Domme acties waar je met heel veel geluk weg komt

24-08-2019 11:15 196 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er wel eens iets onwijs doms gedaan maar met heel veel geluk weggekomen?

Ik had gisteren dus iets en ook al is t goed afgelopen, kan ik nog steeds wel door de grond zakken!

Ik leende een auto die ik uit de garage moest halen. Nooit eerder gebruikt en het duurde een eeuwigheid voor ik eindelijk de (zware) garagedeur openkreeg via een soort automatisch hefboomsysteem - ik bedacht nog, die deur gaat met een hoek open, daar moet ik aan denken als ik vanavond thuis kom.

Goed, dat was om half 8 's ochtends en ik bracht de auto rond 2 uur 's nachts weer terug. Lange dag. Ik moest de garage vanuit binnen open doen, dus auto neergezet en door de voordeur naar binnen gegaan.

Na wat gepruts ging de deur weer automatisch open... en er zat nog geen 10 cm tussen waar de deur langs ging en de voorkant van de auto.

Wat was dat genant geweest als t mis was gegaan.
Hello, can you hear me?
Lang geleden was het lang leve de lol, met heel veel drugs. Ben nog steeds heel blij en dankbaar dat ik daar niets aan overgehouden heb.
Hier een keer een kind van 2 die het raam had opengezet en uit het raam hing.

Kind moest ook nog op de vensterbank hebben gestaan om het raam open te zetten. Dus stond gewoon op de vensterbank voor het open raam, is daarna op z'n buik gaan liggen.

2 Hoog. Zo geschrokken zeg.
Zeer dronken wakker worden in een vreemde studio/huis met voornamelijk vreemden. Een bekende man ( aardige jongeman en had op me gelet) en de rest was onbekend en man. Enige dame lag ik daar.

Allemaal in bed en de vloer en het bad. Ik had alleen gedronken ( de rest aan wat meer) en gelukkig wist ik nog wel veel ( of alles?) en ik had alles nog aan. Ik weet wel dat een van die gasten me probeerde lastig te vallen op het toilet, die heb ik gemept.

Daarna heeft die vriend die gozer de straat op gemept en daarna ben ik in slaap gevallen op het bed.
Hij is naast mij gaan liggen en niemand heeft me verder aangeraakt al hebben ze rare dingen over me gezegd. Ik ben die jongeman nog steeds dankbaar.

Ik was er alleen nooit geweest als ik hem niet kende en het een goed idee vond om met een vage groep bekenden, van een betrekkelijk nieuwe vriend, mee te gaan met mijn dronken harses.

Nooit meer zoveel gedronken en altijd extra geld en telefoon mee voor een taxi. En nooit meer met hen gaan stappen. :-D :-D
Abundance-of-Freedom schreef:
24-08-2019 11:29
Hier een keer een kind van 2 die het raam had opengezet en uit het raam hing.

Kind moest ook nog op de vensterbank hebben gestaan om het raam open te zetten. Dus stond gewoon op de vensterbank voor het open raam, is daarna op z'n buik gaan liggen.

2 Hoog. Zo geschrokken zeg.
Ik ken ook zo'n verhaal. Niet van mijzelf maar vriendin, die was ook zo bang!
En hoe krijg je dat veilig voor zo'n raam weg he?
Op m'n kinderfietsje vanachter een geparkeerde caravan zo de straat op rijden zonder te kijken (met de gedachte: ik hoor niets dus er komt geen auto aan :facepalm:). Dat doe je dus ook maar één keer. Ik schijn nog best een eind door de lucht gevlogen te hebben.
anoniem_307731 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 11:44
16.13% gewijzigd
Bijna elke week laat ik wel iets liggen zoals een laptop of tablet of mijn jas, maar als ik dan terugga is het nooit gestolen.

Misschien wel het allerdomste ooit was een xtc-pil die iets te laat inkickte, namelijk op een vliegveld in China. Hoe ik die vlucht en de aanloop ernaartoe heb overleefd weet ik nog steeds niet maar het was niet leuk.
Aangereden worden door een automobilist omdat ik dacht dat ik voorrang had en gewoon stug doorfietsen toen bleek dat de auto niet stopte. Ik was negen en landde gelukkig op mijn handen niet op mijn hoofd.
En ik heb een keer het strijkijzer de hele dag aan het stroom gehad
Ik op de fiets en een toenmalige vriendin achter me op haar brommer, zij met haar voet tegen mijn fiets zodat we allebei lekker hard gingen :nope:
Ik werkte bij een bank. 20.000 euro niet in de kluis gelegd maar op mijn toetsenbord laten liggen. Daarna de beide deuren van de sluis van de beveiligde kasruimte opengezet met een wigje en een stoel zodat de schoonmaak erin kon.

De volgende morgen toen ik ging openen lag het er nog gewoon. De schoonmakers hadden wel de deuren in het slot laten vallen wat ze anders nooit deden.
Alle reacties Link kopieren
Mijn stijltang niet uit het stopcontact gehaald. Was zo'n dingetje van de kijkshop, dus ging ook niet uit zichzelf uit. Gelukkig was ik niet aan het werk, want dan was ik 8/9 uur van huis geweest. Zat wel een deuk in mijn kastje waar de verf heel warm was geworden.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Toen ik 17 was een keer op een feestje van het werk een behoorlijke hoeveelheid port naar binnen geslagen (dronk zo lekker weg, dat zoete drankje) en daarna op mijn brommer naar huis gereden.....Ik weet nog dat ik de stoeprand bijna niet kon zien, alles draaide.
Gelukkig is het zonder ongelukken afgelopen verder maar ik ben doodziek geweest en heb zoiets nooit meer gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ooit gelift als tiener. De laatste bus gemist. Dus midden in de nacht langs de kant van de weg, want hoe kwam ik anders thuis. Natuurlijk stopte er een man. Vond het doodeng. Gelukkig zette hij me keurig af. Als er wel iets was gebeurd, had niemand wat geweten. Mobieltjes waren er nog niet. Heb het ook nooit aan mijn ouders verteld.,
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk topic!
Ik ga ff nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Begin 20 en werkzaam in Turkije. Regelmatig een lift aangenomen van onbekende heren naar het volgende dorp waar ik uitging. Er is werkelijk nooit iets gebeurd en ik ben altijd keurig op m'n eindbestemming afgezet. Achteraf pas gedacht dat het zoveel anders had kunnen aflopen.

Ik ben nu bijna 50 en betrap mezelf er regelmatig op dat ik nog steeds een bepaalde naïviteit heb waarin ik er vanuit ga dat iedereen het beste met mij voor heeft. Misschien omdat me nog nooit iets vervelends is overkomen?
Dag vogels, dag bloemen, dag kinderen.
Pipo* schreef:
24-08-2019 12:13
Begin 20 en werkzaam in Turkije. Regelmatig een lift aangenomen van onbekende heren naar het volgende dorp waar ik uitging. Er is werkelijk nooit iets gebeurd en ik ben altijd keurig op m'n eindbestemming afgezet. Achteraf pas gedacht dat het zoveel anders had kunnen aflopen.
Ik zou natuurlijk niet willen dat m'n nichtje het doet maar het is altijd wel weer fijn om bevestigd te zien dat de overgrote meerderheid van de mensen geen moordenaars en verkrachters zijn, dat zou je nog wel eens vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger veel gelift, vaak alleen. Al was dat vroeger wel meer gangbaar, toch, als ik er nu aan terugdenk...
Te veel drinken en domme dingen doen.
Pipo* schreef:
24-08-2019 12:13

Ik ben nu bijna 50 en betrap mezelf er regelmatig op dat ik nog steeds een bepaalde naïviteit heb waarin ik er vanuit ga dat iedereen het beste met mij voor heeft. Misschien omdat me nog nooit iets vervelends is overkomen?

Herkenbaar!
Er was lekkage bij mij in huis. Heel klein beetje, vergelijkbaar met een glasje water. Schijnbaar was het bij de buren veel erger dus ik heb van alles gedeclareerd bijvoorbeeld bij de verzekering. Een paar dagen later belde ze dat ze afspraak wilden maken om te komen kijken naar de schade. Ik helemaal geschrokken natuurlijk want er is helemaal niets beschadigd o_o
De dag voordat ze zouden komen kijken werd ik gebeld dat de afspraak niet door kon gaan vanwege brand bij hun op kantoor bladiblahh. Pfeeeww. :-$
Een paar weken later kreeg ik het geld toch gestort. :-)-)
anoniem_378266 wijzigde dit bericht op 24-08-2019 12:21
1.31% gewijzigd
Pony aan het borstelen in het gangpad van de manege, vriendin gooit borstel naar me toe die ik niet vang, die landt in een stal van een andere pony. Ik (10 jaar oud geloof ik) die stal in, borstel pakken, beest vond het niet leuk en ik zie zo 2 achterhoeven vlak voor m'n neus voorbij vliegen met een klap tegen de zijwand landen. Dat had ook mijn hoofd kunnen zijn...


Auto niet goed op de handrem gezet op vals plat en ik zie hem naar achteren rollen. In een reflex spring ik erachter en probeer hem tegen te houden. Da's dus niet handig met 1500 kilo. :facepalm: Ik kon er nog net omheen duiken, auto open maken en handrem aantrekken.

Scenario 2 was een krantenkop 'vrouw overreden door eigen auto'.

Scenario 3 was auto van een flink talud afgedonderd.
Kukita-Del-Barrio schreef:
24-08-2019 12:19
Er was lekkage bij mij in huis. Heel klein beetje, vergelijkbaar met een glasje water. Schijnbaar was het bij de buren veel erger dus ik heb van alles gedeclareerd hij de verzekering. Een paar dagen later belde ze dat ze afspraak wilden maken om te komen kijken naar de schade. Ik helemaal geschrokken natuurlijk want er is helemaal niets beschadigd o_o
De dag voordat ze zouden komen kijken werd ik gebeld dat de afspraak niet door kon gaan vanwege brand bij hun op kantoor bladiblahh. Pfeeeww. :-$
Een paar weken later kreeg ik het geld toch gestort. :-)-)

Dat is geen domme actie, dat is fraude.
Andersom schreef:
24-08-2019 12:20
Dat is geen domme actie, dat is fraude.
En zij doet het erom denk ik. ;)
Kukita-Del-Barrio schreef:
24-08-2019 12:19
Er was lekkage bij mij in huis. Heel klein beetje, vergelijkbaar met een glasje water. Schijnbaar was het bij de buren veel erger dus ik heb van alles gedeclareerd bijvoorbeeld bij de verzekering. Een paar dagen later belde ze dat ze afspraak wilden maken om te komen kijken naar de schade. Ik helemaal geschrokken natuurlijk want er is helemaal niets beschadigd o_o
De dag voordat ze zouden komen kijken werd ik gebeld dat de afspraak niet door kon gaan vanwege brand bij hun op kantoor bladiblahh. Pfeeeww. :-$
Een paar weken later kreeg ik het geld toch gestort. :-)-)

Bedankt voor de hoge premie. 👍🏻
RikM schreef:
24-08-2019 12:22
Bedankt voor de hoge premie. 👍🏻
🖕
Deze past beter!
Kukita-Del-Barrio schreef:
24-08-2019 12:19
Er was lekkage bij mij in huis. Heel klein beetje, vergelijkbaar met een glasje water. Schijnbaar was het bij de buren veel erger dus ik heb van alles gedeclareerd bijvoorbeeld bij de verzekering. Een paar dagen later belde ze dat ze afspraak wilden maken om te komen kijken naar de schade. Ik helemaal geschrokken natuurlijk want er is helemaal niets beschadigd o_o
De dag voordat ze zouden komen kijken werd ik gebeld dat de afspraak niet door kon gaan vanwege brand bij hun op kantoor bladiblahh. Pfeeeww. :-$
Een paar weken later kreeg ik het geld toch gestort. :-)-)
Zeg nou maar gewoon eerlijk dat je zelf dat kantoor in de fik hebt gezet. :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven