Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
tvp!
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
tvp-tje
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Relax we're all crazy, it's not a competition
*burp*
Alle reacties Link kopieren
dat ik blij ben als ik van jullie af ben. Tot nooit meer sinas! Ja, en tot sinas is erg fout, daarom zeg ik het niet hardop.
Ik mis je echt heel erg (oude vriendschap), ik zou je zo graag een knuffel willen geven. Ondanks dat ik totaal niet koppig ben zal ik dit nooit uitspreken of laten blijken. Ik ben echt verdrietig om hoe je me behandeld hebt.
Alle reacties Link kopieren
Het is echt compleet van de pot gerukt dus ik zal dit tegen niemand hardop zeggen.

Sorry, jij komt niet door de keuring van mijn hond. Dier zit al drie uur tegen mij aan gekleefd en houdt nu de wacht voor de wc-deur. Iedere keer dat jij beweegt richting hapjes of drinken staan zijn nekharen overeind. En ik ben er heilig van overtuigd dat die bejaarde bes daar een goede reden voor heeft :facepalm:
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Ook tvp
Alle reacties Link kopieren
God bestaat niet.
Collega vertelde me vandaag dat jaren geleden ze met God had afgesproken (?) dat als ze zou stoppen met roken ze beloond wilde worden met een andere woning. Ze stopte met roken en de dag erna (?) stond ze op de 1e plaats voor een woning (waar ze nu woont)
Alle reacties Link kopieren
Ze gaat dood. Ze gaat echt dood. Ze gaat de 30 niet halen.

Dat slapen gaat m niet meer worden vannacht. Wat maakt het uit. Ik weet al zo lang dat dit er aan komt. En toch...
Nu echt.
Je kunt méér.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
14-09-2019 03:35
Ze gaat dood. Ze gaat echt dood. Ze gaat de 30 niet halen.

Dat slapen gaat m niet meer worden vannacht. Wat maakt het uit. Ik weet al zo lang dat dit er aan komt. En toch...
Nu echt.
:hug:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
13-09-2019 21:39
Het is echt compleet van de pot gerukt dus ik zal dit tegen niemand hardop zeggen.

Sorry, jij komt niet door de keuring van mijn hond. Dier zit al drie uur tegen mij aan gekleefd en houdt nu de wacht voor de wc-deur. Iedere keer dat jij beweegt richting hapjes of drinken staan zijn nekharen overeind. En ik ben er heilig van overtuigd dat die bejaarde bes daar een goede reden voor heeft :facepalm:
Dat is echt niet van de pot gerukt, hoor. Als de hond het foute boel vindt, dan is het ook foute boel. Daar zou ik echt blind op vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
14-09-2019 03:35
Ze gaat dood. Ze gaat echt dood. Ze gaat de 30 niet halen.

Dat slapen gaat m niet meer worden vannacht. Wat maakt het uit. Ik weet al zo lang dat dit er aan komt. En toch...
Nu echt.
Ach, wat ontzettend verdrietig. :hug:
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
14-09-2019 03:35
Ze gaat dood. Ze gaat echt dood. Ze gaat de 30 niet halen.

Dat slapen gaat m niet meer worden vannacht. Wat maakt het uit. Ik weet al zo lang dat dit er aan komt. En toch...
Nu echt.
:hug:
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
14-09-2019 03:35
Ze gaat dood. Ze gaat echt dood. Ze gaat de 30 niet halen.

Dat slapen gaat m niet meer worden vannacht. Wat maakt het uit. Ik weet al zo lang dat dit er aan komt. En toch...
Nu echt.
:hug:
Zo onwijs ruk dat ik jullie als familie heb. Na wat jullie me geflikt hebben afgelopen week, ben ik er helemaal klaar mee. Zoek het maar uit, ik trek mijn eigen plan voortaan wel. En bellen heeft geen zin.
Moon-Alisa schreef:
14-09-2019 03:35
Ze gaat dood. Ze gaat echt dood. Ze gaat de 30 niet halen.

Dat slapen gaat m niet meer worden vannacht. Wat maakt het uit. Ik weet al zo lang dat dit er aan komt. En toch...
Nu echt.
:hug:
Goedemorgen allen!!!

Deze dag is te mooi voor mij om ergens over te mopperen, dus nogmaals, goedemorgen allen!!! :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy:



:-D
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
14-09-2019 03:35
Ze gaat dood. Ze gaat echt dood. Ze gaat de 30 niet halen.

Dat slapen gaat m niet meer worden vannacht. Wat maakt het uit. Ik weet al zo lang dat dit er aan komt. En toch...
Nu echt.
Ach, wat ontzettend verdrietig. Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
:hug: Moon-alisa! Erg verdrietig.


Ik ben blij dat mijn kat niet depressief kan zijn. Volgens mij heb ik op het moment genoeg depressie in mij voor het hele gebouw.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Cateautje schreef:
14-09-2019 09:20
Goedemorgen allen!!!

Deze dag is te mooi voor mij om ergens over te mopperen, dus nogmaals, goedemorgen allen!!! :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy: :daisy:



:-D
Goedemorgen Cateautje, een fijne dag gewenst! :daisy: :cheer2:
Theamuts schreef:
14-09-2019 11:12
Goedemorgen Cateautje, een fijne dag gewenst! :daisy: :cheer2:
Jij ook een heel fijne dag gewenst. :sun:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven