Wie gebruikt er snapchat?

25-08-2019 09:28 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet even niet waar ik dit onderwerp moet plaatsen dus maar even voor “overige” gekozen.

Wie van de dames gebruikt er snapchat, is er actief op of volgt alleen maar anderen?

Enne, is snapchat alleen maar voor jongeren of is dit niet leeftijdgebonden?
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou Snapchat leeftijdsgebonden zijn? Er is alleen een minimumleeftijd, geen maximumleeftijd.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
ik heb het geprobeerd maar snapte er geen sikkepit van.
Such fun!1
Het is niet per se leeftijdsgebonden, maar het wordt vooral door jongeren gebruikt. De lol ervan is volgens mij dat je met je vrienden kunt snaphanen en als jij wat ouder bent, kan het zijn dat niemand in jouw omgeving het heeft. Dan heeft het niet zo veel zin om erop te gaan volgens mij. Maar je kunt ook bekende mensen volgen. Of als jij 2 vriendinnen hebt met wie je de app gebruikt, die het wel leuk vinden, dan is dat natuurlijk al genoeg en kun je elkaar leuke foto's sturen.
Ik gebruik het zelf met een vaste vriendengroep. Wij sturen elkaar dingen in die groep en dat is dan ook het enige waarvoor ik het gebruik. Het is een handige vervanger voor (irritante) groepsapps waarin mensen 'grappige' filmpjes gaan rondsturen. Die nietserieuze dingen kunnen dan mooi via snap, die kun je ook gelijk doorklikken als het je niet interesseert en het wordt allemaal niet op je telefoongeheugen opgeslagen. Dan kun je whatsappgroepen gebruiken voor de belangrijkere dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er ook nog niet zoveel van, maar dacht dat het zoiets was als instagram en mensen je automatisch volgen maar je moet ze toevoegen of zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven