Six met de knussels ❤.

11-09-2019 19:19 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort. En met wat extra kuikentjes verhuizen we door naar editie six!

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder. (Met dank aan Maman en Blondje)

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Grobbekuiken, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Lady, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Tobbert, Bloem en Benmamma.

Boeman, Maman (van haar wolkje) en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

En niet te vergeten onze lieve kleine huisspin
Sebas!! :flirting:
.
Lees hier het ontstaan van dit topic!

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.

En onze tweede editie!

overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie!

overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
En kwartet!

overig/knusselend-het-nieuwe-jaar-in/li ... #p29415515
.
De hele hand!
overig/de-knusseltjes-zijn-jarig/list_messages/442749
kia・ora wijzigde dit bericht op 17-09-2019 08:53
20.63% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
6e!
Alle reacties Link kopieren
:hello: Happy new topic 💗
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Zal eens n x wat inhoudelijks plaatsen.
Ooit 😝
Alle reacties Link kopieren
Κιττεηs schreef:
11-09-2019 19:21
Zal eens n x wat inhoudelijks plaatsen.
Ooit 😝
Ja, doe dat eens :proud:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
11-09-2019 19:19
:hello: Happy new topic 💗
Moeten we het poezenbeest vertellen dat ze niet zesde is maar eerste of zullen we haar in de waan laten? :A:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Oh, we zijn nu hier... hoi!
Alle reacties Link kopieren
Tobbert schreef:
11-09-2019 19:23
Oh, we zijn nu hier... hoi!
Hoi 💋
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
:hello:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
11-09-2019 19:23
Moeten we het poezenbeest vertellen dat ze niet zesde is maar eerste of zullen we haar in de waan laten? :A:
Als zij daar blij van wordt :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Fijn zo’n vers topic :cheer:
The owls are not what they seem
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
11-09-2019 19:24
Als zij daar blij van wordt :P
Dat is ook weer waar.

Hoi Tobbert.
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
LadyL0101 schreef:
11-09-2019 19:26
Hoi! Fijn zo’n vers topic :cheer:
:hello:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
:blob: ik :blob: ben :blob: er :blob: ook :blob:
Alle reacties Link kopieren
:lips: :lips: :lips: :lips: :lips:
Kusjes

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Knuffels

:loveys: :loveys: :loveys: :loveys:

KNUSSELS!!!

Ik en onze lievered op het wolkje zijn er ook!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Alle reacties Link kopieren
Tot 12 november gratis 😍

https://www.disneyplus.com/nl/
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Hoiiiii ik heb jullie/ ons ook weer gevonden!!

(mag ik stiekem zeggen dat ik de schoenen op het vorige deel echt verschrikkelijk vind!! )
Ik voel me ondertussen alweer een stuk lekkerder! fijn! Snap nog steeds niets van baby's maar het voelt beter.
Ohhh hij huilt weer...
Alle reacties Link kopieren
@Lichtje Wat fijn dat het beter gaat.

En van mij mag je de schoenen gruwelijk lelijk vinden hoor ;) Mijn smaak is nogal uitgesproken, dus kan me heel goed voorstellen dat anderen het niks vinden 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Fijn dat het beter gaat, Lichtje!
En inderdaad, iets lelijk vinden mag altijd. Het leuke vind ik, dat iets wat ik voor mezelf lelijk kan vinden, bij een ander prachtig kan staan, en andersom. (En soms vind ik iets lelijk en is het onverwacht toch tof bij iemand anders, of vind ik iets prachtig en blijkt het bij mij niet te werken)
Alle reacties Link kopieren
@Nanny Dat heb ik ook en soms vind ik iets in het geheel niet mooi, maar wel tof dat iemand er op een bepaalde manier bij durft te lopen. Liever een outfit die prikkelt, dan een outfit die me niet eens opvalt. Maar uiteindelijk moet iedereen vooral doen waar ze blij van worden 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik ben er ook!
Lichtje, baby's zijn ook niet zo makkelijk te snappen.

Ik heb knalrode boots gekocht. Helemaal :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Heb je plaatje Coco?


Zo jammer he, dat er geen fijne Thaise massagesalon in mijn dorp zit. Damn wat was dat weer heerlijk. Maargoed er voor moeten reizen scheelt ook hoop geld, anders zou ik er wekelijks liggen denk ik :P
Mijn rug voelt als herboren en mijn hoofd heerlijk rustig en ontspannen 😊
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
(O) (O)

Ik sta nieh eens nieh in de OP nieh!! @( :'( :'(
Asjemenou!
(L. de Leeuw, 1972)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven