Pastelroze haar onderhouden

17-08-2019 13:35 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!

Binnenkort weer een kapperafspraak op de planning staan. Ik heb al een tijdje grijs gekleurd haar en zou nu graag eens iets nieuws proberen.

Nu ben ik pastelroze op het oog gekomen :heart:

Maar: hoe onderhoud je dit kleur? Zijn er hier toevallig dames die hun haar al eens pastelroze hebben laten verven en mij tips kunnen geven?

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Kleurconditioner kopen of zelf maken. Mijn kapper maakt t voor me
Ik vond het teveel werk en bij mij wordt het blond er binnenkort uitgeknipt, het bleef gelig worden en niet roze zeg maar plus mijn haar.moet zo kapot gebleekt worden voor dit resultaat dat het heel slecht is geworden.
Maar wat mijn kapster als tip gaf: zo'n pot verf (direction oid) kopen bij de toko, een dot ervan mengen met een haarmasker en dat tijdens je gebruikelijke wasbeurt als conditioner aanbrengen en even laten intrekken.
Dat werkte best goed.
Ik gok dat de kapper je dat precies kan vertellen. Ook van te voren.
Mijn kapper zei dat die pastel kleurtjes vaak maar 2 weken echt mooi zijn en dan niet meer. Ik zou het dus zo min mogelijk wassen en misschien kun je het om de zoveel tijd bijwerken met manic panic, colorista etc.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
17-08-2019 13:53
Maar wat mijn kapster als tip gaf: zo'n pot verf (direction oid) kopen bij de toko, een dot ervan mengen met een haarmasker en dat tijdens je gebruikelijke wasbeurt als conditioner aanbrengen en even laten intrekken.
Dat werkte best goed.
Dit wilde ik ook zeggen. Je kan het ook door je shampoo mengen. En je kan eens experimenten met kleur, ze zijn onderling te mengen en hebben zoveel verschillende tinten. Iets feller, iets roder, iets paarser. Dat blijft leuk vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Thanks !
Idd directions rood of roze door je conditioner.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven