Het is me alweer te heet hoor

25-08-2019 12:44 154 berichten
Achterlijke tempraturen ineens na het herfstachtige weer van de afgelopen weken.
Sjonge jonge. 😒
Als we maar niet weer een hittegolf krijgen straks vreselijk die bipolaire weersveranderingen elke keer.
Some bullshit!

Wat jullie?
Ik vind het wel lekker. Maar ik mag niet in de zon de komende 10 dagen ivm antibiotica-kuur. Dus dat is minder :(
Alle reacties Link kopieren
Is het een keer lekker weer, beginnen mensen weer te zeuren.
Geniet ervan, de warmte komt niet echt in huis, 's nachts koelt het wel weer af.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Tintelfris schreef:
25-08-2019 12:44
[...]
Eens! Gelukkig koelt het ‘s nachts wel beter af dan eerst! Als het goed is eind van aanstaande week ook weer koeler. :cheer2:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-08-2019 20:33
Reden: op quote
36.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lopervanhiernaardaar schreef:
25-08-2019 12:46
Is het een keer lekker weer, beginnen mensen weer te zeuren.
Geniet ervan, de warmte komt niet echt in huis, 's nachts koelt het wel weer af.
‘Lekker weer’ betekent voor iedereen wat anders he 😉
Ik heb 3 weken vakantie gehad met pisweer, dus baal best dat het nu prachtig is en ook blijft. :furious:
Alle reacties Link kopieren
Ik zit lekker op t strand, vind t heerlijk nu. Die 40 graden van een paar weken geleden gingen me te ver.
Wel jammer dat ik morgen gewoon weer moet werken, liefst fiets ik hier morgen weer heen.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk zonnetje! Lekker naar buiten kunnen. Mag van mij het hele jaar zulk weer zijn.

Geen zorgen, het grootste deel van het jaar is koud en nat. Ben jij weer blij.
Alle reacties Link kopieren
Winterluxi schreef:
25-08-2019 12:47
‘Lekker weer’ betekent voor iedereen wat anders he 😉
Blijkbaar.
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Wat vervelend dat je daar zo’n last van hebt.
Ik ben er ook wel weer klaar mee, maar goed..weinig keus he?
Alle reacties Link kopieren
Haha, bipolair inderdaad! Het schiet van 21 graden regenachtig weer naar 31 graden volle zon, dat vind ik het vervelende eraan.

Maar je mag nooit klagen met dit weer. Met kou mag er steen en been geklaagd worden, maar als je gewoon niet van warmte (en dan bedoel ik 25+ graden) houdt, dan ben je een zeikerd, zucht. :'(
Alle reacties Link kopieren
Dit is precies goed!
RoosOpJeHoed schreef:
25-08-2019 12:59
Haha, bipolair inderdaad! Het schiet van 21 graden regenachtig weer naar 31 graden volle zon, dat vind ik het vervelende eraan.

Maar je mag nooit klagen met dit weer. Met kou mag er steen en been geklaagd worden, maar als je gewoon niet van warmte (en dan bedoel ik 25+ graden) houdt, dan ben je een zeikerd, zucht. :'(
Van mij mag je overal over klagen hoor :)
Het is alleen zo onzinnig, want het weer veranderd er niet door. Maar ik ben wel blij dat ik in een land woon met verschillende seizoenen. Altijd zon zou ik ook niet willen. Altijd kou ook niet. Ik vind juist het weer in Nederland fijn, van alles wat!
Whomi schreef:
25-08-2019 12:46
Ik vind het wel lekker. Maar ik mag niet in de zon de komende 10 dagen ivm antibiotica-kuur. Dus dat is minder :(

Ook klote zeg. Slaat de kuur wel aan?

Beterschap hoor! 🌹
Het komt mij niet goed uit, maar het moet maar.
Vond de weken met 20 graden lekker, heb ik van genoten.
Voorlopig blijft het warm, niet alleen zo heet, maar de komende 2 weken toch ook boven de 22 graden. Ach, het koude weer duurt gewoonlijk langer dan het warme weer, dus probeer ik er maar van te genieten.
Lopervanhiernaardaar schreef:
25-08-2019 12:46
Is het een keer lekker weer, beginnen mensen weer te zeuren.
Geniet ervan, de warmte komt niet echt in huis, 's nachts koelt het wel weer af.
Het is hierbinnen 28,5 graden. Krijg heel moeilijk hitte weg uit het huis dat wordt vanavond weer liggen woelen in bed van ellende.
Niet blij mee, kan warmte moeilijk kwijt. Ik zweet wel. Vaker kans op hypo's, veel last van astma. Voor mij is tussen de 15 en 20 graden ideaal. De hele week is het 30 graden.
Alle reacties Link kopieren
Lekker mobiele airco aan vannacht.
ik geef mn bek ook maar een douw
Lopervanhiernaardaar schreef:
25-08-2019 12:46
Is het een keer lekker weer, beginnen mensen weer te zeuren.
Geniet ervan, de warmte komt niet echt in huis, 's nachts koelt het wel weer af.
Het is hier al behoorlijk warm in huis. En lag vannacht continue te zweten. Raam open, echt geen afkoeling in de nacht. Er is ook geen wind niks, wat een beetje voor afkoeling zorgt.
Cateautje schreef:
25-08-2019 13:03
Het komt mij niet goed uit, maar het moet maar.
Vond de weken met 20 graden lekker, heb ik van genoten.
Voorlopig blijft het warm, niet alleen zo heet, maar de komende 2 weken toch ook boven de 22 graden. Ach, het koude weer duurt gewoonlijk langer dan het warme weer, dus probeer ik er maar van te genieten.
De lente was mijn favoriete seizoen altijd maar dat is de laatste jaren niet meer in éen keer patsboem zomerse temperaturen van boven de 20.
Er zit totaal geen geleidelijke overgang meer in, toch jammer.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
25-08-2019 13:02
Van mij mag je overal over klagen hoor :)
Het is alleen zo onzinnig, want het weer veranderd er niet door. Maar ik ben wel blij dat ik in een land woon met verschillende seizoenen. Altijd zon zou ik ook niet willen. Altijd kou ook niet. Ik vind juist het weer in Nederland fijn, van alles wat!
Dat! Prachtig inderdaad. Frisse winterochtenden, de geur van de herfst, voorjaar met frisgroene bladeren en lekker buiten zitten in de zomer. En er over klagen heeft inderdaad geen zin, dus gewoon genieten waar mogelijk en aanpassen indien nodig.
Alle reacties Link kopieren
Whomi schreef:
25-08-2019 13:02
Van mij mag je overal over klagen hoor :)
Het is alleen zo onzinnig, want het weer veranderd er niet door. Maar ik ben wel blij dat ik in een land woon met verschillende seizoenen. Altijd zon zou ik ook niet willen. Altijd kou ook niet. Ik vind juist het weer in Nederland fijn, van alles wat!
Haha, dank :yes:

Mijn huid kan heel slecht tegen zon en dus schiet ik half in de stress als het weer zo warm is. Maar idd, veranderen kun je het weer toch niet, dan maar mijn planning enzo aanpassen. Sommige mensen varen om gezondheidsredenen juist wél goed bij warm weer. Zoveel mensen, zoveel wensen.

Maar stiekem mag het van mij wel weer gewoon 20 graden en bewolkt zijn ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk. Net een eind gefietst, dat is prima te doen
Tintelfris schreef:
25-08-2019 13:02
Ook klote zeg. Slaat de kuur wel aan?

Beterschap hoor! 🌹
Ik hoop het. Heb 2 weken terug een tekenbeet opgelopen en zag gisteren op die plek een soort blauwe plek met rood er omheen. Dat kan duiden op Lyme. En het rare is dat ik sinds vrijdag last heb van 1 been. Erge kramp/pijn, alsof er een zenuw klem zit ofzo. En de eerste tekenen van Lyme kunnen zich uiten in spierpijn en zenuwontstekingen. Vind het allemaal iets te toevallig dat dat nu tegelijk komt, die pijn in mijn been en die vlek. Hoop dus heel erg dat de AB snel aan slaat en daarmee ook die pijn uit mijn been weg gaat :-[

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven