Napraattopic deel 117

13-09-2019 11:09 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. . Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Het nieuwe napraattopic: overig/napraattopic-deel-118/list_messages/450380

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
:hyper:

Laatste en eerste.
allymcbeal wijzigde dit bericht op 13-09-2019 11:11
58.82% gewijzigd
I like being a mess. It's who I am.
Tweedst.
Ooit toen dit forum begin was het enorm vooruitstrevend, innoverend en prestige gevend als je op het internet (!!!) iets deed en dan bleek het ook nog zo actief, populair en intensief gebruikt.
En toen kreeg iedereen internet. En is er geen enkel commercieel bedrijf meer zonder eigen social media en innovatie en was het forum geen paradepaardje eer om de bluts mee te maken als hip en jong (integendeel inmiddels). En dus moet het zo min mogelijk kosten en iig zichzelf bedruipen, incl. alle overhead. En dan krijg je meisjes die niets met iets uit het stenen tijdperk hebben, het niet begrijpen en het het meest zuigende klusje van hun takenpakket vinden.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
13-09-2019 11:11
Ooit toen dit forum begin was het enorm vooruitstrevend, innoverend en prestige gevend als je op het internet (!!!) iets deed en dan bleek het ook nog zo actief, populair en intensief gebruikt.
En toen kreeg iedereen internet. En is er geen enkel commercieel bedrijf meer zonder eigen social media en innovatie en was het forum geen paradepaardje eer om de bluts mee te maken als hip en jong (integendeel inmiddels). En dus moet het zo min mogelijk kosten en iig zichzelf bedruipen, incl. alle overhead. En dan krijg je meisjes die niets met iets uit het stenen tijdperk hebben, het niet begrijpen en het het meest zuigende klusje van hun takenpakket vinden.
😂
Alles komt goed, alleen de rest niet
yasmijn schreef:
13-09-2019 11:12
😂
?
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
13-09-2019 11:11
Ooit toen dit forum begin was het enorm vooruitstrevend, innoverend en prestige gevend als je op het internet (!!!) iets deed en dan bleek het ook nog zo actief, populair en intensief gebruikt.
En toen kreeg iedereen internet. En is er geen enkel commercieel bedrijf meer zonder eigen social media en innovatie en was het forum geen paradepaardje eer om de bluts mee te maken als hip en jong (integendeel inmiddels). En dus moet het zo min mogelijk kosten en iig zichzelf bedruipen, incl. alle overhead. En dan krijg je meisjes die niets met iets uit het stenen tijdperk hebben, het niet begrijpen en het het meest zuigende klusje van hun takenpakket vinden.
Ik begrijp wat je schrijft maar het is dan aan de cm om de meisjes die komen goed duidelijk te maken hoe er gemodereerd moet worden.
En gezien de ook wisselende moderatie ontbreekt het daar flink aan.
I like being a mess. It's who I am.
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
13-09-2019 11:11
Ooit toen dit forum begin was het enorm vooruitstrevend, innoverend en prestige gevend als je op het internet (!!!) iets deed en dan bleek het ook nog zo actief, populair en intensief gebruikt.
En toen kreeg iedereen internet. En is er geen enkel commercieel bedrijf meer zonder eigen social media en innovatie en was het forum geen paradepaardje eer om de bluts mee te maken als hip en jong (integendeel inmiddels). En dus moet het zo min mogelijk kosten en iig zichzelf bedruipen, incl. alle overhead. En dan krijg je meisjes die niets met iets uit het stenen tijdperk hebben, het niet begrijpen en het het meest zuigende klusje van hun takenpakket vinden.

De verplaatsmod is weer terug van vakantie?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ook hallo.
¡Apagando las luces!
Alle reacties Link kopieren
Suðri schreef:
13-09-2019 11:13
?
Hierom:

dan krijg je meisjes die niets met iets uit het stenen tijdperk hebben, het niet begrijpen en het het meest zuigende klusje van hun takenpakket vinden.
Alles komt goed, alleen de rest niet
AllyMcBeal schreef:
13-09-2019 11:15
Ik begrijp wat je schrijft maar het is dan aan de cm om de meisjes die komen goed duidelijk te maken hoe er gemodereerd moet worden.
En gezien de ook wisselende moderatie ontbreekt het daar flink aan.
De cm is niet heel veel ouder...
yasmijn schreef:
13-09-2019 11:19
Hierom:

dan krijg je meisjes die niets met iets uit het stenen tijdperk hebben, het niet begrijpen en het het meest zuigende klusje van hun takenpakket vinden.
Oh.
himalaya schreef:
13-09-2019 11:15
De verplaatsmod is weer terug van vakantie?
Want?
Alle reacties Link kopieren
AllyMcBeal schreef:
13-09-2019 11:09
:hyper:

Laatste en eerste.
Gefeliciteerd! :lips:
Life is short. Eat dessert first.
Afbeelding
:popcorn:
Poes, die gif is leuk!
Alle reacties Link kopieren
Present. :)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Hooooooooi
Suðri schreef:
13-09-2019 11:11
Ooit toen dit forum begin was het enorm vooruitstrevend, innoverend en prestige gevend als je op het internet (!!!) iets deed en dan bleek het ook nog zo actief, populair en intensief gebruikt.
En toen kreeg iedereen internet. En is er geen enkel commercieel bedrijf meer zonder eigen social media en innovatie en was het forum geen paradepaardje eer om de bluts mee te maken als hip en jong (integendeel inmiddels). En dus moet het zo min mogelijk kosten en iig zichzelf bedruipen, incl. alle overhead. En dan krijg je meisjes die niets met iets uit het stenen tijdperk hebben, het niet begrijpen en het het meest zuigende klusje van hun takenpakket vinden.
QFT.

Doodmodereren omdat je niet met terechte kritiek om kunt gaan is de doodsteek voor elke plek waar mensen op een normale wijze meningen willen uitwisselen.
Vergelijkbaar met de leraar die geen orde kan houden en daarom alle leerlingen maar verwijdert.
En nu ook al eentje met een Suzy-waardig onderschrift. Koekoek.
Het creëert wel mogelijkheden. Wellicht plaats ik heel het bijbelboek Prediker in mijn onderschrift.
Betty_Slocombe schreef:
13-09-2019 12:55
Het creëert wel mogelijkheden. Wellicht plaats ik heel het bijbelboek Prediker in mijn onderschrift.
Doe ik Hooglied. Die vind ik mooi. En Johannes.
Ik was jullie al kwijt.

Eensch met iedereen.

Nou ja, niet echt maar het moet wel een gezellige plek blijven hier.
Suðri schreef:
13-09-2019 13:32
Doe ik Hooglied. Die vind ik mooi. En Johannes.
Johannes van 'in den beginne was het woord en het woord was god en het woord was van god dit was in den beginne van god'?

Ik was de goede man na die eerste zin al helemaal kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven