Ergernissen in de supermarkt deel 4

24-08-2019 13:59 1364 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat deel 3 vol is, gaan we hier verder!

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Tvp😅
Alle reacties Link kopieren Quote
lotus77 schreef:
24-08-2019 09:44
Nee, dat deden wij niet want dan grepen mijn ouders in. Gillen, rennen en spelen doe je op een speelplaats. In de winkel loop je mee of staat in de buurt iets te doen waar niemand last van heeft. Met winkelwagentjes racen??? Mijn kop zou nu nog achterstevoren gestaan hebben. Dat is gewoon geen normaal gedrag in een winkel.
Dit.

Ik snap best dat een enkele keer je kind(eren) aan je aandacht kan ontsnappen, maar het vervolgens toestaan dat er gegild, gerend en met winkelwagentjes geracet wordt, nee, daar kan ik echt niet bij. Ook hier vind ik het erg opvallend dat 'rekening houden met...' en 'aanpassen aan...' in de meeste situaties één kant op gaat. Ik vind dat, zodra kinderen kunnen rennen, je ze ook kan aanleren dat dat niet in een supermarkt hoort; idem voor gillen.
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
24-08-2019 14:09
Dit.

Ik snap best dat een enkele keer je kind(eren) aan je aandacht kan ontsnappen, maar het vervolgens toestaan dat er gegild, gerend en met winkelwagentjes geracet wordt, nee, daar kan ik echt niet bij. Ook hier vind ik het erg opvallend dat 'rekening houden met...' en 'aanpassen aan...' in de meeste situaties één kant op gaat. Ik vind dat, zodra kinderen kunnen rennen, je ze ook kan aanleren dat dat niet in een supermarkt hoort; idem voor gillen.
Eens!
Alle reacties Link kopieren Quote
Gisteren in de supermarkt werd er een moeder heel boos. Ze brulde door de supermarkt ‘IK ben hier godverdomme de baas!’

:rofl:
Alle reacties Link kopieren Quote
Niet zozeer een ergernis, maar meer 'goh, opvallend': mensen die al video-bellend door de winkel heen slenteren. Maar goed, ik snap niet goed waarom dit in een supermarkt 'moet' (ze zullen er niet voor speciaal naar de supermarkt zijn gegaan denk ik). Wat is de toegevoegde waarde dat het in de supermarkt 'moet' / een deel van het winkelend publiek (deels) in beeld komt?
zijdehoentje wijzigde dit bericht op 24-08-2019 14:20
11.21% gewijzigd
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
minnimouse schreef:
24-08-2019 14:12
Gisteren in de supermarkt werd er een moeder heel boos. Ze brulde door de supermarkt ‘IK ben hier godverdomme de baas!’

:rofl:
Ik heb beeld :-D
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat je kind bij de kassa vraagt om een kindersurprise --> 'nee kindje' en ouwe opa achter je in de rij zegt 'ach verwen die kindertjes toch...'
Dat mensen pas bij het afrekenen gaan staan bedenken of ze wel of geen zegeltjes willen en daar heel lang over doen
Zijdehoentje schreef:
24-08-2019 14:18
Niet zozeer een ergernis, maar meer 'goh, opvallend': mensen die al video-bellend door de winkel heen slenteren. Maar goed, ik snap niet goed waarom dit in een supermarkt 'moet' (ze zullen er niet voor speciaal naar de supermarkt zijn gegaan denk ik). Wat is de toegevoegde waarde dat het in de supermarkt 'moet' / een deel van het winkelend publiek (deels) in beeld komt?

Ik denk dat het gewoon toeval is dat ze dan in de winkel zijn. Het maakt die mensen gewoon niets uit. Als ze zin hebben om te (video) bellen of ze worden gebeld, dan doen ze dat gewoon waar ze op dat moment ook zijn. Het interesseert ze niet of er wel of geen andere mensen bij zijn.

Of ze willen met iemand samen boodschappen doen, maar dan via het telefoonscherm. Zal ik deze hagelslag nemen of die andere? Kan ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
nadine1988 schreef:
24-08-2019 14:42
Dat je kind bij de kassa vraagt om een kindersurprise --> 'nee kindje' en ouwe opa achter je in de rij zegt 'ach verwen die kindertjes toch...'
aaaargh! dat is zooooo irritant... die mensen zou ik liever een klap verkopen :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
tvp
Leuk hoor dat je bij de Jumbo versgeperst sinaasappelsap kunt kopen en ook heel leuk om er met je schoenen doorheen te lopen omdat er altijd gemorst wordt en te weinig schoongemaakt.
Mensen die al dingen op de bank gaan leggen, terwijl jij nog bezig bent..
Zodat je even later hun shit naar achteren moet schuiven..

En mensen die te dicht op je gaan staan, en mensen die je in de rij duwen met hun kar..
Ik vind mensen die de cassier(e) negeren omdat ze aan het bellen zijn, ook super irritant en aso!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanmiddag met vriend in de supermarkt. Mensen die hun karretjes zo neerzetten dat niemand erlangs kan, en mensen die boos op ons werden omdat ze er niet langs konden.
Zucht.
¡Apagando las luces!
Vandaag dacht ik eens gezellig naar Jumbo te gaan, in plaats van naar mijn vertrouwde Appie XL. Nou, dat was een eclatant succes. Om te beginnen hadden ze mijn favoriete brood er niet, maar dat risico had ik natuurlijk al ingecalculeerd. Wat ik niet had voorzien was dat er vier vakkenvullers, geflankeerd door hun containers, stonden te vergaderen precies in het gangpad waar ik wezen moest. En nee, dat waren geen jongeren, dat waren Leidinggevenden. En dan heb ik het nog niet eens over de stapels dozen die ze overal hadden neergepleurd. En ook niet over de vuile blikken die ze me toewierpen toen ik maar voor ze langs ging om de door mij gewenste boodschapjes te pakken.

Het klapstuk kwam bij de kassa: daar moest ik de binnenkant van mijn tas laten zien, want dat was Beleid :O .

Dus ik heb kilometers omgefietst om boodschappen te doen bij een winkel waar ze niet hadden wat ik zocht, de medewerkers mij maar een lastige vlieg vonden en ik uiteindelijk door een nauwelijks de windselen ontwassen kassadoos werd beschouwd als potentiële winkeldief. Wat een kutwinkel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Een oude ergernis van toen ik nog in de winkel werkte en het de tijd van de flippo’s was.
Kinderen die doodleuk zakken optrokken zodat ze de flippo’s hadden. Hebben indertijd echt dozen vol chips weg kunnen gooien.
Wat ook altijd leuk was een vermoeide moeder met haar adhd kroost, zij stond in gangpad 1, de kinderen overal en nergens en maar roepen naar elkaar. Kinderen riepen welk snoep, chips en frisdrank ze wilden en moeder gilde terug dat ze al dik genoeg waren en niets kregen! Moeder ging gek genoeg altijd de winkel uit met wat de kinderen wilde hebben.
Lady*Voldemort schreef:
24-08-2019 20:30
Dus ik heb kilometers omgefietst om boodschappen te doen bij een winkel waar ze niet hadden wat ik zocht, de medewerkers mij maar een lastige vlieg vonden en ik uiteindelijk door een nauwelijks de windselen ontwassen kassadoos werd beschouwd als potentiële winkeldief. Wat een kutwinkel.

En dan is ook nog alles geel. Je zou van minder agressief worden. :hamer:
RikM schreef:
24-08-2019 20:55
En dan is ook nog alles geel. Je zou van minder agressief worden. :hamer:
Dat ook nog ja. Op zich ben ik dol op geel, ik vind het een hele vrolijke kleur. Maar bij de Jumbo overdrijven ze wel ietwat.
Alle reacties Link kopieren Quote
Noia schreef:
24-08-2019 19:59
Ik vind mensen die de cassier(e) negeren omdat ze aan het bellen zijn, ook super irritant en aso!
Ik ben gek op winkels met een bordje "In verband met uw privacy helpen wij u niet tijdens uw telefoongesprek. Wij helpen u graag verder na uw telefoongesprek’’
Never judge someone without knowing the whole story. You may think you understand, but you don't.
Alle reacties Link kopieren Quote
Had vanmorgen een ergenis bij de Lidl, sowieso al een ellende hier op zaterdag maar goed soms loopt het zo...
Druk druk druk....
Sta in de rij gaat er een extra kassa open, mevrouw achter mij trekt me daar een sprint alsof ze de trein moet halen , goed laaaaat gaaaaan...
Sluit achter haar aan en heb alles op de band , mevrouw moet afrekenen en vraagt , nemen jullie ook kleingeld aan ?
Ja hoor zegt de kassiere ...
Trekt ze daar tig zakjes met muntjes uit haar tas en zegt ik heb het niet geteld hoor :@@:
Echt waar, er werd voor ruim 70 euro aan munten uitgeteld tot aan de 5 cent toe :swear:
De blikken van de mensen om ons heen ...
Iedereen achter mij verplaatste zich naar andere kassa’s en ik stond er met m’n band vol boodschappen .
Snap best dat ze kleingeld graag willen maar werkelijk op zaterdagochtend met alle kassa’s open en rijen tot en met :O
Dit duurde eindeloos .....
Alle reacties Link kopieren Quote
Even geen ergernis, dus een tvp.
Pluk de dag
Alle reacties Link kopieren Quote
Noia schreef:
24-08-2019 19:59
Ik vind mensen die de cassier(e) negeren omdat ze aan het bellen zijn, ook super irritant en aso!
Ik word tegenwoordig door de caissière genegeerd. Dan groet ik ze, terwijl ik mijn boodschappen op de band leg, maar er komt niets terug. Alleen BLIEP, BLIEP, BLIEP.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven