Ergste cadeau dat je ooit gekregen hebt?

16-08-2019 17:13 507 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van een topic van een tijdje terug. :) Wat is het ergste cadeau dat je ooit gehad hebt en wat heb je ermee gedaan? ;-D

Ik ben meestal enorm blij en vind het erg lief dat iemand aan me gedacht heeft en de moeite heeft genomen om een cadeau voor me uit te zoeken. :) Dus over het algemeen ben ik altijd blij met cadeaus ook al is het niet mijn smaak, ik vind het lief dat je iets uitgezocht hebt.

Er is er wel 1 die is blijven hangen: een vriendin kon niet naar m'n verjaardag komen maar ze had wel een cadeau voor me, zei ze blij. Aantal keer na m'n verjaardag was ze dat steeds vergeten.. 3 maanden later zag ik haar weer een keer en ze stuurde een berichtje "ik heb je verjaardagscadeau bij me hoor!! Eindelijk!"

Inmiddels was ik best nieuwsgierig wat dit cadeau dan was, was het iets wat ze speciaal besteld had? Had ze lange wachttijd? Iets laten maken? Bij haar aangekomen kwam het hoor.... Een kaart. Met haar naam er in. En dat was het. :rofl:

Heb nog gezegd dat dat echt niet had gehoeven. ;-D

Wat was jullie ergste cadeau?
Alle reacties Link kopieren
Glazen stolpjes met knalblauwe kerstlampjes erin.. geen idee wat ik daar mee moest
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Een mand vol met doucheschuim, cremes, maskers etc.

Ik ben er hartstikke allergisch voor.
Alle reacties Link kopieren
Een paar wollen sokken.Van mijn man voor mijn verjaardag..
Hij wist niets te verzinnen om me te geven.Dat was wel duidelijk ja.
Ik heb ooit een keer een kaleidoscoop gekregen voor m'n verjaardag. Leuk hoor, die kleurtjes, maar wat moet je ermee? :-?
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk heb ik liever een persoonlijk cadeau waar wat tijd en energie ingestoken is bv. een zelf gemaakt kaartje of bloemstuk dan een duur cadeau uit de winkel.

Als men een paar uur van hun vrije tijd wil opofferen voor een cadeau dan dat men een paar tientjes wil opofferen. :)
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-08-2019 17:17
Ik heb ooit een keer een kaleidoscoop gekregen voor m'n verjaardag. Leuk hoor, die kleurtjes, maar wat moet je ermee? :-?
Draaien en hallicuneren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef zelf altijd rare dingen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Een fietsslot van mijn ex-partner. Opzich nuttig. Was alleen mijn verjaardag. Zou er nu smakelijk om kunnen lachen, maar mijn 24 jarige ik verwachtte iets meer romantiek.
Alle reacties Link kopieren
Een zak Engelse drop... Maar dan al half op
Alle reacties Link kopieren
Ik heb iemand eens een sessie tanden bleken cadeau gegeven. Dat wilde diegene wel graag. Maar het was een gek cadeau. En de behandelijk was behoorlijk gevoelig, maar (te) weinig effectief naar de ontvangers mening. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Voor een trouwen een afzichtelijke lamp, echt eentje waar ze zelf ook van af wilden. Op het feest zelf nog 50 gulden, dat was wel weer attent. Geloof dat de lamp per ongeluk gevallen was🙄
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Niet per sé een erge, maar wel iets wat me is bijgebleven.

Mijn oudtante (zelf geen kinderen, uit 1902, 1 neef - mijn vader en achterneefje- en nichtje (broertje en ik)) zat nogal op haar centen. Altijd al zo geweest dus best zo.
Toen ik met mijn vader bij haar op visite was voor haar verjaardag, haar kamer vol zat met mensen en ze hoorde dat ik 'verloofd' was (lees samen was gaan wonen), sneakte ze me een zijkamertje in en kreeg ik een klein gedeukt tinnen potje/vaasje.
Dat moest ik vooral stiekem opbergen, niemand mocht zien dat ze me dat had gegeven en mocht er niks over zeggen.
Later nog vaak om gelachen, ze had wel vreemdere dingen, maar dit was zo apart dat ik het ding nog steeds ergens heb volgens mij.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Een ‘baby botox’ behandeling. Gekregen van mijn moeder. En bedankt mam.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Mijn echtgenoot en ik waren kort op elkaar jarig en vierde het altijd samen. De vader van mijn man zijn vriendin kwamen ook. Ze waren van zulke herbalife vertegenwoordigers. Dat probeer ze sowieso al steeds op te dringen en wij hadden al meermaals aangegeven daar geen interesse in te hebben.
Mijn man kreeg een leuke kaart met mooi geldbedrag en bovendien een mooi persoonlijk toepasselijk cadeau. Ik kreeg...... een fles herbalife shampoo. Uuuuh ok.
Het was in de tijd van het weggeeftopic op het forum dus heb hem weggegeven er was zowaar iemand die het wilde hebben.

Was zo overduidelijk dat ze bijna weg gingen en dachten: oh kak IBI viert haar verjaardag ook. Wat hebben we nog over? Ow ja geen hond die de shampoo wil kopen laten we die maar geven.
Verbaasde me wel want normaal waren ze wel attent.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Een vleesmolen. En ik eet zelf bijna geen vlees. :facepalm:

Van een voormalige schoonmoeder.
Alle reacties Link kopieren
Een dieetboek na mijn bevallingen ook van mijn moeder.
Samen met het voorstel voor een personal trainer die ze al voor mij had geregeld (maar die ik mooi zelf mocht betalen).
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
16-08-2019 17:17
Ik heb ooit een keer een kaleidoscoop gekregen voor m'n verjaardag. Leuk hoor, die kleurtjes, maar wat moet je ermee? :-?
O dat zou ik echt een heel leuk kado vinden ;-D
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Een paar maanden geleden werd ik 41. En ik kreeg als cadeau een geprikvilte hoes voor over een pen van een paard... ik was echt sprakeloos.... 🤔
Ja en?
Grobbekuiken_ schreef:
16-08-2019 17:24
Niet per sé een erge, maar wel iets wat me is bijgebleven.

Mijn oudtante (zelf geen kinderen, uit 1902, 1 neef - mijn vader en achterneefje- en nichtje (broertje en ik)) zat nogal op haar centen. Altijd al zo geweest dus best zo.
Toen ik met mijn vader bij haar op visite was voor haar verjaardag, haar kamer vol zat met mensen en ze hoorde dat ik 'verloofd' was (lees samen was gaan wonen), sneakte ze me een zijkamertje in en kreeg ik een klein gedeukt tinnen potje/vaasje.
Dat moest ik vooral stiekem opbergen, niemand mocht zien dat ze me dat had gegeven en mocht er niks over zeggen.
Later nog vaak om gelachen, ze had wel vreemdere dingen, maar dit was zo apart dat ik het ding nog steeds ergens heb volgens mij.
Dan zou ik op zn minst verwachten dat er een paar bankbiljetten in verstopt zaten, voor al die geheimzinnigheid 😀



Mijn laatste ergste cadeau was een niet ingepakte theedoek voor mijn verjaardag van mijn schoonmoeder. (En dat was het dan.)
Grobbekuiken_ schreef:
16-08-2019 17:24
Niet per sé een erge, maar wel iets wat me is bijgebleven.

Mijn oudtante (zelf geen kinderen, uit 1902, 1 neef - mijn vader en achterneefje- en nichtje (broertje en ik)) zat nogal op haar centen. Altijd al zo geweest dus best zo.
Toen ik met mijn vader bij haar op visite was voor haar verjaardag, haar kamer vol zat met mensen en ze hoorde dat ik 'verloofd' was (lees samen was gaan wonen), sneakte ze me een zijkamertje in en kreeg ik een klein gedeukt tinnen potje/vaasje.
Dat moest ik vooral stiekem opbergen, niemand mocht zien dat ze me dat had gegeven en mocht er niks over zeggen.
Later nog vaak om gelachen, ze had wel vreemdere dingen, maar dit was zo apart dat ik het ding nog steeds ergens heb volgens mij.
Is dat ding misschien niet heel veel waard?
Alle reacties Link kopieren
Een spuuglelijk beeldje van een goede vriend. Iemand anders had hem wijsgemaakt dat ik dat prachtig zou vinden. Hij keek er zo schattig onzeker bij dat het nog steeds in mijn keuken staat te pronken. Ik :heart: rare kado's.
Tjezus, wat vals
Alle reacties Link kopieren
Nee ik vergeet het meest vreselijke cadeau. Ook van mijn moeder. Een boek over seksuele voorlichting voor mijn dochter van toen twee jaar oud... Ik weet alweer waarom ik geen contact met haar wil.
Alle reacties Link kopieren
sexy lingerie/nachtjapon van de moeder van mijn toenmalige verkering.
De vriendin van zijn broer kreeg dezelfde, maar dan in een andere kleur
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
snoopylynn schreef:
16-08-2019 17:33
Een paar maanden geleden werd ik 41. En ik kreeg als cadeau een geprikvilte hoes voor over een pen van een paard... ik was echt sprakeloos.... 🤔
Ik weet gewoon echt niet wat hier staat... wat is een pen van een paard?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven