Napraattopic deel 115

06-08-2019 08:31 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Orișa schreef:
13-08-2019 22:18
Je denkt toch niet dat een serieuze onderzoeker dat soort risico’s zal nemen?
Nee, dat denk ik niet.
Dat zou wel heel dom en onzorgvuldig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
13-08-2019 22:17
Ik zie een to die zichzelf iets wijsmaakt. Vind ook dat die organisatie zo iemand (met zulke problemen en zulke verwachtingen) niet moet toelaten. Al vermoed ik dat to hier niets over verteld heeft.
Als het echt een organisatie is de gelieerd is aan de universiteit vind ik het dubbel zo kwalijk.
De UM is echt niet gelieerd aan dat soort gekken. Dat soort gekkies gaat naar lezingen en dan op de foto met een of andere spreker. En dat is dan de ‘connectie’.

En als het gaat om een toko in V.: die mafklapper heeft een paar jaar geleden al wat probleempjes gehad met ‘therapeutische MDMA sessies’. Van huis uit is het een pufcoach.

Het ergste is nog wel dat ze zelf in haar eigen bullshit is gaan geloven. Dat kun je dan trouwens beter doen, knuffelen met koeien en kalveren in de wei. Kan allemaal in Zuid-Limburg.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ha er is wel gewist, maar jij bent er nog WW, hebben de mods netjes gedaan :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
13-08-2019 22:55
Ha er is wel gewist, maar jij bent er nog WW, hebben de mods netjes gedaan :biggrin:

Pfieuw :proud:
Malagueña schreef:
13-08-2019 22:55
Ha er is wel gewist, maar jij bent er nog WW, hebben de mods netjes gedaan :biggrin:
Toch godsgeklaagd dat troela gewist wordt.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
13-08-2019 23:00
Toch godsgeklaagd dat troela gewist wordt.

Troela staat er nog! RB is gewist
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Maak me zot :HA:
Orișa schreef:
13-08-2019 23:00
Toch godsgeklaagd dat troela gewist wordt.
Nou. Ik heb wellicht de memo gemist, maar ik vind het een vrij nette manier om iemand aan te spreken die storend gedrag vertoont. Dan zijn er toch ook heel andere benamingen mogelijk. Trut leidt dan zeker tot een permaban.
Nee, ik ben niet gewist.
Malagueña schreef:
13-08-2019 23:02
Troela staat er nog! RB is gewist
Wat zit zij ook weer te zeiken, zeg! In een topic waar haar geluid ook weer zo ontzettend gemist kan worden.
Bijzonder dat er mods zijn om troela te wissen, maar niet om in te grijpen in het ayahuasca topic.
Alle reacties Link kopieren
broekrok schreef:
13-08-2019 23:04
Wat zit zij ook weer te zeiken, zeg! In een topic waar haar geluid ook weer zo ontzettend gemist kan worden.

Het erge vind ik vooral dat sommigen dat gezeik nog mee zouden nemen in hun overweging ook. Ik word er eerder recalcitrant van en ben al aan het bedenken waar ik mijn kinderen allemaal nog meer mee naartoe kan nemen (6)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Dames dames, troela is NIET gewist. Kalmeer :biggrin:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
13-08-2019 23:07
Dames dames, troela is NIET gewist. Kalmeer :biggrin:

En kont ook niet :proud:
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2019 23:08
En kont ook niet :proud:

:moon: :high5:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Alle reacties Link kopieren
Malagueña schreef:
13-08-2019 23:06
Het erge vind ik vooral dat sommigen dat gezeik nog mee zouden nemen in hun overweging ook. Ik word er eerder recalcitrant van en ben al aan het bedenken waar ik mijn kinderen allemaal nog meer mee naartoe kan nemen (6)
Bij iedere schoolexcursie in Brabant met een onderbouwklas scan ik de omgeving :-D. En als ik ooit denk ‘dat zou wel eens RB kunnen zijn’ gooi ik in die groepsapp ‘Wie een milkshake van de Mac wil van mevrouw Lemoos, die gilt nu heel hard ‘Jaaaaa!’’ (6)
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
13-08-2019 23:09
Bij iedere schoolexcursie in Brabant met een onderbouwklas scan ik de omgeving :-D. En als ik ooit denk ‘dat zou wel eens RB kunnen zijn’ gooi ik in die groepsapp ‘Wie een milkshake van de Mac wil van mevrouw Lemoos, die gilt nu heel hard ‘Jaaaaa!’’ (6)
:rofl:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
13-08-2019 23:09
Bij iedere schoolexcursie in Brabant met een onderbouwklas scan ik de omgeving :-D. En als ik ooit denk ‘dat zou wel eens RB kunnen zijn’ gooi ik in die groepsapp ‘Wie een milkshake van de Mac wil van mevrouw Lemoos, die gilt nu heel hard ‘Jaaaaa!’’ (6)

:HA:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
lemoos2 schreef:
13-08-2019 23:09
Bij iedere schoolexcursie in Brabant met een onderbouwklas scan ik de omgeving :-D. En als ik ooit denk ‘dat zou wel eens RB kunnen zijn’ gooi ik in die groepsapp ‘Wie een milkshake van de Mac wil van mevrouw Lemoos, die gilt nu heel hard ‘Jaaaaa!’’ (6)
:hihi:
Een slotje? Weer nieuw beleid?
Orișa schreef:
13-08-2019 23:49
Een slotje? Weer nieuw beleid?

Eerder een nieuwe mod. Wel weer typisch viva, een topic over paracetamol mag niet, maar over ashadinges moeten ze nog even overleggen :rofl:
Orișa schreef:
13-08-2019 23:49
Een slotje? Weer nieuw beleid?

Te laf om zelf een beslissing te nemen. :P
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2019 23:52
Eerder een nieuwe mod. Wel weer typisch viva, een topic over paracetamol mag niet, maar over ashadinges moeten ze nog even overleggen :rofl:
Echt, zooooo inconsequent.
the_Wicked_Witch schreef:
13-08-2019 23:52
Eerder een nieuwe mod. Wel weer typisch viva, een topic over paracetamol mag niet, maar over ashadinges moeten ze nog even overleggen :rofl:
Precies. Paracetamol is zoveel gevaarlijker dan een harddrug.
Maud*de*Braose schreef:
13-08-2019 19:56
A gossie Cateautjes hielenlikker komt ook nog even spuit elven.
Ach gossie, Maudje is jaloers dat ik goed ben met Cateautje...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven