Wat had je nooit verwacht ooit te doen?

02-09-2019 22:12 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nooit gedacht dat ik ooit nog eens met een sateprikker hondenkots tussen de groeven van de parketvloer vandaan zou moeten peuteren.

Wat had jij nooit verwacht ooit te doen in je leven?
:rofl:

Sorry TO. Tot zover mijn zinnige bijdrage :$ .
Alle reacties Link kopieren
Ik werk op een onderzoekslaboratorium bij de maag darm en leverziekten. Wij krijgen dus oa ontlasting en stukken weefsel binnen waar dan iets mee moet. De lijst dingen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze zou doen is vrij lang ;) .
Ik had niet verwacht ooit op een vrouwenforum te posten... en er ook nog zo lang te blijven hangen. :$
Ik heb een bejaarde hond en een houten vloer met knoesten. Ik wil maar zo zeggen: ik herken je leed vrouw - je bent niet alleen.
RikM schreef:
02-09-2019 22:27
Ik had niet verwacht ooit op een vrouwenforum te posten... en er ook nog zo lang te blijven hangen. :$
Ja is t onderhand es mooi geweest?
Alle reacties Link kopieren
nausicaa schreef:
02-09-2019 22:18
Ik werk op een onderzoekslaboratorium bij de maag darm en leverziekten. Wij krijgen dus oa ontlasting en stukken weefsel binnen waar dan iets mee moet. De lijst dingen waarvan ik nooit had gedacht dat ik ze zou doen is vrij lang ;) .

Went dat niet?
De kat niet buiten te zwieren als ik met mijn propere sokken 's ochtendsvroeg in kattenkots trap.


De kat loopt hier nog altijd rond.
RikM schreef:
02-09-2019 22:27
Ik had niet verwacht ooit op een vrouwenforum te posten... en er ook nog zo lang te blijven hangen. :$
Vind je het dan geen opwindend forum? :whistle:
Alle reacties Link kopieren
In de kringloopwinkel tegen mijn peuter van twee te moeten zeggen : nee lieverd niet aan die schaal likken. :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
ClumsyNinja schreef:
02-09-2019 22:29
Ik heb een bejaarde hond en een houten vloer met knoesten. Ik wil maar zo zeggen: ik herken je leed vrouw - je bent niet alleen.
:hug:
Alle reacties Link kopieren
noctua schreef:
02-09-2019 22:16
:rofl:

Sorry TO. Tot zover mijn zinnige bijdrage :$ .
Lach jij maar :whip:
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
02-09-2019 22:46
In de kringloopwinkel tegen mijn peuter van twee te moeten zeggen : nee lieverd niet aan die schaal likken. :facepalm:
:rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Naatje2000 schreef:
02-09-2019 22:46
In de kringloopwinkel tegen mijn peuter van twee te moeten zeggen : nee lieverd niet aan die schaal likken. :facepalm:
Oh joh, als dat alles is kan ik hoer wel een boek schrijven... wat mijn dochter met ernstige zintuigelijke prikkelverwerkingsstoornis allemaal al wel niet in haar mond heeft gestopt...
Ik had nooit verwacht dat ik met Miss Montreal bh's en shampoo ben wezen shoppen. Was heel erg gezellig. :)
Alle reacties Link kopieren
Dat ik tegen mijn hond zou praten.
Murrmurr schreef:
02-09-2019 22:30
Ja is t onderhand es mooi geweest?

Joh, ik heb al tig keer uitgelogd maar om de een of andere reden logt dit kloteforum me steeds weer in. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
02-09-2019 22:53
Joh, ik heb al tig keer uitgelogd maar om de een of andere reden logt dit kloteforum me steeds weer in. :wtf:
Hotel California :)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan nu eigenlijk niks bedenken, wie weet schiet me er nog iets te binnen.
Alle reacties Link kopieren
Foetsie
kirstenqy wijzigde dit bericht op 20-09-2019 16:26
91.78% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat ik op een camping zou gaan staan met een man en zijn puberzoon. En dan 's avonds een spelletje rummikub. Als iemand me dat een halfjaar geleden had verteld dan had ik diegene uitgelachen.

Maar zo kan het dus lopen. Jaren vrijgezel, ineens verliefd en een soort van kind erbij krijgen
Alle reacties Link kopieren
Ach.. ik heb vroeger op zoveel dingen gespogen!
Want IK zou zoiets NOOIT doen.
Inmiddels moet ik vaker dan me lief is bekennen: 'been there, done that!'
Alle reacties Link kopieren
Om vier uur ‘s nachts staan stofzuigen. Er was een klein stukje chips op de bank achtergebleven (gaf een feestje) en dat prikte in mijn been prikte. Toen besloot ik dat de enige logische actie het hele huis stofzuigen was :nope: . Wat mij bezielde weet ik nog steeds niet.
Alle reacties Link kopieren
Terugverhuizen naar mijn geboortestreek. Maar ik vind het er heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk zo’n beetje alles van mijn huidige leven. Trouwen met een boer, een huis kopen, in dit dorp ook nog eens, kinderen krijgen, rijbewijs halen etc. Allemaal vrij normale dingen maar tot mijn 30e vond ik het burgerlijk, truttig en saai.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven