Help help!

19-08-2019 01:44 40 berichten
Hoooooi!

Mijn ouders zijn morgen 25 jaar getrouwd.. Mn zus en ik zijn nogal inspiratieloos voor een cadeau..

Iemand tips wat leuk is om te geven?
Alvast bedankt!!

Xx
En dat bedenk je nu pas?
Ben je mooi te laat mee dan.
Alle reacties Link kopieren
Misschien iets van chocolade met 25 jaar getrouwd.. of zelf een taart maken met 25 overal..
Met daarbij als cadeau een leuk uitje bijv, Met zijn alle naar de Efteling ( als ze dat überhaupt leuk vinden) . Of een uitje voor je ouders alleen dat jullie dat regelen allemaal en een hotel boeken ergens ...je kunt ook een leuke foto van ze samen inlijsten bijv. van 25 jaar geleden die je ergens vandaan tovert.

Zou iets creatiefs doen als gebaar dat ze zien dat jullie eraan gedacht hebben en daarbij dan gewoon een cadeau .


Mijn ideeën zijn helaas ook niet top..
Ben nogal inspiratieloos.
Neem ze mee uit eten. Werkt altijd.
Bon voor een set familie-foto's.
Getrokken door een professionele fotograaf.


Weekend weg voor hen 2.
(Voor 70 à 100 euro vind je Bongo's voor een nacht weg.)


Gewoon morgenavond uit eten met de hele familie.


25 tulpen / rozen / anjers / ...
Wat leuk voor je ouders dat jullie zo je best doen om een leuk cadeau voor ze te vinden. En dat je daar al zo op tijd mee begonnen bent.
#sarcasmemodusuit
Alle reacties Link kopieren
Dat is een beetje laat.

Je wilt toch een cadeau geven wat past bij jullie ouders en niet wat past bij een 25 jarig huwelijksfeest? Dus zonder te weten wat voor mensen jullie ouders zijn, is het lastig advies te geven.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht dat er een serieus probleem was, zoals de TO die jaren geleden een topic opende omdat ze haar jas niet meer los kreeg midden in de nacht.
We’re all mad here
En je weet ook niet wat je ouders zouden willen hebben?

Gelukkig kan ik er nog twee jaar over nadenken, maar ideeën zijn een nieuw servies, een mooi beeld voor in de tuin, een tuinbankje, nieuw tuinset of iets anders wat na 25 jaar huwelijk wel aan vervanging toe is?

Gefeliciteerd trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
19-08-2019 08:18
Ik dacht dat er een serieus probleem was, zoals de TO die jaren geleden een topic opende omdat ze haar jas niet meer los kreeg midden in de nacht.
:rofl:
Zo'n hekel aan topics met 'help!' in de titel...
Alle reacties Link kopieren
Een uitje....daarmee maak je nieuwe herinneringen. Etentje, nachtje weg. Mijn neef kreeg van zijn kinderen een weekje New York toen hij eindelijk ging trouwen met hun moeder, maar dat ligt misschien wat ver boven jullie budget (en de mijne).
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook aan een reis: een cruise of zo. Hoeft niet morgen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook een waardebon geven voor een reis; dan beloof je dat jullie het geld met kerst bij elkaar hebben. Natuurlijk wel boter bij de vis.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Cheshire-cat schreef:
19-08-2019 08:18
Ik dacht dat er een serieus probleem was, zoals de TO die jaren geleden een topic opende omdat ze haar jas niet meer los kreeg midden in de nacht.
Ja, dat was echt nood. :lol:
Dit is gewoon luiheid. En dan help help roepen. :roll:
veel te laat
Alle reacties Link kopieren
Zo, daar ben je lekker op tijd mee.

Wat is je budget?

Die 'help help' is je eigen schuld. En omdat je te lui bent om eerder zelf iets te bedenken, moeten wij het voor je doen.
Neem ze mee uit eten en geef ze een bos bloemen en chocola waarop "sorry" staat. Sorry dat ik veel te laat aan jullie heb gedacht.
Alle reacties Link kopieren
Je schrikt je toch wild met dat “help help”.

Over een dergelijke stommiteit 🤨
Alles komt goed, alleen de rest niet
Het perfecte moment om daar eens over na te gaan denken! Kolere zeg.
Alle reacties Link kopieren
Cheshire-cat schreef:
19-08-2019 08:18
Ik dacht dat er een serieus probleem was, zoals de TO die jaren geleden een topic opende omdat ze haar jas niet meer los kreeg midden in de nacht.
:HA:

To, zonder een idee van wat voor mensen je ouders zijn en wat voor budget het is, is er geen zinnig advies te geven.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je ze twee attente dochters geven.
het zal wel een plantje worden
Alle reacties Link kopieren
Of een zelfgemaakte sleutelhanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven