Oh wat balen! [waar baal jij van vandaag?]

06-09-2019 16:52 94 berichten
Oooh wat k*t. Vanochtend iemand vol in mijn auto gereden. Flinke schade en waarschijnlijk totalloss. Wat een pech net voor het weekend.

Ik heb even (in mijn eentje) staan vloeken en tieren en heb daarna netjes de schadeformulieren ingevuld. Ondanks dat ik gigantisch baal, toch erg blij dat er een briefje onder mijn ruitenwisser lag.

Waar baal jij van vandaag?
Van een onnozele opmerking die heel schunnig geinterpreteerd kon worden. Maar dat is niets vergeleken met jou, TO. Wat ruk!
Alle reacties Link kopieren
Van een bezorger die midden op straat ging staan met zijn bus, terwijl ik in een doodlopende straat woon. Dit komt vaker voor, terwijl ze gewoon in de parkeerhaven kunnen gaan staan. Maar ik tel mijn zegeningen, zoals ik bij jou al lees kan het altijd erger, sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Ohh dat is echt balen! Van mn lekke band vanmorgen onderweg naar het werk...
Alle reacties Link kopieren
Dat ik dit hele weekend nog moet werken en dan pas twee weken vrij ben voor de bruiloft!
Alle reacties Link kopieren
Wat rot TO! Gelukkig wel met briefje.

Dat ik gisteren wat boodschappen vergeten ben, waaronder koffie. Had me voorgenomen vandaag geen boodschappen te doen en heb dat ook niet gedaan... alleen nu heb ik geen koffie. (En idd er zijn ergere dingen)
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Dat mijn weerstand zo laag is dat ik alles oppik, nu ook weer misselijk, overgeven, koorts. En dat ik hierdoor nooit positie bij mijn nieuwe baan krijg, omdat ik al maanden kwakkel en ze dus niet op me kunnen rekenen. En dat ik hiervoor al legio onderzoeken heb gehad, maar er nog geen oplossing in zicht lijkt..
Alle reacties Link kopieren
Dat het geld op is, net nu er overal leuke winterkleren te koop zijn.

Moest perse nieuwe broeken hebben, want heb nu een maat groter .Ben afgelopen jaar wel een kledingmaat gegroeid , nu maat 46 van broek en waarschijnlijk door medicijngebruik.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
06-09-2019 17:16
Wat rot TO! Gelukkig wel met briefje.

Dat ik gisteren wat boodschappen vergeten ben, waaronder koffie. Had me voorgenomen vandaag geen boodschappen te doen en heb dat ook niet gedaan... alleen nu heb ik geen koffie. (En idd er zijn ergere dingen)

Nou geen koffie is behoorlijk erg hoor! :cry: :hug:

To, zo dat is wel meer dan balen. Gelukkig een briefje inderdaad!

Ik woon al 2 weken onder mijn brievenbus wachtend op een brief die mijn leven zou kunnen gaan veranderen. Helaas vandaag weer niet.... fingers crossed voor morgen.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Van mn werkgever.

Fijn dat ik een vast contract heb maar als ik wat beters vind ben ik echt vertrokken. :swear:
Been there, done that, got the T-shirt.
Van shampoo die op is, vet haar, uitverkocht bij de kapper, nieuwe gisteravond online besteld die vandaag binnen zou komen en de pakketjesman die er om 15.25 zou zijn en er nu nog steeds niet is. En ja, ok kan gewoon naar de supermarkt andere halen, maar deze was me door de kapper aangeraden en zou heel goed zijn en ik keek er naar uit en heb dus mijn haar al vier dagen niet gewassen.

Er zijn zeer zeker ergere dingen, maar vandaag vind ik dit goed irritant.
Alle reacties Link kopieren
Nieuwe badkamer, na 6 maanden eindelijk klaar (vloer moest lang drogen), draait de installateur een onderdeel van het toilet kapot (toilet kostte 2000€🙈), nu moet ik ‘s nachts weer even beneden naar het toilet😤
Alle reacties Link kopieren
Balen is een groot woord; nee ik baal nergens van vandaag. Geen nieuw leed. Een bruin plekje in mijn appel telt niet denk ik.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Pukkie12345 schreef:
06-09-2019 17:52
Nieuwe badkamer, na 6 maanden eindelijk klaar (vloer moest lang drogen), draait de installateur een onderdeel van het toilet kapot (toilet kostte 2000€🙈), nu moet ik ‘s nachts weer even beneden naar het toilet😤
Hij is toch wel verzekerd?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb afgelopen mei al gesolliciteerd, ben in juni naar de informatiebijeenkomst geweest, de uiterste reactietermijn was al twee weken geleden en ik heb nog steeds niets gehoord!
Vandaag heb ik ze gemaild, geven ze aan dat ik volgende week wat hoor :-[
Alle reacties Link kopieren
Van de 70urige werkweek met rottijden die man volgende week te wachten staat en ik dus 7 dagen zonder man moet stellen met 4 kinderen...

Dat was het wel weer, haha.

Jemig, wat ontzettend klote van je auto!!
Alle reacties Link kopieren
Het mag ook wel iets onbenulligs zijn toch?
Ik baal dat ik nog niet ongesteld ben geworden. Ben niet bang dat ik zwanger ben ofzo maar ik ga volgende week een paar dagen naar het buitenland voor een bruiloft en dan wil ik niet meer ongesteld zijn. En ik baal dat mijn gelnagellak van AliExpress er nog steeds niet is terwijl er al de hele week in de app van post NL staat dat het verwacht wordt. En ik wil zo graag zondag mijn nagels gaan doen voor de bruiloft;)
Dat ik weer een afwijzing heb op een sollicitatie wegens te weinig relevante werkervaring. Die ga ik zo ook niet op kunnen doen...
Moon-Alisa schreef:
06-09-2019 17:16
Wat rot TO! Gelukkig wel met briefje.

Dat ik gisteren wat boodschappen vergeten ben, waaronder koffie. Had me voorgenomen vandaag geen boodschappen te doen en heb dat ook niet gedaan... alleen nu heb ik geen koffie. (En idd er zijn ergere dingen)

Nou....veel erger dan geen koffie kan het niet! ;)
Ik baal dat ik me vanmorgen bij de bakker heb laten verleiden om een ragoutbroodje te kopen. Ik wil 2 kilo kwijt.

Wat vervelend voor je TO!
Alle reacties Link kopieren
gelukkig zat er een briefje onder de ruitenwisser!

balen vandaag van het feit dat ik niks terecht breng van mijn piano-oefeningen....
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Dat om precies 16.55 (ben 17.00) een telefoontje op mijn werk komt van iets wat nog geregeld moest worden door mijn collega's die al naar huis zijn.

En ik dus kwart voor zes als laatste het pand verlaat.

Echt erg vind ik dat trouwens niet maar het is altijd op vrijdagmiddag dat nog even de pleuris uitbreekt.
I wanna live my life with the volume full!
Het is maar iets onbenulligs, maar ik had gister een vrij dure matras besteld voor onze peuter, krijg ik 2 uur later een mail van de Prénatal dat alle matrassen dit weekend 20% korting zijn :-?
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
06-09-2019 17:16
Wat rot TO! Gelukkig wel met briefje.

Dat ik gisteren wat boodschappen vergeten ben, waaronder koffie. Had me voorgenomen vandaag geen boodschappen te doen en heb dat ook niet gedaan... alleen nu heb ik geen koffie. (En idd er zijn ergere dingen)

Geen koffie is voor mij wel een van de ergere dingen.

Laatste keer was op een zondag dat de winkel pas om 12.00 opende. Heb de uren afgeteld, stond om 11.55 voor de deur en heb toen eerst een bak koffie uit de automaat daar gehaald.
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
06-09-2019 18:44
Het is maar iets onbenulligs, maar ik had gister een vrij dure matras besteld voor onze peuter, krijg ik 2 uur later een mail van de Prénatal dat alle matrassen dit weekend 20% korting zijn :-?

Daar zou ik even over mailen. Grote kans dat je die korting alsnog krijgt.
I wanna live my life with the volume full!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven