Welk cijfer geef jij vandaag en waarom?

02-09-2019 21:32 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Welk cijfer geef jij vandaag en wat is de reden hiervan?

Mijn dag verliep goed, alleen nu ik (alleen)’op bed lig word ik toch overvallen met een bepaalde somberheid niet een specifieke reden voor.... Al met al geef ik vandaag dus een 6,5.

En jullie ?

:bye:

Ik had een goede dag

Totaal aantal stemmen: 31

Ja (42%)
Nee (16%)
Normaal (42%)
Alle reacties Link kopieren
Gek is dat he. Dat je dan ineens bepaald gevoel of gedachten hebt die je dag dan wat minder maken...

Mijn dag is een 7.
Opstarten werk even lastig. Had geen zin. Werk ging goed. Nu op bank met man.
Alle reacties Link kopieren
Een 8. kinderen weer naar school, de jongste had een slaap dag denk ik was lekker rustig. Paar uurtjes gewerkt en man nam heerlijk Chinees mee vanuit z'n werk dus hoefde niet te koken.
'I don't need an inspirational quote. I Just need coffee.
Alle reacties Link kopieren
Ik geef mijn dag een 8. Middelste en jongste dochter zijn vandaag weer gestart met school en ze konden makkelijk opstaan, de ochtend verliep soepel.
Mijn bezoek aan de mondhygiëniste was veel minder vervelend dan vorige keer, dus dat viel mee.
Daarna met oudste dochter geshopt.
Middelste en jongste kwamen vrolijk uit school en we hebben lekker gegeten.
Alle reacties Link kopieren
zesje, leuk weekend gehad en dan is maandag een beetje een domper, maar nog drie dagen te gaan en dan is het weer weekend :proud:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Een dikke 8!

Voor het eerst in maanden op maandag alleen thuis. Alle kinderen naar school, werk of stage. En al vroeg!

Ik lag om 7:50 in het zwembad, om 8:50 weer thuis, daarna heel veel huishoudelijk werk verzet. Geen 'kind' dat ineens moest douchen, of nog sliep. De was kon naar buiten, in de middag voor drie dagen boodschappen gedaan en eten voorbereid. De was gevouwen en gestreken.

Kan met een gerust hart drie dagen gaan werken, en dan vrijdag echt vrij.

Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Een 7,5!

Zoon was om 7.00 wakker.. ik heb hem daarna naar school gebracht en vervolgens zelf lekker 6,5km gewandeld in de zon. De kno arts was tevreden over mijn oren, mijn man was vrolijk en ik heb asociaal veel boodschappen gedaan bij de AH ivm 1+1 gratis :proud:

Waarom niet hoger? Ben errrg moe, gloeiend heet (klote pms) en mijn bankrekening is bijna leeg :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Hmm.. een 7.

Heel slecht geslapen want zoon was aan het spoken, toen lange dag op werk, kwam thuis in een werkelijk ontploft huis waar man me alleen liet met peuter om uit eten te gaan. Dus ik was op z’n zachtst gezegd not amused.

Maar enthousiaste schat van een peuter was enorm gezellig tijdens het eten, heeft heel fanatiek geholpen door zijn eigen speelgoed op te ruimen (en dat echt heel goed gedaan!) en zelfs de tafel afgenomen (hij is 2) en gestofzuigd! (best goed voor iemand van 2). Toen samen heeeerlijk gebadderd en veel lol gehad en heel gezellig gelezen samen, zo leuk was het.

Toen nog bed verschoond en was gedraaid en nu lig ik in m’n bed met thee.

Als zoon niet zo’n wolkje was geweest was het wel een slechte dag geweest :P Man mag nog wel weer eens wat beter oefenen op z’n huishoudmanagement op papadag :nut:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Helaas een 4, zo'n rot gesprek gehad met mijn aanstaande ex. Ik heb gewerkt maar vraag niet hoe. Was wel heel blij om mijn kindjes weer te zien en vond het leuk dat mijn dochter zei mama ik had het heel erg naar mijn zin in groep 2 (eerste schooldag vandaag), nou dan maak ik er toch nog een 5,5 van!
Alle reacties Link kopieren
2018anoniem schreef:
02-09-2019 21:56
Helaas een 4, zo'n rot gesprek gehad met mijn aanstaande ex. Ik heb gewerkt maar vraag niet hoe. Was wel heel blij om mijn kindjes weer te zien en vond het leuk dat mijn dochter zei mama ik had het heel erg naar mijn zin in groep 2 (eerste schooldag vandaag), nou dan maak ik er toch nog een 5,5 van!
:hug:
Alle reacties Link kopieren
Toch wel een 9.
De scholen van mijn kinderen zijn weer begonnen en dat is alleen al een 9 waard.
Man bracht de jongste naar school en ik stond onverwachts al fris en fruitig naast mijn bed om 5:30 waardoor ik al om 7:00 op mijn werk was. Normaal ben ik er nooit voor 9:00 namelijk.

Net nog geleerd en huiswerk gemaakt voor morgen als ik zelf les heb. En nu languit op de bank met een kopje thee.
Een 2.

1 puntje omdat het me vandaag gelukt is voor dag en dauw op te staan om te gaan hardlopen.
1 puntje omdat ik vandaag lekker gewerkt heb.

Maar vanavond de ogen uit mijn kop gejankt omdat het vandaag weer niet lekker liep tussen zoontje en mij nadat ik hem uit de opvang heb gehaald. Voor de zoveelste keer.
Alle reacties Link kopieren
Een zeventje. Ruim 25 kilometer gefietst, van de 3 plekken waar ik op tijd moest zijn er 2 gehaald. De ene die niet lukte, wist ik eigenlijk van te voren al. Wel nog de dokter voor een kind gebeld, dat was mijn bonusopdracht.. Ook nog vanavond wat thuisgewerkt, alleen mijn boek nog niet doorgenomen. 3 meltdowns overleefd en maar 1 x zelf in de stress geraakt. Nu nog redelijk op tijd naar bed.
Alle reacties Link kopieren
Decadence schreef:
02-09-2019 22:25
Een 2.

1 puntje omdat het me vandaag gelukt is voor dag en dauw op te staan om te gaan hardlopen.
1 puntje omdat ik vandaag lekker gewerkt heb.

Maar vanavond de ogen uit mijn kop gejankt omdat het vandaag weer niet lekker liep tussen zoontje en mij nadat ik hem uit de opvang heb gehaald. Voor de zoveelste keer.
Heb je even geloept. Dat lijkt me heel moeilijk :hug:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lux- schreef:
02-09-2019 22:50
Heb je even geloept. Dat lijkt me heel moeilijk :hug:
Thanx, dat is het, maar vandaag weer een nieuwe dag, die wordt vast beter :sun:
Alle reacties Link kopieren
Decadence schreef:
03-09-2019 06:43
Thanx, dat is het, maar vandaag weer een nieuwe dag, die wordt vast beter :sun:
Dat lijkt me een goede instelling :)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Alle reacties Link kopieren
mijn oudste was jarig vandaag. was een erg leuke dag. ze had uitgedeeld op school, kwam blij thuis, was verrast door de slingers en cadeaus. ik geef hem een 8.
Wel een beetje dubbel gevoel dat ze al 9 is, maar zo trots op mijn grote kind!!!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Een 7 vandaag. Ik heb het hele huis gepoetst en dat vind ik niet bepaald het leukste dat er is, maar het resultaat is wel erg fijn. En gezellig geluncht met oudste dochter, die vandaag weer naar school moest voor het eerst, maar om 12 uur was ze alweer thuis. Ze beginnen rustig met een 40 minuten rooster.
Alle reacties Link kopieren
Een 8. Overdag productief bezig geweest met studie en daarna een lekker relaxed avondje gehad. Al met al een prima dag!
I don’t need an inspirational quote. I need coffee.
Een 8 want hoewel ik niet veel heb kunnen werken aan een belangrijk project waaraan ik meer had willen werken heb ik wel veel andere nuttige dingen gedaan en het was leuk met collega's onderling en toen heb ik heel fijn gesport en lekkere rode curry voor mezelf gemaakt. En ik had een leuk jurkje aan en nu is het weekend.
Alle reacties Link kopieren
Pff, ik weet het niet. Ik moest vandaag (ja moest, geregeld door collega's die vertrokken zijn) met een klas die ik net 2 dagen ken naar de Wereldhavendagen. En het was druk, ik ben de hele dag aan het tellen geweest, zijn ze er allemaal nog? Er een daarvandaan plukken, een ander die een andere kant op dwaalt. Ik ben kapot. Maar de kinderen vonden erg leuk en we zijn allemaal weer veilig thuis gekomen. Dat is dan weer fijn en het was droog!
Dus de dag een 6 en toen we allemaal weer terug waren een 8.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven