Wie is er nog wakker?

24-08-2019 00:46 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap al weken slecht. Ik verbaas me erover hoe goed ik nog kan functioneren op mijn werk. Wie is er nog wakker? En hoe komt dat?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook nog wakker , ik kan niet in slaap komen. Waarom slaap jij zo slecht?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog wakker, man is de hort op. Kan wel elk moment thuis komen. Maar ik kan nooit goed slapen als hij weg is, ik lig dan op hem te wachten.

Waarom kan jij niet slapen dan?
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
ik, gewoon omdat ik een late slaper ben, en nog geen zin had naar bed te gaan. Voordeel voor mij, ik werk niet eer dus hoef ook geen wekker te zetten, zie wel hoe laat ik wakker ben
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik, ben vanavond naar mama mia geweest en erg laat terug. Toen nog even lekker zitten en wat lezen op m'n foon. En zo is het kwart over 1 als je morgen moet werken 😊
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap ook niet..mijn man is dinsdagochtend plots overleden aan een hartinfarct😭 Hij was 39 jaar..

Voel me zo slecht..
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
24-08-2019 01:20
Ik slaap ook niet..mijn man is dinsdagochtend plots overleden aan een hartinfarct😭 Hij was 39 jaar..

Voel me zo slecht..
Och dat is een heel trieste reden om niet te slapen, gecondoleerd. Die dingen overkomen alleen maar een ander, en nu zit je er zelf in. Hoop dat je toch nog een paar uur kunt pakken, sterkte
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
rammie schreef:
24-08-2019 01:20
Ik slaap ook niet..mijn man is dinsdagochtend plots overleden aan een hartinfarct😭 Hij was 39 jaar..

Voel me zo slecht..
Ach wat verdrietig... Sterkte gewenst!
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
24-08-2019 01:20
Ik slaap ook niet..mijn man is dinsdagochtend plots overleden aan een hartinfarct😭 Hij was 39 jaar..

Voel me zo slecht..
Wat erg zeg! Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
24-08-2019 01:20
Ik slaap ook niet..mijn man is dinsdagochtend plots overleden aan een hartinfarct😭 Hij was 39 jaar..

Voel me zo slecht..
Aaah nee, wat ongelooflijk kut (zacht uitgedrukt) gecondoleerd :rose: .

Sterkte vrouw :hug:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Hier wakker ivm nachtdienst, waarom slaap je zo slecht Megan?
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Wat naar Rammie, sterkte dat lijkt me onwerkelijk
Hier nog wakker de buren hebben een feestje....
Alle reacties Link kopieren
Jeetje jammie, wat heftig, sterkte :rose: :hug:
Alle reacties Link kopieren
@Rammie: sterkte...
Bimzarellio...what else
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
24-08-2019 01:25
Och dat is een heel trieste reden om niet te slapen, gecondoleerd. Die dingen overkomen alleen maar een ander, en nu zit je er zelf in. Hoop dat je toch nog een paar uur kunt pakken, sterkte
Dat dacht ik ook..altijd bij een ander en dan gemakkelijk 'gecondoleerd' zeggen...Ik slaap bijna niet..mn hart huilt. De kinderen vragen van alles nu, willen alles weten etc... Volgende week begint de jongste aan de brugklas..1e schooldag: papa zou haar brengen😓

Wens dit niemand toe..niemand..
Alle reacties Link kopieren
Rammie, gecondoleerd! Wat en nachtmerrie! Heel veel sterkte gewenst en kracht toegetsuurd! :hug: :rose:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ik slaap ook al weken slecht, ik speel vals met pammetjes wat natuurlijk niet zo door kan gaan!
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven