn als de vader van je kinderen een ander neersteekt en niet de vraag of hij in de problemen komt en een waarschuwing krijgt. Die problemen heeft hij nl. geheel zelf veroorzaakt en de gevolgen moet hij dus ook aanvaarden. Jullie kinderen hebben echter nergens om gevraagd en dienen in een veilige omgeving op te groeien. Dus schakel hulp in om voor een veilige omgeving voor je kinderen te zorgen.
ingewikkeldd schreef:
01-08-2019 23:16
[...]
achterlijke wat?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2019 23:27
Reden: 'quote' verwijderd
20.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ingewikkeldd schreef:
01-08-2019 23:16
Wat anders dat zou ik je dan vertellen.
Jemig. Serieus? Waarom zo agressief? Vind je het zelf geen ernstige situatie? Een kind met zo’n vader, in zo’n situatie? En een moeder die zo reageert? Probeer een keurig persoon te zijn, bescherm je kind en geef je kind het goede voorbeeld. Geen agressie en schelden dus. Of messen trekken.
Alle reacties Link kopieren
ingewikkeldd schreef:
01-08-2019 23:16
Wat anders dat zou ik je dan vertellen.
Hier reageer je zo fel op, terwijl je een hele situatie met messentrekker gewoon lekker laat gebeuren en nog zo gezellig mogelijk op wilt lossen ook. Ga prioriteiten stellen: jouw prioriteit moet liggen bij je kind(eren), niet bij het semi-bedreigen van mensen op een forum en bij een band willen onderhouden met een gestoorde ex.
ingewikkeldd schreef:
01-08-2019 23:13
[...]
Ga je hier nu nog dreigen ook? Lijkt me zeker ook geen goed voorbeeld voor je kinderen....
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-08-2019 23:26
Reden: 'quote' verwijderd
22.35% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven