waar loop jij constant tegen aan wat je niet kan plaatsen?

11-09-2019 17:02 69 berichten
Ik ben verre van een zweverig type maar dit is iets waar ik niet meer omheen kan. De laatste maanden loop ik steeds meer tegen het getal 75 aan. Hoe minder aandacht ik er aan besteed hoe meer het getal zich op lijkt te dringen. Ik heb hier echt niks mee maar het lijkt me iets te willen zeggen ofzo en hoe meer ik het negeer hoe prominenter het lijkt te worden.

Vroeger, in mijn tiener jaren, zag ik ook vaak getallen op mijn digitale wekker als 2.22, 3,33, 4,44 etc. Herkenbaar? En hoe ga jij er mee om?
Alle reacties Link kopieren
(O)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Daar kun je voor behandeld worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan duidelijk zien dat je er nu weinig aandacht aan besteedt.

Wat doe je dan precies in de perioden dat je er meer aandacht aan geeft?
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de laatste tijd vaak 11:11, 22:22....
Maar ook 12:12 wat er heel anders uitziet.

Waarom, geen idee, ik denk er verder ook niks bij/ van, maar het valt me wel op.
Kan ook nog gewoon toeval zijn, hè.
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik met het tijdstip 11:23, altijd als ik op mn telefoon kijk tussen 11 en 12, is het 11:23...
Alle reacties Link kopieren
Mocht je erin geloven: http://sacredscribesangelnumbers.blogsp ... 5.html?m=1
Bij mij thuis zie ik in een hoek van de kamer, zeg maar waar de muur overgaat in het plafond, regelmatig een felle groenige gloed. Echt een beetje een nare kleur. Geen idee waar het vandaan komt, ik heb geen groen in mijn kamer, geen groene lampen of wat dan ook.
Het is er ook niet altijd, maar wel vaak. Gelukkig " doet " het verder niets, maar raar is het wel.
Hoe loop je tegen een getal aan?
Alle reacties Link kopieren
75 is gewoon een mooi getal; driekwart van 100.

En gisteren keek ik naar de klok en toen stond er 22:22. Omdat het zo'n mooi getal was heb ik het onthouden. Alle 21:53's ben ik vergeten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
22.22 of 11.11 of zelfs 12.12 zien is toch juist omdat het opvalt? Je zal vast de andere tijden ook zien maar minder snel registreren.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar? En hoe ga jij er mee om?

Ja hoor, wel herkenbaar.
Maar hoe zou je ermee om moeten gaan dan? Ik denk eigenlijk alleen maar 'hé leuk die cijfertjes zo'. Bij een volgende keer 'lollig, alweer', en bij een keer daarop 'nou ja, toevallig zeg'. En daarna weer door met waar ik mee bezig was.
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
11-09-2019 17:14
Hoe loop je tegen een getal aan?
Gewoon, van koers wijzigen richting het getal als je 'm in de smiezen krijgt en dan 'toevallig' tegen 'm opknotsen, duh!
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)
De rand van m'n bed. :furious:
Alle reacties Link kopieren
nospe schreef:
11-09-2019 17:02
Vroeger, in mijn tiener jaren, zag ik ook vaak getallen op mijn digitale wekker als 2.22, 3,33, 4,44 etc. Herkenbaar? En hoe ga jij er mee om?
Ik mag dan een wens doen.
Soms wacht ik er op, maar ik weet nooit zo goed of dat wel telt.
Voor de zekerheid wens ik het dan gewoon héél erg.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Als je 75 op je wekker ziet, dan is je wekker stuk.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
11-09-2019 17:23
Als je 75 op je wekker ziet, dan is je wekker stuk.

Of je bent in de war omdat je jezelf 's nachts per ongeluk met je vaginaflappen om de oren hebt geslagen.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
11-09-2019 17:16
Herkenbaar? En hoe ga jij er mee om?

Ja hoor, wel herkenbaar.
Maar hoe zou je ermee om moeten gaan dan? Ik denk eigenlijk alleen maar 'hé leuk die cijfertjes zo'. Bij een volgende keer 'lollig, alweer', en bij een keer daarop 'nou ja, toevallig zeg'. En daarna weer door met waar ik mee bezig was.
Nou, om die arme engelen te ontzien moet je toch eens op die link van Pamelacourson klikken, dan gaat er een wereld/hemel voor je open.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger, in mijn tiener jaren, zag ik ook vaak getallen op mijn digitale wekker als 2.22, 3,33, 4,44 etc. Herkenbaar? En hoe ga jij er mee om?

je ziet die andere getallen ook, maar deze combinatie valt meer op, dus dat onthoud je.

net als het bijgeloof dat als je suiker morst, je visite krijgt. Nou als ik die suiker zou morsen en ik krijg binnen korte tijd bezoek zeg ik"zie je wel, het komt uit"krijg ik geen bezoek dan vergeet ik die suiker
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Maud*de*Braose schreef:
11-09-2019 17:26
Of je bent in de war omdat je jezelf 's nachts per ongeluk met je vaginaflappen om de oren hebt geslagen.
Ik heb gewoon een wekker met moderne mogelijkheden, dus de datum kan 7-5 aangeven.
Maar als jij nu ook even een nieuwe koopt? Eentje met camerafunctie, want ik geloof dat ik een foto nodig heb om te snappen wat jij bedoeld.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Het getal 67 komt mijn hele leven al overal in terug.
feow schreef:
11-09-2019 17:29
Ik heb gewoon een wekker met moderne mogelijkheden, dus de datum kan 7-5 aangeven.
Maar als jij nu ook even een nieuwe koopt? Eentje met camerafunctie, want ik geloof dat ik een foto nodig heb om te snappen wat jij bedoeld.
Ik zal je dit keer niet staffen, maar ik vind het niet nodig dat je nu gelijk gaat lopen hengelen. :P
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
11-09-2019 17:03
(O)
:rofl:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Murrmurr schreef:
11-09-2019 17:14
Hoe loop je tegen een getal aan?
bv filmpje op yt, 75.000 volgers, aanbieding, 75 euro, 75 post, pagina 75, jackpot 75 mil, haarverf 75.2, etc. Het valt me gewoon steeds meer op. Het getal 75 lijkt zich aan me op te dringen. Ik ben best nuchter en schenk er verder geen aandacht aan maar ik vind het best vreemd. Vandaar mijn vraag aan jullie.
Ik kijk ook vaak op de klok als er dubbele getallen zijn. Ik heb therapie geprobeerd, maar dat werkt niet. Volgende week krijg ik een demonenuitdrijving. Ik vond het een last en het beperkt me enorm.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven