Wat je niet hardop wilt zeggen - deel 4

13-09-2019 19:48 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook deel 3 is inmiddels (nagenoeg) vol, vandaar dat we onze agressie/irritatie/ongenoegen/... ongegeneerd kunnen spuien in deel 4.

Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Apatura schreef:
08-11-2019 12:57
Schijnen niet t zelfde te smaken en is (bizar) veel duurder.
Ga opzoek naar anijspoeder of die tabletten in wit folie
Kijk eens bij een natuurwinkel, zo eentje die rechtsomgedraaide voeding verkoopt.
laat maar, ik ben al weer klaar me me ergeren :mrgreen:
anoniem_6400a85f1cc15 wijzigde dit bericht op 08-11-2019 16:06
89.39% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Omdat je altijd voor me klaarstaat en daarin een echte steun bent zeg ik dit niet tegen je en laat ik het lekker gaan.
Maar wat een stom en kansloos advies. Ik denk dat je wederhelft dit geroepen heeft, en jij vindt haar geweldig in die dingen, maar dat is ze niet.
Ik voelde me daardoor zowaar even een beetje een Remi, met mijn gedoe. Maar toen realiseerde ik me dat je het goed bedoelt, en dat je niet de enige oké persoon ben die ik ken. Dus nu gaat het weer. Dikke kus en we hebben het er gewoon niet over.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Alle reacties Link kopieren
Ik wil dit niet. Gezeik om mijn huurcontract terwijl ik in mijn recht sta.
Ik heb er buikpijn van. Bah.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Nee. Nee. Nee.
Ik wil niet dat je me helpt. Je loopt me continu voor de voeten en wilt me overal bij helpen. Ik ga nog liever een keer door m'n rug dan dat jij me helpt, en dat wil heel wat zeggen.
Ga weg en verdwijn gewoon uit mijn ogen. Je begrijpt echt niet wat je actie destijds heeft veroorzaakt he? Iedereen kotst je uit en ik geef ze groot gelijk.
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
08-11-2019 06:31
Shit, ik heb net mn laatste 2 anijsblokjes opgemaakt en kom er achter dat ze niet meer verkocht worden :cry: :cry: :cry:
anijszaad stampen, en als je niet van dingetjes in de melk houdt helpt een thee-ei misschien
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zonde, een gemiste kans. Maar het is jouw keuze en jouw leven.
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
Apatura schreef:
08-11-2019 12:57
Schijnen niet t zelfde te smaken en is (bizar) veel duurder.
Ga opzoek naar anijspoeder of die tabletten in wit folie

gestampte muisjes van de ruijter wordt als vervanging genoemd op internet is natuurlijk ook poeder
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
Calamitycat schreef:
07-11-2019 12:02
:$ Bedankt! Was een beetje bang dat ik hier op mijn lazer zou krijgen vanwege niet flexibel en niet gemotiveerd en zo.
ben jij nou gek! Goed voor jezelf zorgen! :redrose: er wordt gewoon misbruik van gemaakt dat jullie je zo betrokken voelen en jezelf daarom maar in onderbezetting naar de knoppen werken? echt niet.
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Ik heb echt enorm veel zin om geld uit te geven aan dingen die ik al in overvloed heb. Ja, ik wil die sokken ook. Honderd paar sokken. Dan ben ik pas tevreden. En 5 velours pyjama's en ik wil ook nog nieuwe douchegel.
Alle reacties Link kopieren
Is het tij, heel misschien, gekeerd? Ik durf het niet te hopen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hoofdpijn van t idee dat ik vannacht nog moet werken.
Laat iedereen zich nou gewoon aan t rooster houden. Nog 1,5 mnd....
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
08-11-2019 18:46
ben jij nou gek! Goed voor jezelf zorgen! :redrose: er wordt gewoon misbruik van gemaakt dat jullie je zo betrokken voelen en jezelf daarom maar in onderbezetting naar de knoppen werken? echt niet.
:cat: Zo is het ook Moon, alleen zegt mijn lijf allang dat ik meer afstand moet nemen maar mijn hoofd deelt nog niet altijd dezelfde mening ;-D Maar nu een driedaags weekend en dat voelt echt zó fijn!
...
Ik heb me een jaar in gehouden en mijn kalmte bewaard, dus het feit dat ik nu in een vergadering na jouw pest gedrag eindelijk je een grote bek geef had je moeten incalculeren. Ik had ook je remkabels kunnen door snijden. < dit is het gedeelte dat ik dan maar niet hard op zou zeggen lol
Alle reacties Link kopieren
strikjemetstippels schreef:
09-11-2019 00:03
Ik heb me een jaar in gehouden en mijn kalmte bewaard, dus het feit dat ik nu in een vergadering na jouw pest gedrag eindelijk je een grote bek geef had je moeten incalculeren. Ik had ook je remkabels kunnen door snijden. < dit is het gedeelte dat ik dan maar niet hard op zou zeggen lol
Lieve stip,

Nooit hardop zeggen.
Mij lachten ze uit.
Remkabel schijnt echt iets uit de tijd vlak na de holebeer te zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Wat ben je toch een aandachtshoer...
De laatste keer dat je ‘dood’ lag te gaan op de hartbewaking bleek je een hyperventilatietje te hebben gehad. De keer daarvoor moesten we allemaal jouw laatste wensen komen bespreken en bleek je enkel één zielig ontstekinkje van één borstspiertje te hebben....Jij bent de enige die vaker van huisarts wisselt dan de doorsnee vrouw van ondergoed.

En dan heb je ook nog het gore lef om een vrouw, die op de drempel staat van een hospice, te bellen hoe je om moet gaan met deze onzekerheid???? Die vrouw gaat binnen twee maanden dood, laat twee kleine kinderen achter en dan heb je nog het gore lef om jezelf weer op de voorgrond te duwen! Zij gaat ècht dood! Het is een wonder dat ze nog mensen herkent in dit stadium! Zij is bezig met afscheid nemen van haar gezin! Achterlijk wijf dat je bent! Jij kent geen schaamte, jij kent geen eer en je kent zeker niet de betekenis van empathie.

Krijg toch een keer ècht iets. Ik schaam mij dood voor jou en de achternaam die je deelt met mijn kind.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Lemoos2
Ik dacht ff dat t over mijn zus ging.
Altijd aandacht vragen met kwaaltjes,zelfs tegen zieke mensen.
Bij overlijden van dierbaren heeft zij t veel zwaarder kies maar uit zere rug,hoofd,benen enz.
Ik hoop dat ze eenzaam sterft de bitch.
het leven is als n neus,haal eruit wat erin zit.
lemoos2 schreef:
09-11-2019 01:33
Wat ben je toch een aandachtshoer...
De laatste keer dat je ‘dood’ lag te gaan op de hartbewaking bleek je een hyperventilatietje te hebben gehad. De keer daarvoor moesten we allemaal jouw laatste wensen komen bespreken en bleek je enkel één zielig ontstekinkje van één borstspiertje te hebben....Jij bent de enige die vaker van huisarts wisselt dan de doorsnee vrouw van ondergoed.

En dan heb je ook nog het gore lef om een vrouw, die op de drempel staat van een hospice, te bellen hoe je om moet gaan met deze onzekerheid???? Die vrouw gaat binnen twee maanden dood, laat twee kleine kinderen achter en dan heb je nog het gore lef om jezelf weer op de voorgrond te duwen! Zij gaat ècht dood! Het is een wonder dat ze nog mensen herkent in dit stadium! Zij is bezig met afscheid nemen van haar gezin! Achterlijk wijf dat je bent! Jij kent geen schaamte, jij kent geen eer en je kent zeker niet de betekenis van empathie.

Krijg toch een keer ècht iets. Ik schaam mij dood voor jou en de achternaam die je deelt met mijn kind.

o_o Volgens mij is dat een psychische aandoening hoor. Dat kan toch geen" normale' karaktertrek zijn?........
herfstappeltaart schreef:
09-11-2019 07:34
o_o Volgens mij is dat een psychische aandoening hoor. Dat kan toch geen" normale' karaktertrek zijn?........

Dat wilde ik net zeggen. Syndroom van Münchhausen bijvoorbeeld (mensen die kwalen verzinnen om aandacht te krijgen).
Jajaja ieder mens mag dingen niet leuk vinden.
Maar nu hou je gewoon je kop eens en gaat als een normaal persoon meedoen met Sint Maarten.
Er doen mensen voor onze kinderen open dus jij doet ook gewoon open voor onze buurkinderen aansteller.
'dat gemekker doet pijn aan mijn oren'
Zelfde als Sinterklaas waar je ieder jaar weer een drama van maakt en kerstfeest op school.
kerst bij jouw rare familie slaan we ook niet over.
hup, in het gareel en niet zeiken, je hoeft alleen maar aan te schuiven en straks een paar keer de deur open te doen dus ZEUR NIET ZO.
Grinch.
Alle reacties Link kopieren
ik wil een tattoo van kalfje... ik hoop dat dat me wat troost... en tegelijk ben ik te bang dat ie vergalt wordt... het missen wordt niet minder... en het voelt zo levenloos om me zo alleen te voelen met niemand in de buurt...
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
09-11-2019 07:34
o_o Volgens mij is dat een psychische aandoening hoor. Dat kan toch geen" normale' karaktertrek zijn?........
Ja er hangt een label aan. En mijn man vindt het dan zielig omdat ze iedereen afstoot met dit gedrag. Maar ik ben er klaar mee. Het is een bodemloze put die je helemaal leegzuigt en dan nog blijft zuigen wegens gebrek aan aandacht. Ik vind het moeilijk om ermee om te gaan op zo’n manier dat ik mij er niet aan dooderger. En doordat man dat wel kan en nog contact wil onderhouden (onderdeel van zijn familie) krijg je die info binnen. Dat ze doodleuk vertelt dat ze X heeft gebeld om te vragen hoe zij met dat slechte nieuws omging. Man zegt dan ‘Dat moet je niet doen, X bellen’. Ik ga dan echt door de grond van plaatsvervangende schaamte. Wetende dat mensen rondom X dan ook nog heel lief gaan informeren bij mij of alles goed gaat met de ziekelijke aandachtstrekker. Ik durf die mensen niet onder ogen te komen. Wat moet je dan zeggen? Hun zus/dochter/schoonzus/schoondochter gaat dood.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Spontaan avondje vrij... wat nu? :bonk:
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Klote hoofdpijn. Ik had toch echt heel andere plannen voor vanavond :(
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
09-11-2019 11:38
ik wil een tattoo van kalfje... ik hoop dat dat me wat troost... en tegelijk ben ik te bang dat ie vergalt wordt... het missen wordt niet minder... en het voelt zo levenloos om me zo alleen te voelen met niemand in de buurt...
:hug:
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven