Goede eigenschappen en talententopic

26-08-2019 07:40 33 berichten
N.a.v het irritante-eigenschappen-topic nu ook een over goede eigenschappen en talenten.
Ik zal beginnen: (En dit is, voor mij igg, moeilijker dan irritante eigenschappen bedenken over mijzelf :$ maar daarom open ik dit topic ook)

Ik ben best wel
-Zorgzaam
-Muzikaal/kan zingen (En daar maak ik mensen soms heel blij mee)
-Leergierig
-Nauwkeurig
-Vrolijk
-Doorzettingsvermogen
-Eerlijk
-Humoristisch
-Nuchter

Brand maar los, ik ben benieuwd!
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 26-08-2019 18:17
10.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk!

- Doorzettingsvermogen
- Oplossingsgericht
- Zie de kleinste details
- Heel goed geheugen
- Zorgzaam
- Pragmatisch
- Humor (sarcastisch)
Alle reacties Link kopieren
Heel lief
Zorgzaam
Sta altijd klaar voor iedereen. (Wordt misbruik van gemaakt)
Geduldig
Gauw tevreden
Pluk de dag type
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Heel zonnig karakter
Humor hihi
Opgeruimd
Kwetsbaar
Jullie hebben wel een beeld nu denk ik.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
- Zorgzaam
- Veel levenslust
- Oog voor detail (ofschoon dat voor anderen ook irritant kan zijn)
- Eerlijk en oprecht. Ik heb een bloedhekel aan mensen die achterbaks zijn. Ik strijd altijd met open vizier.
- Ik ben tevreden met weinig. Geen luxe nodig.
anoniem_310255 wijzigde dit bericht op 26-08-2019 07:58
10.20% gewijzigd
Zorgzaam
Vrolijk
Creatief (niet in kunst, maar in het bedenken van oplossingen en manieren)
Geduldig
Doorzetter
Sociaal
Chaotisch (ik zie dit als positieve eigenschap want heeft mij veel opgeleverd in het leven)
Impulsief (zelfde als chaotisch)
anoniem_327839 wijzigde dit bericht op 26-08-2019 08:08
7.93% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Leuk :)

Empathisch
Leergierig
Analytisch
Ik kan best aardig schrijven
Sta voor anderen klaar
Optimistisch
Kwetsbaar durven zijn
Doe mijn eigen ding
Humor (vind ik zelf dan :P )
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nouschi schreef:
26-08-2019 07:52
Heel lief
Zorgzaam
Sta altijd klaar voor iedereen. (Wordt misbruik van gemaakt)
Dat ken ik, ik ben ook een ontzettende pleaser en kan erg moeilijk nee zeggen. Ik denk dat mensen daar niet echt bewust misbruik van maken bij mij, maar af en toe nee zeggen is best handig.

Ik heb ook oog voor detail, vind ik zelf niet zo'n fijne eigenschap geloof ik, beetje vermoeiend soms...

Thnx Lolly en Tinkeltje :$
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic. Ik ben
- heel zorgzaam
- trouw
- lief
- positief
- ik ga altijd uit van het goede in mensen tot tegendeel bewezen is
- sportief
zelfspot
trouw
geen lange tenen
Spontaan
Avontuurlijk
Empathisch
Pro-actief
Doorzetter
Zelfspot
Authentiek
Empathisch ben ik ook, en ook best wel chaotisch hoor, maar zoals Philae zegt, dat heeft nu ik er zo overna denk ook voordelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd moeilijk om zachtere kenmerken aan me toe te schrijven.

Ik ben wat afstandelijk, maar als je eenmaal in mijn hart zit ga ik voor je door het vuur en sta ik altijd voor je klaar.

Ik hoor ook wel eens dat mensen het prettig vinden om met me te praten omdat ik heel rustig overkom. Dat zie ik zelf niet, want ik ben in mijn hoofd heel druk.
Niet gevoelig/jaloers op wat anderen hebben of hebben bereikt. Ik zie dit soms wel of merk dit aan anderen. Als die weten dat iemand bijv promotie heeft gemaakt, een supergoed betaalde baan heeft, een heel mooi duur/groot huis gekocht heeft, dat dat dan op een bepaalde manier steekt. Ik heb daar geen last van. Ook nooit gevoelig voor geweest.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik fijn aan mijn karakter vindt, is dat ik heel snel aan voel of iemand oké voor mij) is of niet. Dat scheelt heel veel energie voor mij, want ik investeer alleen in mensen waarbij ik een goed gevoel heb.

Ik ben kalm en in balans, dat krijg ik heel vaak terug van anderen.

Ik wordt steeds attenter (geleerd van een vriendin) en dat maakt me heel blij.

Ik heb veerkracht.

Ik ben verstandig, in de zin dat ik financieel verstandig leef . Ook al verdienen wij nu samen het dubbele van 10 jaar geleden, we maken wel geen uitspattingen omdat we eerst zeker willen zijn dat onze kinderen afgestudeerd uit huis kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Creatief, ik heb creatieve hobbies maar heb vaak ook creatieve oplossingen voor niet-artistieke problemen (fietslampje aan je gezicht vastmaken als je hem verder nergens anders kwijt kan :') ).

Nuchter, relativeren en dingen in context plaatsen kan ik goed.

Flexibel, open minded en snel-aanpassend, ik zeg niet snel nee kan/durf/doe/wil ik niet, ik probeer het gewoon en 9 van de 10 keer is het nog leuk ook/valt het mee en is het helemaal niet zo eng als ik dacht/blijk ik er beter in te zijn dan ik dacht en ik kan me vrij makkelijk iets nieuws eigen maken, ook als dit buiten mijn comfort zone ligt.

Vriendelijk als in ik mag vrijwel iedereen. Ik ben pas 1 persoon in mijn leven tegen gekomen die ik echt niet mag als persoon.

Engelengeduld. Mag ook wel, anders kon ik mijn werk niet uitoefenen.

Leergierig. Wel enkel specifieke onderwerpen, maar als ze in dat lijstje vallen ben ik extreem leergierig.
Alle reacties Link kopieren
Zorgzaam
Attent
Trouw
Doorzetter
En... ik kan hele mooie en lekkere taarten maken en daar maak ik andere mensen blij mee
Tinkeltje33 schreef:
26-08-2019 09:20
Ik vind het altijd moeilijk om zachtere kenmerken aan me toe te schrijven.

Ik ben wat afstandelijk, maar als je eenmaal in mijn hart zit ga ik voor je door het vuur en sta ik altijd voor je klaar.

Ik hoor ook wel eens dat mensen het prettig vinden om met me te praten omdat ik heel rustig overkom. Dat zie ik zelf niet, want ik ben in mijn hoofd heel druk.
Dat is ook moeilijk, althans ik vind dat ook. (Het gaat beter maar ik ben vorig jaar gediagnostiseerd met een negatief zelfbeeld)
Daarom open ik ook eigenlijk dit topic, als soort van oefening :geek:

Owww ik lees er eentje bij iemand die ook voor mij geldt, een belangrijke die ik bijna zou vergeten:
Ik ben totaal niet jaloers, nooit geweest.
Alle reacties Link kopieren
Phoebemeaculpa schreef:
26-08-2019 11:21
Dat is ook moeilijk, althans ik vind dat ook. (Het gaat beter maar ik ben vorig jaar gediagnostiseerd met een negatief zelfbeeld)
Daarom open ik ook eigenlijk dit topic, als soort van oefening :geek:

Owww ik lees er eentje bij iemand die ook voor mij geldt, een belangrijke die ik bijna zou vergeten:
Ik ben totaal niet jaloers, nooit geweest.

Ik heb wel een talent voor negatief denken. ;-)
Ik ben zorgzaam, gastvrij en altijd vrolijk. Humor vind ik ook heel belangrijk in het leven. Ik kan mooi zingen.
Tinkeltje33 schreef:
26-08-2019 12:36
Ik heb wel een talent voor negatief denken. ;-)
Ik ook, negatief denken is sowieso makkelijker dan positief, maar goed je hebt er verder niet zoveel aan.
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 26-08-2019 18:18
13.27% gewijzigd
NYC schreef:
26-08-2019 09:26
Niet gevoelig/jaloers op wat anderen hebben of hebben bereikt. Ik zie dit soms wel of merk dit aan anderen. Als die weten dat iemand bijv promotie heeft gemaakt, een supergoed betaalde baan heeft, een heel mooi duur/groot huis gekocht heeft, dat dat dan op een bepaalde manier steekt. Ik heb daar geen last van. Ook nooit gevoelig voor geweest.

En dit inderdaad ja! Ik ben volkomen tevreden met wat ik ben/heb (niks bijzonders) en gun een ander alles.
Ik kan heel erg goed 'nee' zeggen
herfstappeltaart schreef:
26-08-2019 13:40
En dit inderdaad ja! Ik ben volkomen tevreden met wat ik ben/heb (niks bijzonders) en gun een ander alles.
Ik ook.
Redbulletje: dan wil ik een cursus van je, ik ben namelijk een pleaser en ik vind nee zeggen erg lastig. (Al begin ik het tegenwoordig wel te leren om myzelf te beschermen)
Alle reacties Link kopieren
Mijn goede eigenschappen zijn:
- Goed geheugen
- Praktisch ingesteld
- Analytisch
- Handig
- Creatief
- Nuchter
- Geduldig
- Zorgzaam
- Vriendelijk
- Kalm
- Eigenwijs
- Goedhartig
- Gedurfd
d-purevision schreef:
26-08-2019 16:17
Mijn goede eigenschappen zijn:
- Goed geheugen
- Praktisch ingesteld
- Analytisch
- Handig
- Creatief
- Nuchter
- Geduldig
- Zorgzaam
- Vriendelijk
- Kalm
- Eigenwijs
- Goedhartig
- Gedurfd

En bescheiden! :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven