Als jij het Viva forum mocht runnen, dan...

09-08-2019 15:31 180 berichten
Geen opruiend topic hoor :)

Vandaag ben ik alleen op kantoor en heb ik de vrijheid genomen in een rustig momentje even het forum te bekijken. Het natuurlijk geen geschikte pagina om tijdens werktijd te bekijken (in vergelijking met FB, Instagram of Pinterest bijvoorbeeld, zoals bijna iedereen wel doet die achter een computer werkt).

Als ik het Viva forum zou runnen zou ik niet allerlei seks artikelen in de banner rechts plaatsen. Zou misschien het bezoekersaantal op kantoordagen nog stijgen. Ik durf hier niet te forummen als mijn collega's hier zijn.

En jij, wat zou jij veranderen als je het forum mocht runnen?
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch Forummen op je telefoon?

Wat ik zou doen? wat experts achter de hand hebben. Je mag hier geen medisch advies geven, maar er wordt zulk gevaarlijk (bijvoorbeeld) juridisch/financieel advies gegeven... Dat zou direct geblokt moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Het kinderachtige bannen uitdelen.
Van waarschuwing naar 24 uur, dan 48, een week, een maand.
Alsof we kleuters zijn die moeten leren van hun fouten.

Suggestie voor de mods: haal iets weg als je vindt dat het niet kan en laat het daarbij.
En kijk vooral naar de context en naar degene die staft.
Alle reacties Link kopieren
o ik zou iedereen lekker off-topic laten gaan, komen wel weer een keer terug op het spoor.
En om iemand te bannen zouden wel heel veel mensen moeten klagen.
oftewel, ik zou iedereen zijn gang laten gaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Same.

En staffunctie weg.
Er is altijd wel wat te klagen je mag er gratis gebruik van maken.
Zou ik bedanken voor de eer en iets nuttigs met m'n leven gaan doen denk ik
Zou ik het napraattopic verbieden. En de Staffunctie eruit of zichtbaar maken wie waarom staft.
Bart van Bokt vragen om het forum via de normale softwarestandaard te laten draaien zodat het meer funcionaliteit heeft en minder bugs.

Het hele banbeleid op de schop.

En al die ranzige seksverhaaltjes uit het zicht.
anoniem_109047 wijzigde dit bericht op 09-08-2019 15:38
4.74% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een werkbaar forum opleveren.
Volwassen mods en cm in dienst nemen.
Bansysteem afschaffen.
Staffunctie alleen mogelijk voor spam en naw.
Zorgen dat de boel technisch goed draait.
Aantal regels met zeker 80% reduceren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het onmiddellijk uit de lucht halen en pas weer terugbrengen wanneer ik een fatsoenlijk werkende versie heb.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Ik zou weggehaalde berichten terugplaatsen. Uitzonderingen daargelaten.
Selisela schreef:
09-08-2019 15:38
Zou ik het napraattopic verbieden. En de Staffunctie eruit of zichtbaar maken wie waarom staft.
Waarom napraat verbieden?
Ik zou wat strenger worden met bannen. En mensen zullen het ook van mij zeggen hoor, maar van mij zouden er wat storende factorende weg mogen. De mensen die eeuwig komen rellen in dezelfde topics. Mensen belachelijk maken als ze een andere opvatting hebben.

En die domme seksverhalen aan de zijkant moeten weg van mij. Plus een nieuwe lay-out. Dit forum is zo gebruiksonvriendelijk nu.
Alle reacties Link kopieren
Een capabele technische dienst inhuren. Dit forum hangt van ellende en lapwerk aan elkaar. En de gebruiksvriendelijkheid verhogen.
En dat je na 30 minuten je eigen reactie niet meer kunt wijzigen of verwijderen.
Alle reacties Link kopieren
2019 schreef:
09-08-2019 15:37
Er is altijd wel wat te klagen je mag er gratis gebruik van maken.

Welnee, er wordt flink aan ons verdiend hoor. Dat jij niet betaald, betekent niet dat je op andere vlakken niet iets meebrengt (data, actieve gebruikers, clicks, etc)
Selisela schreef:
09-08-2019 15:38
Zou ik het napraattopic verbieden. En de Staffunctie eruit of zichtbaar maken wie waarom staft.
Grappig dat je meteen iets wil verbieden en de staffunctie zichtbaar maken.
2019 schreef:
09-08-2019 15:37
Er is altijd wel wat te klagen je mag er gratis gebruik van maken.
Je mag ook gratis van het bokt-forum gebruik maken, maar dáár hebben ze wél een functioneel goedwerkend forum met minimaal reclame.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een functie toevoegen waarmee je berichten reacties kunt liken/disliken
redbulletje schreef:
09-08-2019 15:48
Je mag ook gratis van het bokt-forum gebruik maken, maar dáár hebben ze wél een functioneel goedwerkend forum met minimaal reclame.
Dat vind ik zo een lellek forum

Dat nodigt toch niet uit om daar te forummen.
Bitje93 schreef:
09-08-2019 15:39
Ik zou het onmiddellijk uit de lucht halen en pas weer terugbrengen wanneer ik een fatsoenlijk werkende versie heb.
Ook dit, ja. :high5:
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
09-08-2019 15:39
Volwassen mods en cm in dienst nemen.
Bansysteem afschaffen.
Staffunctie alleen mogelijk voor spam en naw.
Zorgen dat de boel technisch goed draait.
Aantal regels met zeker 80% reduceren.
Dit lijkt me een goed begin.
En niet meer blind op die stafjes reageren.
Oh, en ook niet steeds roepen 'beleid!' in het Modtopic als je iets wil weten waar ze het antwoord zelf ook niet zo goed op weten.

Alle reacties Link kopieren
Die stomme seksverhalen mogen van mij ook weg. En ik heb onlangs een waarschuwing gehad omdat ik iets uit het openingstopic had gequote wat dus blijkbaar niet mocht. Ja wist ik veel :roll: . Zal heus wel in de voorwaarden staan maar die heb ik dus niet uit mijn hoofd geleerd.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven