Napraattopic deel 116

22-08-2019 08:52 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Het nieuwe deel: overig/napraattopic-deel-117/list_messa ... #p30381627

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
S-Meds schreef:
11-09-2019 18:09
ik ben geband bij de Happinez
:proud:
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
11-09-2019 18:09
ik ben geband bij de Happinez
Dat is geen excuus.
Je weet heel goed dat die, net als de Viva trouwens, alles recyclen.
Je weet alles wat je moet weten.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
S-Meds schreef:
11-09-2019 18:09
ik ben geband bij de Happinez
Nah, hoe is dat nou mogelijk :nope:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
11-09-2019 18:22
Nah, hoe is dat nou mogelijk :nope:
Dus Meds mag niet zweeftevend raaskallen op Happinez en op dit forum mag je geen foeifoto’s laten zien of er om vragen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
ModeratorViva schreef:
11-09-2019 18:27
Het topic 'Bultjes vulva vagina ' is verwijderd ivm vragen om medisch advies.

Met vriendelijke groet,
Moderator VIVA

Wel fijn, zo'n inhoudelijke reactie op de berichten van Feow, Zuurtje, Grob en ondergetekende :D

En het slaat nog nergens op ook, want die TO vroeg helemaal niet om medisch advies. Sterker nog: ze gaf zelf al aan dat ze naar de huisarts zou gaan. Als ze het topic nou nog hadden verwijderd wegens déja vu had ik me er nog iets bij kunnen voorstellen.
S-Meds schreef:
11-09-2019 18:09
ik ben geband bij de Happinez


Wat harteloos van ze :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
11-09-2019 18:26
Dus Meds mag niet zweeftevend raaskallen op Happinez en op dit forum mag je geen foeifoto’s laten zien of er om vragen.
Je mag ook NIKS meer!
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Alle reacties Link kopieren
oudebaas schreef:
11-09-2019 21:07
Je mag ook NIKS meer!
Jawel. Maar niet zelf iets schrijven wat naadloos aansluit bij de inhoud van het blad.
Dus hier mag je zweefteefraaskallen en daar mag je waarschijnlijk vrijuit kutfoto’s vragen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Go feow!
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
12-09-2019 16:43
Maar dat lukt dus niet. Sterker, door vaak te streng en per mod heel anders te modereren voelt het als onveilig en ongezellig.
Onveilig omdat je niet weet wat het volgende is dat ineens na jaren een probleem blijkt te zijn en waarvoor je plotseling een ban kunt oplopen, ongezellig omdat je vooral heel zoetjes moet forummen en vooral niet teveel uit de hoek mag komen want stel je voor dat het niet begrepen wordt door een meelezer.

Onveilig omdat je een ban kunt oplopen? :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-09-2019 17:22
Onveilig omdat je een ban kunt oplopen? :rofl:
Nee, omdat je niet weet wat nú weer een reden kan zijn.
Vandaag zeg je iets en gebeurt er niks, morgen kun je voor hetzelfde kennelijk ineens een ban/waarschuwing te pakken hebben.
Maar net wie er achter de knoppen zit.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
12-09-2019 17:26
Nee, omdat je niet weet wat nú weer een reden kan zijn.
Vandaag zeg je iets en gebeurt er niks, morgen kun je voor hetzelfde kennelijk ineens een ban/waarschuwing te pakken hebben.
Maar net wie er achter de knoppen zit.
En dat bezorgt jou een onveilig gevoel? :hihi:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-09-2019 17:49
En dat bezorgt jou een onveilig gevoel? :hihi:
Ik schiet van angst uit mijn verschoning.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Het is deaud op het forum.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
12-09-2019 17:49
En dat bezorgt jou een onveilig gevoel? :hihi:
Sorry, JA!

Ik baal namelijk als een stekker als ik onze zwartgallige directeling weer een ban voor niksnadanoppes zie krijgen. Shoot me, ik ben aan dr gehecht. En ik zit zelf niet op de wip, maar jij weet heus ook wel dat er een paar mensen tegen de permaban of weer een maand brommen aanzitten die dat NIET verdienen.
Ik zal dr niet aan doodgaan, maar ik vind het toevallig wél heel erg jammer dat er hier mensen onvrijwillig vertrokken zijn. En dat er mensen niet meer scherp snedig en interessant schrijven omdat een :mrgreen: met een staffetish met hulp van het modteam monden snoert.

Ik wil gewoon er veilig van op aan kunnen dat ik X, Y en Z hier kan treffen.
En dat jij bijvoorbeeld niet ineens weg bent omdat iemand heeft besloten dat zeuren over spellingregels op de man is, of dat je met ‘rot op met etenswaar’ niet gezellig of zelfs off-topic bent. (<—- dat jou dit nog niet overkomen is komt niet doordat jij beter bent dan degenen die wél de lul zijn maar omdat je gewoon nog geen staffanclub hebt)

Edit: sorry, ik dacht dat we op napraat zaten.
feow wijzigde dit bericht op 12-09-2019 18:11
Reden: Verwarring wegens afwezige verplaatsmod
2.05% gewijzigd
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
yasmijn schreef:
12-09-2019 18:09
Het is deaud op het forum.
Ik weet het!
Graftak!

Nieuwe:
Damesachtige verplicht verzwegene.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
RTL boulevard werkt samen met Sanoma denk ik.
Onderwerp over niet masturberen met plaatjes van vingers in een doorgesneden grapefruit en hand om een banaan :facepalm: :facepalm:
yasmijn schreef:
12-09-2019 18:09
Het is deaud op het forum.
Laat maar. Krijg geen afbeelding geplaatst, zucht. Waarmee je punt bewezen is.
anoniem_64833f9ed6645 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 19:26
38.55% gewijzigd
PoesinBoots schreef:
12-09-2019 19:09
RTL boulevard werkt samen met Sanoma denk ik.
Onderwerp over niet masturberen met plaatjes van vingers in een doorgesneden grapefruit en hand om een banaan :facepalm: :facepalm:
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Coerage schreef:
11-09-2019 00:56
Misschien moet je je eigen berichten gewoon preventief staffen. Met in het bericht: 'oepsie per ongeluk gestaft' of 'wat een briljante posting!'.
Zo kan een ander je niet (snel) meer staffen. :P :P
feow schreef:
12-09-2019 17:25
Zouden jullie de regelmatig terugkerende suggestie om ‘op de man’-stafjes alleen te beoordelen als de arme onderliggende man zélf staft ook willen bespreken?
CommunityManagerViva schreef:
12-09-2019 17:26
Gaan we doen.

Vriendelijke groet,
CM VIVA
Als de post wel gestaft wordt maar niet door de 'arme onderliggende man', kan die het dan nog staffen?
Zo nee, als dit beleid wordt doorgezet, kan die beperking dan worden opgeheven?
Even tussendoor: wat fijn dat er een gesprek mogelijk is en jullie een aantal punten zullen gaan bespreken, dank CM!

Verder erg eens met de laatste suggesties: 'op de man' alleen als zodanig bestraffen als de aangesprokene staft, en even kijken wat je daarvoor moet doen met de beperking mbt het maar 1x kunnen staffen van een post.
Feow's reden van wijziging in het CM-topic :proud:


maar er lijkt een gesprek op gang te zijn gekomen, wat fijn! Geen gepush van onze kant en wel iets van begrip van CM's kant, hehe. Natuurlijk, het kan beter, maar het lijkt erop dat er iets bereikt wordt.
Alle reacties Link kopieren
feow schreef:
12-09-2019 18:13
Ik weet het!
Graftak!

Nieuwe:
Damesachtige verplicht verzwegene.

U riep?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Oh dat doet me er aan denken dat we die Zure Visgleuf nooit meer zien?
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
12-09-2019 19:58
Oh dat doet me er aan denken dat we die Zure Visgleuf nooit meer zien?
Oja, idd.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven