Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
the_Wicked_Witch schreef:
23-08-2019 21:14
Volgens mij voeren ze echt geen IP check uit bij iedere nieuwe aanmelding hoor. Pas als je gestaft wordt of uit de bocht vliegt zullen dat controleren denk ik.
IP ban zou moeten betekenen dat je met die IP helemaal geen aanmelding moet kunnen doen.

Maar wat Rik zegt... het zou niets verbazen.
RikM schreef:
23-08-2019 21:32
Normaalgesproken checkt de software dat uit zichzelf, maar je weet het maar nooit met dit forum...

Nee, daarom :proud:
Lucifer2018 schreef:
23-08-2019 21:36
IP ban zou moeten betekenen dat je met die IP helemaal geen aanmelding moet kunnen doen.

Maar wat Rik zegt... het zou niets verbazen.
Er zijn wel meer doodnormale opties uit dit ordinaire PHP-forum gerost, zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om een tijdslimiet op het wijzigen van posts te zetten.
Ik heb trouwens een hardwareprobleempje: er zit een mot op mijn scherm te chillen en hij blijft stoïcijns zitten, hoe ik ook naar hem wapper. Ik heb ook al geprobeerd hem weg te klikken maar daar reageert ie al even lauw op. En ik wil hem ook niet dood meppen, want dat is zielig en bovendien zonde van mijn nieuwe lappie. Wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Papiertje onder z'n pootjes proberen te schuiven? ;-D
sombraonline wijzigde dit bericht op 23-08-2019 22:07
1.89% gewijzigd
¡Apagando las luces!
Lady*Voldemort schreef:
23-08-2019 22:05
Ik heb trouwens een hardwareprobleempje: er zit een mot op mijn scherm te chillen en hij blijft stoïcijns zitten, hoe ik ook naar hem wapper. Ik heb ook al geprobeerd hem weg te klikken maar daar reageert ie al even lauw op. En ik wil hem ook niet dood meppen, want dat is zielig en bovendien zonde van mijn nieuwe lappie. Wat moet ik doen?
Voorzichtig oppakken en elders neerplanten.
Lady*Voldemort schreef:
23-08-2019 22:01
Er zijn wel meer doodnormale opties uit dit ordinaire PHP-forum gerost, zoals bijvoorbeeld de mogelijkheid om een tijdslimiet op het wijzigen van posts te zetten.

Waarschijnlijk hadden ze die ruimte nodig voor prachtige toevoegingen zoals de Lees Ook en al die fijne advertenties. :sarcastic:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
23-08-2019 22:05
Ik heb trouwens een hardwareprobleempje: er zit een mot op mijn scherm te chillen en hij blijft stoïcijns zitten, hoe ik ook naar hem wapper. Ik heb ook al geprobeerd hem weg te klikken maar daar reageert ie al even lauw op. En ik wil hem ook niet dood meppen, want dat is zielig en bovendien zonde van mijn nieuwe lappie. Wat moet ik doen?
Blazen. Gewoon blazen naar dat beest. Wapperen met je hand wil ook nog wel helpen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
23-08-2019 22:05
Ik heb trouwens een hardwareprobleempje: er zit een mot op mijn scherm te chillen en hij blijft stoïcijns zitten, hoe ik ook naar hem wapper. Ik heb ook al geprobeerd hem weg te klikken maar daar reageert ie al even lauw op. En ik wil hem ook niet dood meppen, want dat is zielig en bovendien zonde van mijn nieuwe lappie. Wat moet ik doen?
Toch dood meppen.

Sorry, ik heb het niet zo op motten. ;-D

Vliegen, muggen, spinnen mogen blijven, maar motten moeten weg. Helaas.
Life is short. Eat dessert first.
Lady*Voldemort schreef:
23-08-2019 22:05
Ik heb trouwens een hardwareprobleempje: er zit een mot op mijn scherm te chillen en hij blijft stoïcijns zitten, hoe ik ook naar hem wapper. Ik heb ook al geprobeerd hem weg te klikken maar daar reageert ie al even lauw op. En ik wil hem ook niet dood meppen, want dat is zielig en bovendien zonde van mijn nieuwe lappie. Wat moet ik doen?

1 mot maar? Watje.

https://www.dumpert.nl/mediabase/774298 ... _over.html
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
23-08-2019 22:09
Toch dood meppen.

Sorry, ik heb het niet zo op motten. ;-D

Vliegen, muggen, spinnen mogen blijven, maar motten moeten weg. Helaas.

Nou van die hele rij zouden muggen er bij mij toch zeker het eerste aan gaan (6)
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
De mot is verwijderd. Mijn puberzoon heeft hem van mijn scherm gevist met een vlabakje en een a4- tje, en heel voorzichtig buiten gezet. En nu maakt hij (de zoon dus) zich zorgen over de gezondheidstoestand van de mot, want hij (de mot dus) vliegt niet meteen weg.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
23-08-2019 22:09
Toch dood meppen.

Sorry, ik heb het niet zo op motten. ;-D

Vliegen, muggen, spinnen mogen blijven, maar motten moeten weg. Helaas.
Gaat hier allemaal dood.
Op de kinderen en katten na is het voor ieder ander schepsel hier in huis: betreden op eigen risico.
Binnen = deaud.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
23-08-2019 22:19
Gaat hier allemaal dood.
Op de kinderen en katten na is het voor ieder ander schepsel hier in huis: betreden op eigen risico.
Binnen = deaud.
Nou daar hoef je hier niet om te komen. Zelfs bromvliegen worden hier door zoon liefdevol gevangen en buiten vrij gelaten. Over muggen hebben we een dispuut gehad, dat ik gewonnen heb. Dus die mogen wel dood.
Lady*Voldemort schreef:
23-08-2019 22:16
De mot is verwijderd. Mijn puberzoon heeft hem van mijn scherm gevist met een vlabakje en een a4- tje, en heel voorzichtig buiten gezet. En nu maakt hij (de zoon dus) zich zorgen over de gezondheidstoestand van de mot, want hij (de mot dus) vliegt niet meteen weg.
Als er maar geen processierupsen uit voortkomen. Want dan moet ie alsnog dood!
Anders: goed gedaan zoon V.
Lady*Voldemort schreef:
23-08-2019 22:16
De mot is verwijderd. Mijn puberzoon heeft hem van mijn scherm gevist met een vlabakje en een a4- tje, en heel voorzichtig buiten gezet. En nu maakt hij (de zoon dus) zich zorgen over de gezondheidstoestand van de mot, want hij (de mot dus) vliegt niet meteen weg.

De volgende keer adviseer ik om dreigend te kijken en te vragen of ie mot zoekt :wtf:
Wat een ouderwets en humorloos volk hangt er hier rond. Het lijkt wel een 55+ forum. Ik denk dat ik maar weer ga verkassen uit dit bejaardentent
Kukita-Del-Barrio schreef:
23-08-2019 22:47
Wat een ouderwets en humorloos volk hangt er hier rond. Het lijkt wel een 55+ forum. Ik denk dat ik maar weer ga verkassen uit dit bejaardentent

Deze bejaardentent.
Goede reis! :bye:
Kukita-Del-Barrio schreef:
23-08-2019 22:47
Wat een ouderwets en humorloos volk hangt er hier rond. Het lijkt wel een 55+ forum. Ik denk dat ik maar weer ga verkassen uit dit bejaardentent
Wat knap dat je die durft te zeggen zeg!
Alle reacties Link kopieren
Have fun! :jump:
¡Apagando las luces!
Kukita-Del-Barrio schreef:
23-08-2019 22:47
Wat een ouderwets en humorloos volk hangt er hier rond. Het lijkt wel een 55+ forum. Ik denk dat ik maar weer ga verkassen uit dit bejaardentent
Doei!
Kukita-Del-Barrio schreef:
23-08-2019 22:47
Wat een ouderwets en humorloos volk hangt er hier rond. Het lijkt wel een 55+ forum. Ik denk dat ik maar weer ga verkassen uit dit bejaardentent

Ik help je wel even herinneren bij de volgende napraat als je weer de neiging krijgt om een volgpost te plaatsen terwijl je natuurlijk overduidelijk geen interesse hebt om dit topic scherp in de gaten te houden. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
23-08-2019 22:22
Nou daar hoef je hier niet om te komen. Zelfs bromvliegen worden hier door zoon liefdevol gevangen en buiten vrij gelaten. Over muggen hebben we een dispuut gehad, dat ik gewonnen heb. Dus die mogen wel dood.
Je opvoeding is duidelijk niet helemaal goed gegaan.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Kukita-Del-Barrio schreef:
23-08-2019 22:47
Wat een ouderwets en humorloos volk hangt er hier rond. Het lijkt wel een 55+ forum. Ik denk dat ik maar weer ga verkassen uit dit bejaardentent
Doei.
:bye:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
24-08-2019 00:03
Je opvoeding is duidelijk niet helemaal goed gegaan.
Dat mag je wel zeggen. De hele dag insecten redden, maar afwassen ho maar :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven