Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Moon-Alisa schreef:
14-09-2019 03:35
Ze gaat dood. Ze gaat echt dood. Ze gaat de 30 niet halen.

Dat slapen gaat m niet meer worden vannacht. Wat maakt het uit. Ik weet al zo lang dat dit er aan komt. En toch...
Nu echt.
:hug:
not all who wander are lost
Alle reacties Link kopieren
Wat rot Moon, Niemand zou zo jong mogen sterven. :hug:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Kut PostNL, ik laat een pakketje op een bepaalde lokatie bezorgen zodat jullie niet voor niks bij mij thuis aankomen, gaan jullie op een andere locatie bezorgen. Dit staat vervolgens niet in de app, maar wel bij de winkel waar ik hem wilde ophalen. NU moet ik met mijn snothoofd straks nog op de fiets om dat pakketje op te halen.
Valhalla! Where the brave may live Forever!
Alle reacties Link kopieren
Nee ik wil daar niet solliciteren ik wil hier blijven. Daar is een uur rijden en dat vind ik veel te veel. Maar hier blijven is ook geen optie :cry:
Been there, done that, got the T-shirt.
Fijn! Een nieuw topic waar je alleen mag zeggen wat de TO wil. :cheer:
-Darkside- schreef:
14-09-2019 13:10
Fijn! Een nieuw topic waar je alleen mag zeggen wat de TO wil. :cheer:
Ze had beloofd om je onder de negeer te zetten toch?
Dus je kan hier weer rustig roepen wat je niet hardop wilt zeggen :proud:
klavertje-vier2019 schreef:
14-09-2019 13:14
Ze had beloofd om je onder de negeer te zetten toch?
Dus je kan hier weer rustig roepen wat je niet hardop wilt zeggen :proud:
Jij denkt dat het over dit topic gaat?
Bovendien mag je van deze TO niet eens reageren als het niet over jezelf gaat (Maar zij dus wel blijkbaar).
:hihi:
Ik had in het vorige topic wat onenigheid gelezen tussen jullie, dus vandaar deze dus duidelijk verkeerde aanname.
Ik moet ook niet invullen voor een ander, dat blijkt wel weer
klavertje-vier2019 schreef:
14-09-2019 13:26
Ik had in het vorige topic wat onenigheid gelezen tussen jullie, dus vandaar deze dus duidelijk verkeerde aanname.
Ik moet ook niet invullen voor een ander, dat blijkt wel weer
Ik snap je.

Maar alleen in het straatje van TO mogen posten geldt voor 99% van de topics hier.
(Waar ik me dan weer bijzonder weinig van aantrek)
Alle reacties Link kopieren
-Darkside- schreef:
14-09-2019 13:10
Fijn! Een nieuw topic waar je alleen mag zeggen wat de TO wil. :cheer:
Jammer, slechte been uit bed?
Iedereen mag zeggen wat hij wil, tenzij beledigend.
Verschillende meningen kunnen naast elkaar bestaan hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop wel dat mijn tante thuis is en niet op die trouwerij van mijn nichtje, die trouwt met een VVD-stemmer.
Kom me vandaag goed uit om bij haar langs te gaan, want op mijn route:)
Alle reacties Link kopieren
Thanks klavertje-vier2019 en Miedo
In this mad house we must all survive
Alle reacties Link kopieren
Kohaku schreef:
14-09-2019 10:47
[...]

Ik ben blij dat mijn kat niet depressief kan zijn. Volgens mij heb ik op het moment genoeg depressie in mij voor het hele gebouw.
:hug:
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
14-09-2019 16:16
Thanks klavertje-vier2019 en Miedo
Geen idee waarvoor, maar graag gedaan
klavertje-vier2019 schreef:
14-09-2019 16:23
Geen idee waarvoor, maar graag gedaan
Z heeft blijkbaar ruzie met mij en denkt dat jij haar komt redden.
Wat gek is, want mijn post ging helemaal niet over haar of Miego, dus ze mogen niet eens reageren. :rofl:
Alle reacties Link kopieren
klavertje-vier2019 schreef:
14-09-2019 16:23
Geen idee waarvoor, maar graag gedaan
Ik las je berichtje van 13:26 als zijnde dat -Darkside- iets zei wat niet klopte, maar misschien heb ik het verkeerd gelezen? :-$
In this mad house we must all survive
-Darkside- schreef:
14-09-2019 16:28
Z heeft blijkbaar ruzie met mij en denkt dat jij haar komt redden.
Wat gek is, want mijn post ging helemaal niet over haar of Miego, dus ze mogen niet eens reageren. :rofl:
Bovendien heb ik helemaal niets gezegd om haar van jou te redden. Geen enkele aanleiding toe, noch zin in.
En als ze niet verder lezen dan hun neus lang is, dan is dat hun probleem, want je zei al dat het niet over dit topic ging,
Zijdehoentje schreef:
14-09-2019 16:30
Ik las je berichtje van 13:26 als zijnde dat -Darkside- iets zei wat niet klopte, maar misschien heb ik het verkeerd gelezen? :-$
Ik begreep zijn opmerking verkeerd, ging over iets anders, maar ik deed een verkeerde aanname.
Alle reacties Link kopieren
klavertje-vier2019 schreef:
14-09-2019 16:36
Ik begreep zijn opmerking verkeerd, ging over iets anders, maar ik deed een verkeerde aanname.
Waar het dan volgens hem wel over gaat is mij dan ook een raadsel (nee, daar hoef ik geen antwoord op ;-) ). Waar ik het over had, is dat we wat onenigheid hadden in het vorige deel van dit topic.
Anyway, vond het gewoon aardig van je dat je er iets van zei. Had er inderdaad niet om gevraagd, het had van mij niet gehoeven.

Maar goed, het zal allemaal wel ;-)
In this mad house we must all survive
Zijdehoentje schreef:
14-09-2019 16:55
Waar het dan volgens hem wel over gaat is mij dan ook een raadsel (nee, daar hoef ik geen antwoord op ;-) ). Waar ik het over had, is dat we wat onenigheid hadden in het vorige deel van dit topic.
Anyway, vond het gewoon aardig van je dat je er iets van zei. Had er inderdaad niet om gevraagd, het had van mij niet gehoeven.

Maar goed, het zal allemaal wel ;-)
Je moet gewoon niet denken dat alles over jou gaat.
Oh nee, dit lees je niet :proud:
Zijdehoentje schreef:
14-09-2019 16:55
Waar het dan volgens hem wel over gaat is mij dan ook een raadsel (nee, daar hoef ik geen antwoord op ;-) ). Waar ik het over had, is dat we wat onenigheid hadden in het vorige deel van dit topic.
Anyway, vond het gewoon aardig van je dat je er iets van zei. Had er inderdaad niet om gevraagd, het had van mij niet gehoeven.

Maar goed, het zal allemaal wel ;-)
Het is anders heel simpel hoor wat hij wel bedoelde.
Maar als je graag alles op jezelf betrekt en de opmerkingen van iemand al bij voorbaat in een kwaad daglicht wil zien, dan kan ik me voorstellen dat het zo over kan komen.
Alle reacties Link kopieren
Zijdehoentje schreef:
14-09-2019 16:17
:hug:
Dankje :hug:
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Wauw dit topic begint al weer gezellig zeg @-Darkside- @Zijdehoentje :facepalm:
Eigenlijk wil ik jou helemaal niet in mijn leven hebben. Je lijkt me een gevaar voor jezelf en ik gok ook zomaar een gevaar voor anderen. Ik wil jouw problemen niet aanhoren, maar ben bang dat als ik de stekker eruit trek jij dat ook doet, maar dan definitief zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
PapierVampier schreef:
14-09-2019 21:19
Eigenlijk wil ik jou helemaal niet in mijn leven hebben. Je lijkt me een gevaar voor jezelf en ik gok ook zomaar een gevaar voor anderen. Ik wil jouw problemen niet aanhoren, maar ben bang dat als ik de stekker eruit trek jij dat ook doet, maar dan definitief zeg maar.
De keuze van de ander, jij bent niet verantwoordelijk voor het leven en de keuzes van de ander...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven